وبلاگ

وایت برد جمعه خلاصه 2023: نسخه هوش مصنوعی

موضوع هوش مصنوعی (AI) و ChatGPT در یک سال گذشته خبرساز شده است. با پذیرش گسترده ChatGPT، یک ربات چت OpenAI که دارای خواهد داشت اخیراً به 100 میلیون کاربر فعال هفتگی رسیده است، شکی نیست که این سطح از پذیرش به طور اساسی نحوه کار دنیای آنلاین را تغییر می دهد.

پس این چه تاثیری بر بخش تحقیقات دارد؟ آیا هوش مصنوعی مشاغل ما را خواهد گرفت؟ آیا هوش مصنوعی نقش بازاریابان دیجیتال و سئوکاران را تغییر خواهد داد؟ آیا موتورهای جستجوی سنتی متعلق به گذشته هستند؟ چت ربات‌های هوش مصنوعی در جستجو چگونه بر نتایج جستجو تأثیر می‌گذارند؟ آیا تولید محتوا از طریق هوش مصنوعی منجر به انباشت اطلاعات نادرست و با کیفیت پایین در وب خواهد شد؟

در طول 12 ماه گذشته، مجریان خبره وایت برد جمعه ما، چالش ها و مشکلاتی را که سئوکاران در این دنیای جدید با آن روبرو هستند، از پیامدهای نتایج موتورهای جستجو گرفته تا استراتژی های محتوا و استفاده از چت بات ها برای بهبود کارایی وظایف سئوی روزانه، پوشش داده اند. پس با یک فنجان چای داغ بنشینید و نحوه غلبه بر این چالش ها و مشکلات را کشف کنید تا شما نیز بتوانید این روش جدید کار را در آغوش بگیرید.

بیایید نگاهی به جمعه های تخته سفید هوش مصنوعی خود بیندازیم.

منبع: https://moz.com/blog/whiteboard-friday-recap-2023-ai-edition

  استفاده از اپراتورهای جستجو برای SEO • Yoast