گوگل از راه های جدیدی برای دستیابی به مخاطبان استریم رونمایی می کند
وبلاگ

گوگل از راه های جدیدی برای دستیابی به مخاطبان استریم رونمایی می کند

گوگل در مرکز IAB NewFronts در نیویورک قرار گرفت و تکامل پیشنهادات تبلیغاتی استریم خود را به تبلیغ‌کنندگان نشان داد.

ایده بزرگ: از آنجایی که استریمینگ همچنان مخاطبان را در پلتفرم‌ها و سرویس‌های مختلف تکه تکه می‌کند، غول‌های تبلیغاتی در حال رقابت برای ارائه راه‌حل‌های یکپارچه به بازاریابان برای دستیابی به این بینندگان هستند.

چرا ما اهمیت می دهیم: این روش جدید برنامه‌ریزی به تبلیغ‌کنندگان این امکان را می‌دهد که کمپین‌های ویدیویی خود را بسیار سریع‌تر از طریق یک پلتفرم آشنا مدیریت کنند.

حالت بازی: گوگل طرحی را برای «تجدید نظر در تلویزیون برنامه‌ریزی‌شده» با درخواست از تبلیغ‌کنندگان برای متمرکز ، خریدهای پخش جریانی تبلیغات از طریق پلتفرم سمت تقاضای متمرکز بر وب خود، Display & Video 360 (DV360) ترسیم کرده است.

به گفته شان داونی، رئیس گوگل در قاره آمریکا و شرکای جهانی، این شرکت از توانایی DV360 برای گردآوری منابع موجودی پخش جریانی پراکنده، که به 92 درصد از خانواده‌های تلویزیون متصل در ایالات متحده دسترسی دارد، تبلیغ می‌کند.

در یک مطالعه موردی ذکر شده، SAP از DV360 برای دستیابی به 29 میلیون بیننده منحصر به فرد، از جمله 5.6 میلیون بیننده اضافی، استفاده کرد.

بین خطوط: گوگل در حال تکرار استراتژی خود برای استفاده از یوتیوب به عنوان محرک اصلی فروش پخش تبلیغات تلویزیونی است و از دسترسی مستقیم DV360 به مخاطبان غالب پلتفرم استفاده می کند.

  • DV360 همچنین موجودی شخص ثالث مانند پیشنهادات پخش جریانی تبلیغات دیزنی را به لطف همکاری جدید یکپارچه می کند.

Google در حال افزودن ویژگی‌های اندازه‌گیری جدید، مانند گزارش تبدیل بین دستگاه‌ها برای کمپین‌های تلویزیون متصل است.

  Les 8 meilleurs outils d'IA qui amélioreront votre jeu SEO • Yoast

نتیجه : بازار تبلیغات تلویزیونی متصل به سرعت در حال تکامل است و بسیار پراکنده است. گوگل موضع خود را به عنوان یک راه حل واحد ادعا می کند، اما این یک منطقه بسیار باز باقی می ماند.

اعلامیه گوگل به‌روزرسانی‌های Google NewFront Display & Video 360

منبع: https://searchengineland.com/google-unveils-new-ways-to-reach-streaming-audiences-440184