وبلاگ

هوش مصنوعی مولد اکنون برای WooCommerce SEO در دسترس است • Yoast

Yoast SEO 21.6 به شما کمک می کند تا در رویکرد خود برای بهینه سازی موتور جستجو تجدید نظر کنید. با قدرت هوش مصنوعی مولد تعبیه شده در ابزارهای سئوی ما، ایجاد عناوین متقاعد کننده و توضیحات متا هرگز سریعتر و کارآمدتر نبوده است. چندی پیش هوش مصنوعی Generative را به Yoast SEO اضافه کردیم، اما اکنون می توانید محصولات خود را در SEO WooCommerce نیز بهبود بخشید.

در اینجا آمده است که چگونه Yoast SEO به شما کمک می کند

چه یک وبلاگ نویس، بازاریاب دیجیتال، مدیر فروشگاه آنلاین یا صاحب کسب و کار باشید که به دنبال ارتقاء رتبه موتورهای جستجو هستید، ما Yoast SEO 21.6 را طراحی کرده ایم تا گردش کار شما را مانند قبل بهبود بخشد:

  • قابلیت های مولد هوش مصنوعی: این ابزار با بهره گیری از فناوری پیشرفته هوش مصنوعی به شما کمک می کند عناوین منحصر به فرد، مرتبط و جذاب و توضیحات متا را ایجاد کنید که به افزایش نرخ کلیک شما کمک می کند – برای پست ها و محصولات WooCommerce.
  • اثربخشی در مقیاس: با روزهای کار بر روی فرمولاسیون عالی خداحافظی کنید. ابزارهای هوش مصنوعی مولد ما به شما این امکان را می دهند که چندین گزینه را در چند ثانیه تولید کنید و به شما این امکان را می دهد که بهترین گزینه را انتخاب کنید که با محتوای شما مطابقت دارد.
  • بهینه شده برای سئو: هوش مصنوعی ما فقط متون خلاقانه تولید نمی کند. ما آن را آموزش دادیم تا با بهترین شیوه های SEO هماهنگ شود. این تضمین می کند که نتیجه با مخاطبان شما طنین انداز می شود و همان چیزی است که موتورهای جستجو دوست دارند ببینند.
  5 نوع محتوای تجاری تعطیلات محلی که باید تبلیغ کنید

صاحبان فروشگاه آنلاین: SEO WooCommerce فقط هوشمندتر شده است

با گسترش قدرت هوش مصنوعی به تجارت الکترونیک، افزونه Yoast WooCommerce SEO اکنون با همان قابلیت های هوش مصنوعی مولد ارائه می شود. برای اجرای این افزونه به Yoast SEO Premium نیاز دارید. سپس صاحبان فروشگاه های آنلاین می توانند از مزایای بسیاری بهره مند شوند:

  • عنوان محصول و جادوی توضیحات متا: عناوین محصولات مبتنی بر هوش مصنوعی و توضیحات متا بهینه شده با سئو را ایجاد کنید. این به شما کمک می کند در نتایج جستجو متمایز شوید. این به شما کمک می کند تبدیل کنید و بیشتر بفروشید.
  • صرفه جویی در زمان و منابع: سرمایه گذاری زمان برای تولید عناوین محصول با کیفیت و توضیحات متا می تواند طاقت فرسا باشد. با کمک هوش مصنوعی ما، در عرض چند ثانیه یک کپی قانع کننده ایجاد کنید و تلاش خود را روی سایر جنبه های کسب و کار خود متمرکز کنید.
  • سفارشی برای ووکامرس: این ویژگی به طور یکپارچه با WooCommerce ادغام شده است، به این معنی که می توانید سئوی فروشگاه خود را مستقیماً از ویرایشگر محصول خود بهبود بخشید.
نمونه ای از هوش مصنوعی مولد در SEO WooCommerce

آسان برای استفاده، سخت به ضرب و شتم

شروع کار با عملکرد هوش مصنوعی Yoast SEO آسان است. ابتدا به Yoast SEO Premium ارتقا دهید تا این ابزار ارزشمند را باز کنید. پس از تنظیم، به دکمه “استفاده از هوش مصنوعی” در بخش ظاهر جستجوی ویرایشگر پست بروید. یک کلیک یک توافق کاربر را نشان می دهد. برای ادامه شرایط را بررسی کرده و بپذیرید.

فوراً هوش مصنوعی کار می کند و عناوین متعدد و توضیحات متا را متناسب با محتوای شما ایجاد می کند. چند لحظه وقت بگذارید و گزینه های ایجاد شده را مرور کنید. اگر این کاملاً آن چیزی نیست که به دنبال آن هستید، نگران نباشید! با فشار دادن یک دکمه، هوش مصنوعی را وادار کنید تا انتخاب های بیشتری ایجاد کند تا زمانی که راه حل مناسبی برای نیازهای سئوی خود پیدا کنید.

  30+ ChatGPT Alternatives Worth Trying » Rank Math

سئوی Yoast Supercharged

ما متعهد هستیم که پیشرفته ترین ابزارها را برای کمک به شما در دستیابی به موفقیت در سئو در اختیار شما قرار دهیم. این به روز رسانی راه حل های سئو هوشمندتر، سریع تر و کارآمدتر را به شما ارائه می دهد.

در این سفر هیجان انگیز به ما بپیوندید و سئوی خود را به سطح بالاتری ببرید. امروز ویژگی‌های هوش مصنوعی ما را در Yoast SEO Premium و WooCommerce SEO امتحان کنید و تأثیر آن را بر عملکرد سایت خود ببینید. الآن امتحانش کن!

دریافت کنید Yoast WooCommerce Premium Plan!

آیا می خواهید قفل ابزارهای قدرتمندی مانند هوش مصنوعی مولد را برای صفحات محصول خود باز کنید؟ طرح WooCommerce Premium ما را بخرید و صرفه جویی در پول!

منبع: https://yoast.com/yoast-seo-november-28-2023/