وبلاگ

به‌روزرسانی رتبه‌بندی الگوریتم جستجوی Google تأیید نشده در ۲۵ اکتبر

به روز رسانی رتبه بندی جستجوی گوگل منفجر می شود

امروز نشانه‌هایی از به‌روزرسانی احتمالی دیگر الگوریتم رتبه‌بندی جستجوی Google را مشاهده می‌کنم که دیشب و امروز (24 تا 25 اکتبر) شروع به کار کرد. این یک به‌روزرسانی تأیید نشده است، گوگل هنوز به‌روزرسانی رسمی را اعلام نکرده است، اما شاید این اولین مجموعه لرزش‌ها پس از تکمیل به‌روزرسانی اصلی و به‌روزرسانی ضد اسپم اکتبر ۲۰۲۳ گوگل باشد؟

من در حال حاضر شاهد افزایش شدید بحث ها بدون جامعه سئو از صبح امروز هستم. به طور کلی، با بیدار شدن سئوکاران غربی و بررسی ابزارهای تجزیه و تحلیل و ردیابی خود، این بحث ها تشدید خواهند شد.

علاوه بر این، برخی از ابزارهای ردیابی خودکار گوگل در حال حاضر نوسانات را نشان می دهند. حدس من این است که تا فردا و بعد از امروز، ابزارهایی که نوسانات نتایج جستجو را نمایش نمی‌دهند، آن را مشاهده خواهند کرد.

این چیزی است که من می بینم.

ابزار ردیابی 25 اکتبر 2023، به‌روزرسانی Google تأیید نشده است

در اینجا چیزی است که ابزارهای ردیابی خودکار برای به‌روزرسانی 25 اکتبر 2023 Google در مدت تقریباً دو هفته نشان می‌دهند.

سمروش:

برای بزرگنمایی کلیک کنید

معیارهای SERP:

برای بزرگنمایی کلیک کنید

رتبه بندی وب پیشرفته:

برای بزرگنمایی کلیک کنید

Accuranker:

برای بزرگنمایی کلیک کنید

Mozcast:

برای بزرگنمایی کلیک کنید

سئوی شناختی:

برای بزرگنمایی کلیک کنید

الگورو:

برای بزرگنمایی کلیک کنید

مشابه وب:

برای بزرگنمایی کلیک کنید

SERPstat:

برای بزرگنمایی کلیک کنید

اپراتور وینچ:

برای بزرگنمایی کلیک کنید

چت انجمن SEO

در اینجا چند بحث در جامعه SEO در مورد این به روز رسانی تایید نشده وجود دارد. من این نظرات را از WebmasterWorld و نظرات در این سایت:

آیا اخیراً به روز رسانی SERP وجود داشته است؟ دلیلی که می پرسم این است که ترافیک من حدود 23 درصد افزایش یافته است. با این حال، من از هیچ به روز رسانی اطلاعی ندارم.

من می توانم به سؤال خودم پاسخ دهم، پاسخ دیروز ساعت 7:00 عصر به وقت انگلستان بود. ترافیک کاملاً عادی بود، سپس تقریباً در لبه صخره و به سطوحی که در طول به‌روزرسانی‌ها مشاهده می‌شد، برگشت.

انگلستان. امروز غوغایی بزرگ

آب: متوجه کاهش جزئی کلمات کلیدی خود شدم…

قطعا در 2 روز گذشته اتفاقی افتاده است.

2 روز پیش گزارش دادم که ترافیک کمی کم است اما تبدیل های من بهبود یافته است.

دیروز، حتی یک تبدیل ترافیک گوگل حتی کمتر از قبل شد (تفاوت 50٪).

من یک بررسی سریع از رتبه بندی کلمات کلیدی خود انجام دادم و آنها به شدت در نوسان هستند، به خصوص کلمات کلیدی محصول یا قصد خریدار. همه شما ممکن است بخواهید آن را نیز بررسی کنید.

من دیروز قبل از ظهر 3 برابر افزایش ترافیک را گزارش کردم. پس از آن به سرعت کاهش یافت (خیلی کمتر از حد معمول)، بنابراین من فقط می توانم فرض کنم که آنها این افزایش ترافیک را با هزینه من به سایت های دیگر منتقل کردند.

حق با شماست که اتفاقی بیفتد من الان سنسور Semrush رو چک کردم 8.0 هستش. و پیش بینی شما منطقی است این چیزها همیشه خیلی قبل از اعلام شروع می شوند.

تایید کنید. سریع: آیا افزایش سالانه ای که مشاهده کردید به تبدیل نیز تبدیل شد و اگر روند امروز ادامه دارد، رجوع کنید. ترافیک؟ پرسیدن به این دلیل که فکر می‌کنم برای چند کسب‌وکار که امروز اداره می‌کنیم دوباره به حالت عادی بازگشته است، و تبدیل‌های سال جاری، اگرچه ترافیک به خوبی افزایش یافته بود، از روند ترافیک پیروی نمی‌کرد؟

امروزه ترافیک بسیار کم است، مهندسان گوگل در تلاش هستند تا 1٪ از ترافیکی را که از وبلاگ نویسان و ناشران باقی می گذارند دریافت کنند و تمام ترافیک را به شرکت های بزرگ و Quora Reddit منتقل کنند.

دیروز نرخ تبدیل بسیار بالایی داشتیم. خیلی بیشتر (3 برابر) از چیزی که معمولاً انتظار داشتم. بعداً در روز، آنها واقعاً کاهش یافتند (زیر نرمال). همان ترافیک/تبدیل کم امروز.

آیا از دیروز متوجه تغییر یا تغییر در رتبه بندی جستجوی گوگل خود شده اید؟

  اپل تمام تبلیغات X را به دلیل نگرانی در مورد راست افراطی حذف می کند

بحث در انجمن در WebmasterWorld.

منبع: https://www.seroundtable.com/google-search-algorithm-ranking-update-36269.html