با ترافیک ارگانیک خود درآمد ایجاد کنید
وبلاگ

با ترافیک ارگانیک خود درآمد ایجاد کنید

و در نهایت، چه اتفاقی می‌افتد وقتی فروش وارد می‌شود، اما درآمد ثابت نمی‌شود؟ برای شرکت‌های SaaS، این می‌تواند به این معنی باشد که ریزش زیاد است. و در تجارت الکترونیک، ممکن است این خریدهای تکراری را از دست بدهید. این یک تصور غلط رایج است که بازاریابی پس از بسته شدن معامله متوقف می شود. اما بازاریابی ایمیلی نیز یک تاکتیک عالی برای استفاده پس از فروش است.

سفرهای سوار شدن خودکار را برای شرکت‌های SaaS در نظر بگیرید، با استفاده از محرک‌ها بر اساس اینکه آیا مشتری از ابزاری در حساب خود استفاده کرده است یا خیر و در جایی که ممکن است مطمئن نباشند، مطالب آموزشی را در معرض دید قرار دهید. به طور مشابه، شما همچنین می توانید از این محرک ها برای تشخیص عدم مشارکت استفاده کنید. اگر کاربر 30 روز است که وارد سیستم نشده است، این یک فرصت عالی برای یادآوری ارزش ابزار شما است.

و در بخش تجارت الکترونیک، اگر محصولی را فروخته شده می فروشید، مانند مواد شوینده لباسشویی، آیا می توانید قبل از نیاز به خرید مجدد، یک کد تخفیف برای مشتریان خود ایمیل کنید؟ و در نهایت مراجع. از اتوماسیون برای نظارت مستمر بر رضایت از محصول خود استفاده کنید و به مشتریان وفادار خود در ازای معرفی یک دوست پاداش دهید.

امیدوارم این جعبه ابزار از بازی های اثبات شده شما را در راه های کسب درآمد بیشتر از ترافیک ارگانیک موجود الهام بخشد. من دوست دارم ببینم چگونه روی این کار می کنید. با من در لینکدین تماس بگیرید.

  Google's Holiday 100 Guide جستجوهای پرطرفدار هدیه را نشان می دهد

رونویسی توسط Speechpad

منبع: https://moz.com/blog/drive-revenue-organically-whiteboard-friday