وبلاگ

اپل تمام تبلیغات X را به دلیل نگرانی در مورد راست افراطی حذف می کند

طبق گزارش ها، اپل پس از تایید تئوری توطئه ضدیهودی ایلان ماسک، همه تبلیغات X خود را لغو کرد.

طبق گزارش ها، غول فناوری همچنین نگران تبلیغ محصولات خود در کنار محتوای راست افراطی بود Axios.

چرا ما اهمیت می دهیم. تصمیم اپل به‌عنوان یکی از تبلیغ‌کنندگان بزرگ قدیمی X، تصمیم اپل برای توقف همه تبلیغات، سیگنال قدرتمندی برای سایر برندها در مورد اثربخشی X به عنوان یک پلتفرم تبلیغاتی است. از زمانی که ماسک در سال گذشته مدیریت سایت رسانه های اجتماعی را در دست گرفت، درآمد تبلیغاتی 59 درصد کاهش یافته است. انتخاب اپل برای حذف تبلیغات خود بدون شک ضربه دیگری به درآمد تبلیغات X خواهد بود.

نگرانی های راست افراطی. طبق گزارشی که توسط این سازمان غیرانتفاعی چپ‌گرا منتشر شد، اپل، آی‌بی‌ام، آمازون و اوراکل به‌عنوان سازمان‌هایی نام‌گذاری شدند که تبلیغات آنها در کنار پست‌های راست افراطی در X ظاهر شد. سوالات رسانه ای برای آمریکا آی‌بی‌ام در پاسخ همه تبلیغات را انجام داد و اپل به آخرین شرکت بزرگی تبدیل شد که از آن پیروی کرد.

ترس های یهودستیزی. بیش از 160 خاخام و فعال یهودی از اپل، گوگل، آمازون و دیزنی خواستند تا تبلیغات در X را متوقف کنند، زیرا ماسک در اوایل این هفته پیامی ضدیهودی را تایید کرد. در پاسخ، لیندا یاکارینو، مدیر عامل شرکت کار بر روی پلت فرم:

  • ما در مورد تلاش های خود برای مبارزه با یهود ستیزی و تبعیض بسیار شفاف بوده ایم. جایی برای این در هیچ کجای دنیا وجود ندارد – زشت و بد است. توقف کامل.”


شیرجه عمیق. گزارش ما را در مورد همکاری X با Google Ad Manager برای اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چگونه این پلتفرم اجتماعی در تلاش است تا درآمد تبلیغات خود را جبران کند، بخوانید.

منبع: https://searchengineland.com/apple-pulls-ads-x-far-right-antisemtic-434852