ایجاد ارتباط با روابط عمومی دیجیتال دشوار است
وبلاگ

ایجاد ارتباط با روابط عمومی دیجیتال دشوار است

نتایج متفاوت بود، اما به طور کلی، اکثر مردم ایده‌پردازی و آگاهی را سخت‌ترین مشکل می‌دانستند.

حساس شدن

افزایش آگاهی کار دشواری است و درک اینکه روزنامه نگاران چه می خواهند و چه نمی خواهند دشوار است، به ویژه برای کسانی که تازه وارد این حوزه شده اند.

سعی کنید خودتان این موضوع را بفهمید و با اطلاعات متناقض هم از همتایان خود و هم از خود روزنامه نگاران غرق خواهید شد. بازی فوق‌العاده ذهنی است و هیچ روزنامه‌نگار، روابط عمومی یا نشریه‌ای شبیه هم نیستند.

دانستن اینکه چه زمانی مشتری خود را به طور مناسب در یک داستان وارد کنید، چه به طور موثر و چه با سلیقه، نیاز به درک کاملی از چشم انداز رسانه ای دارد. چیزی که تنها با تعامل مداوم با رسانه ها می توان آموخت.

«احساس خبری» خودم چیزی است که پس از سال‌ها کار و مصرف رسانه‌ها به آن دست یافته‌ام. هیچ گلوله نقره ای برای بهبود سواد رسانه ای شما وجود ندارد. داشتن روابط عمومی دیجیتال خوب مستلزم مصرف مداوم محتوای موضوعی است.

گفته می شود، این نوعی از شغل است که در آن “خیلی آنلاین بودن” می تواند مدرک شما را کسب کند. مانند سئو، برخی از بهترین افراد روابط عمومی دیجیتال که من با آنها کار کرده‌ام، هرگز بازاریابی دیجیتالی را مطالعه نکرده‌اند و هرگز مهارت خود را در حین کار یاد نگرفته‌اند.

ایده پردازی

دومین چیز سخت ایده پردازی است. من متعجب نشدم؛ یکی از سخت ترین کارها در این نقش، ارائه مدام ایده های جدید و بدیع است.

  هوش مصنوعی مولد اکنون برای WooCommerce SEO در دسترس است • Yoast

ارائه وب سایت مشتری به مطبوعات به گونه ای که آنها را وادار به نوشتن در مورد آن کند و مهمتر از آن پیوند به صفحه وب باشد، گاهی اوقات خسته کننده است.

گاهی اوقات نیاز به منبع ثابت ایده‌های جدید و تازه در دنیای KPIهای ارتباطی پرفشار بسیار زیاد به نظر می‌رسد، مخصوصاً وقتی از شما خواسته می‌شود این کار را در محل انجام دهید.

تقریباً همه بهترین ایده‌های من زمانی به ذهنم می‌رسند که پشت میزم یا در اتاق جلسه نمی‌نشینم. در عوض، وقتی در حال پیاده‌روی، در سوپرمارکت یا وقتی در اواخر شب در TikTok می‌گردم، اتفاق می‌افتند.

علاوه بر این، ما فقط با صحبت در مورد موفقیت های خود به خودمان کمک نمی کنیم. شما به ندرت متوجه خواهید شد که ما صدها ایمیل باز نشده را به اشتراک می گذاریم و از لغو اشتراک در لینکدین دلسرد می کنیم.

ما کمپین هایی را که به سادگی راه اندازی نشدند را به اشتراک نمی گذاریم، صرف نظر از اینکه چگونه می خواهیم آنها را دوباره تنظیم کنیم یا دوباره راه اندازی کنیم.

منبع: https://moz.com/blog/building-links-with-digital-pr