وبلاگ

خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 11 سپتامبر 2023

در اینجا خلاصه‌ای از آنچه در انجمن‌های جستجوی امروز اتفاق افتاد، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و سایر انجمن‌های جستجو در سرتاسر وب آمده است.

Google Search Console گزارش‌های جدید نمایان بودن محصول Merchant Center را راه‌اندازی کرده است. گوگل مجددا اعلام کرده است که رفع مشکلات INP شما منجر به تغییرات رتبه بندی نمی شود. Google خط‌مشی محتوای کارت خود را برای کسب‌وکارهایی با موضوع بزرگسالان به‌روزرسانی کرده است. Google Business Profiles در حال اجرای فرآیند ورود مجدد جدید در ایالات متحده است. جستجوی بینگ در حال آزمایش یک قطعه تصویر کوچک ویدیویی جدید است. علاوه بر این، من یک وبلاگ با دیوید ایوانو داشتم که چگونه در مورد سئو خود را دوباره اختراع کنید.

داستان های میزگرد موتور جستجو:

  • جدید: کنسول جستجوی Google مشکلات و تغییرات نمایان شدن Merchant Center را نشان می دهد
    گوگل اعلام کرد که کنسول جستجوی گوگل اکنون مشکلات نمایان شدن مرکز تجاری گوگل و تغییرات را در گزارش های جدید نشان می دهد. دو گزارش جدید وجود دارد، گزارش اول زمانی را نشان می‌دهد که محصولات به دلیل مشکلاتی در برگه خرید ظاهر نمی‌شوند و گزارش دوم تغییرات کلیک‌ها و بهبود رتبه‌بندی محصولات در جستجوی Google را نشان می‌دهد.

  • فرآیند جدید برای بازگرداندن نمایه‌های کسب و کار Google (ایالات متحده)
    در هفته‌های آینده، Google نسخه اروپایی فرآیند بازگرداندن نمایه کسب‌وکار Google را در ایالات متحده ارائه خواهد کرد. سئوکاران محلی در مورد آن صحبت می کنند زیرا این فرآیند را به یک جادوگر تبدیل می کند که شما را طی مراحل راهنمایی می کند، اما مهمتر از آن، به نظر می رسد که شما شانسی برای ورود مجدد دارید و این چنین است.
  • Google: مشکلات INP خود را حل کنید؟ انتظار تغییرات دید در رتبه بندی جستجو را نداشته باشید.
    جان مولر از گوگل آنچه را که گوگل برای مدتی در مورد Core Web Vitals و معیارهای خاص سیستم تجربه صفحه می‌گفت، تکرار کرد. به طور خلاصه، اگر مشکلات INP را برطرف کنید، جان مولر گفت: “انتظار نداشته باشید که رتبه بندی جستجو به وضوح تغییر کند.”

  • Google ممکن است محتوای با موضوع بزرگسالان را در Google Maps برای مشاغل خدمات بزرگسالان مجاز کند
    Google خط جدیدی به خط مشی های Google Maps خود در رابطه با محتوای ممنوعه و محدود در بخش «محتوای با موضوع بزرگسالان» اضافه کرده است که بیشتر پذیرای محتوای بزرگسالان است…
  • تکه‌های جستجوی Bing با ریز عکس‌های ویدیویی قابل پخش
    جستجوی بینگ تصاویر کوچک ویدیویی قابل پخش را در تکه‌های نتیجه جستجو نمایش می‌دهد. وقتی نشانگر خود را روی ویدیو می‌برید، باید ویدیو را پیش‌نمایش کند، اما همیشه اینطور نیست.
  • وبلاگ شماره 240: دیوید ایوانو در مورد اختراع مجدد مداوم سئو
    من از David Iwanow در دفاتر Reckitt در نیوجرسی بازدید کردم تا در مورد SEO صحبت کنم. دیوید رئیس تحقیقات Reckitt است…

  • نقاشی خیابان «گوگل» به صورت دودویی در دفتر کرکلند گوگل
    دفتر گوگل در کرکلند، سیاتل، کلمه “Google” را به صورت دودویی، 0 و 1 در یکی از پارکینگ های خود چاپ کرده است. بله، فقط گوگل برای آن پول خرج می کند. من این را در اینستاگرام پیدا کردم.
  فرضیات تحلیلی رایج - جمعه تخته سفید

سایر موضوعات تحقیقاتی جالب:

داستان های فیلد موتور جستجو:

سایر داستان های تحقیقاتی جالب:

تحلیلی

صنعت و تجارت

لینک ها و بازاریابی محتوا

محلی و نقشه ها

موبایل و صدا

سئو

PPC

جستجوی دیگر

بازگشت:

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد دریافت کنید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtableبر موضوعات، ماستودون و آسمان آبی و شما می توانید ما را دنبال کنید فیس بوک و در اخبار گوگل و حتما مشترک شوید یوتیوب کانال، پادکست های اپل، Spotify، پادکست گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.

منبع: https://www.seroundtable.com/recap-09-09-2023-36020.html