وبلاگ

خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 8 فوریه 2024

در اینجا خلاصه ای از آنچه در تالارهای گفتمان جستجوی امروز اتفاق افتاد، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و سایر انجمن های جستجو در سراسر وب آمده است.

ما نشانه هایی از به روز رسانی الگوریتم رتبه بندی جستجوی گوگل دیگر را می بینیم. گوگل بالاخره این مشکل ایندکسینگ را که بیش از یک هفته پیش شروع شده بود، برطرف کرد. یک پست وبلاگ مهمان “مشروع” منجر به اقدام دستی گوگل برای پیوندهای غیرطبیعی شد. مایکروسافت جستجوی عمیق بینگ را بازنشسته کرده است. Gogole فروشگاه های امیدوار کننده را آزمایش می کند. گوگل سرعت خزنده تبلیغات جستجوی پویا را کاهش داده است.

داستان های میزگرد موتور جستجو:


  • به‌روزرسانی الگوریتم رتبه‌بندی جستجوی Google برای ۷ تا ۸ فوریه در دست اجراست

    من نشانه هایی از به روز رسانی الگوریتم رتبه بندی جستجوی گوگل جدید را می بینم. از دیروز چهارشنبه 18 بهمن ماه آغاز شده و امروز پنجشنبه 19 بهمن ماه ادامه دارد. بحث در صنعت سئو افزایش یافته است و برخی از ابزارها، اما نه همه، نوسانات را افزایش می دهند.

  • مالک سایت می گوید، پست وبلاگ مهمان قانونی منجر به اقدام دستی از طرف Google می شود

    در چند روز گذشته، صنعت سئو درباره نحوه دریافت یک جستجوی دستی گوگل برای پیوندهای غیرطبیعی به یک پست “وبلاگ مهمان قانونی” توسط یک سایت بحث کرده است. اما پس از بررسی دقیق‌تر، این اقدام دستی فقط بر «برخی صفحات» تأثیر می‌گذارد و نه کل سایت.

  • مایکروسافت جستجوی عمیق Flighting را حذف می کند

    مایکروسافت آزمایش کامل Bing Deep Search در طبیعت را متوقف کرد و گفت که “ارائه” آن را به جستجوگران متوقف کرده است. جستجوی عمیق بینگ اکنون در نوعی “پرواز فانتوم” برای تعداد بسیار محدودی از کاربران است.

  • گوگل خزنده تبلیغات جستجوی پویا را هر 3 هفته در مقابل 2 هفته کاهش می دهد

    Google اسناد راهنمای مدیریت بودجه خزیدن خود را به روز کرده است تا تعداد دفعات خزیدن را برای اهداف تبلیغات جستجوی پویا نشان دهد. قبلا هر 2 هفته، 14 روز بود و الان هر 3 هفته، 21 روز است.

  • چرخ فلک جستجوی گوگل: فروشگاه های امیدوارکننده

    Google این محصول یا جعبه جدید مرتبط با خرید را در نتایج جستجو به نام «فروشگاه‌های امیدوارکننده» دارد. به نظر می‌رسد این کادر فروشگاه‌های پرطرفدار را در نتایج جستجوی Google به‌عنوان یک چرخ فلک نمایش می‌دهد که می‌توانید در تلفن همراه خود مرور کنید.


  • اتاق بلندگوی بزرگ YouTube

    ما قبلاً این را دیده‌ایم اما در اینجا نمای دیگری از این اتاق با یک دیوار بلندگوی کاملاً عظیم است. دارای آرم و تم یوتیوب است.
  چه کاری برای حل آن انجام میدهی؟

سایر موضوعات تحقیقاتی جالب:

داستان های فیلد موتور جستجو:

سایر داستان های تحقیقاتی جالب:

تحلیلی

صنعت و تجارت

لینک ها و بازاریابی محتوا

محلی و نقشه ها

موبایل و صدا

سئو

PPC

ویژگی های جستجو

بازگشت:

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد دریافت کنید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtableدر Threads، Mastodon و Bluesky و می توانید ما را در فیس بوک و در Google News دنبال کنید و مطمئن شوید که در کانال YouTube، Apple Podcasts، Spotify، Google Podcasts مشترک شوید یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.

منبع: https://www.seroundtable.com/recap-02-08-2024-36863.html