وبلاگ

خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 29 دسامبر 2023

در اینجا خلاصه ای از آنچه در تالارهای گفتمان جستجوی امروز اتفاق افتاد، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و سایر انجمن های جستجو در سراسر وب آمده است.

گوگل گفت سئو در نیمه اول سال 2024 از بین نخواهد رفت. گوگل خرید را بر اساس قیمت و برند آزمایش می کند. بینگ برچسب های پرطرفدار را آزمایش می کند. من در طول میزگرد موتورهای جستجو بیشترین داستان هایی را که درباره آنها صحبت شد به اشتراک گذاشتم. من همچنین فهرستی از مشارکت کنندگان برتر میزگرد موتورهای جستجو در سال 2023 را ذکر کردم. در نهایت، خلاصه ویدیویی هفتگی SEO را منتشر کردم.

داستان های میزگرد موتور جستجو:

  • خلاصه ویدئو Buzz News Search: نوسانات جستجوی کریسمس Google، به‌روزرسانی‌های Google 2023، پیوندهای بحث Bing، SEO 2024 و موارد دیگر
    این خلاصه ویدیوی SEO نهایی سال است، و من خلاصه‌ای از تمام به‌روزرسانی‌های الگوریتم تایید شده گوگل در سال 2023 را پوشش داده‌ام. همچنین درباره نوسانات رتبه‌بندی جستجوی Google در کریسمس که در اوایل این هفته شاهد بودیم، صحبت کرده‌ام. بینگ چت فاویکون ها را به پیوندها اضافه کرد…
  • جان مولر گوگل: سئو در نیمه اول سال 2024 از بین نخواهد رفت
    سال 2024 به سرعت نزدیک می شود و بسیاری از شما نگران این هستید که SEO دوباره از بین برود. خوب، نگران نباشید، زیرا جان مولر از گوگل می گوید که شما حداقل برای نیمه اول سال 2024 خوب هستید.
  • جستجوی گوگل خرید بر اساس قیمت و خرید بر اساس برند
    جستجوی Google ممکن است چرخ فلک و جعبه آکاردئونی «خرید بر اساس قیمت» و «خرید بر اساس نام تجاری» را در نتایج جستجو برای سؤالات مربوط به خرید نشان دهد. فیلتر نوار جستجو برای خریدها این ویژگی ها را دارد، اما اکنون می توانند در وسط نتایج جستجو ظاهر شوند. .
  • بینگ برچسب‌های پرطرفدار را در جعبه کاوش بصری آزمایش می‌کند
    مایکروسافت بینگ در حال حاضر در حال آزمایش نمایش یک برچسب “پرطرفدار” در منطقه کاوش نتایج جستجوی خود است. اگر Bing فکر می‌کند موضوع در حال ترند است، ممکن است در برخی از فیلدهای جستجوی قابل خزیدن ظاهر شود.

  • مقالات میزگرد موتورهای جستجو با نظرات برتر – نسخه 2023
    در اینجا محبوب ترین مقالات از میزگرد موتورهای جستجو بر اساس تعداد نظرات آورده شده است. به عبارت دیگر، اینها مقالاتی هستند که بیشترین تعداد نظرات ارسال شده در سال 2023 را دریافت کرده اند.

  • مشارکت کنندگان برتر در میزگرد موتورهای جستجو در سال 2023
    میزگرد موتورهای جستجو از آنچه شما، جامعه جستجو، درباره آن صحبت می کنید تشکیل شده است. آنچه شما، جامعه جستجو، در نتایج جستجو متوجه می‌شوید، خواه تغییرات رتبه‌بندی، تغییرات رابط کاربری و موارد دیگر…
  • عکس ساندار پیچای کریسمس مبارک اندروید و درخت کریسمس
    در کریسمس، ساندار پیچای، مدیر عامل گوگل، عکسی از یک مرد فضایی، مجسمه آندورید، که در کنار درخت کریسمس ایستاده است، از دفتر گوگل به اشتراک گذاشت.
  SEO برای جستجوی هوش مصنوعی: درک کلیک های واجد شرایط

سایر موضوعات تحقیقاتی جالب:

داستان های فیلد موتور جستجو:

سایر داستان های تحقیقاتی جالب:

صنعت و تجارت

لینک ها و بازاریابی محتوا

محلی و نقشه ها

موبایل و صدا

سئو

PPC

جستجوی دیگر

بازگشت:

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد دریافت کنید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtableدر Threads، Mastodon و Bluesky و می توانید ما را در فیس بوک و در Google News دنبال کنید و مطمئن شوید که در کانال YouTube، Apple Podcasts، Spotify، Google Podcasts مشترک شوید یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.

منبع: https://www.seroundtable.com/recap-12-29-2023-36635.html