وبلاگ

خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 12 اکتبر 2023

در اینجا خلاصه‌ای از آنچه در انجمن‌های جستجوی امروز اتفاق افتاد، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و سایر انجمن‌های جستجو در سرتاسر وب آمده است.

نوسان رتبه بندی جستجوی گوگل هنوز بیش از حد گرم است. برای به روز رسانی های بیشتر، داستان چند روز پیش ما را بررسی کنید. مایکروسافت در حال کار بر روی سیستم تعدیل تصویر Bing Creator است. Google News Showcase ممکن است در Google Discover ظاهر شود. به‌روزرسانی‌های رابط دستور العمل‌های جستجوی Google. جستجوی گوگل دارای بخش “مردم نیز از خرید می کنند” است. بینگ در حال آزمایش یک طرح ویدیویی جدید است.

داستان های میزگرد موتور جستجو:

  • نوسانات جستجوی Google با انتشار به‌روزرسانی هسته و به‌روزرسانی هرزنامه تشدید می‌شود
    به‌روزرسانی: اکنون چند روز با دو به‌روزرسانی اکتبر جستجوی Google، به‌روزرسانی ضد هرزنامه اکتبر 2023 و به‌روزرسانی اصلی اکتبر 2023 فاصله داریم و نتایج جستجوی Google در حال افزایش است. ابزارهای نظارت در نهایت همه نوسانات زیادی را نشان می دهند و بحث ها با این دو به روز رسانی پر جنب و جوش بود.
  • مایکروسافت: ما در حال بهبود سیستم تعدیل تصویر Bing هستیم
    Microsoft Bing Image Maker از طریق Image Creation Tool یا Bing Chat می تواند با استفاده از هوش مصنوعی برای شما تصاویر ایجاد کند. اما اخیراً سیستم تعدیل آن مورد انتقاد قرار گرفت، زیرا این تصاویر کمی سختگیرانه بودند و حاوی نکات مثبت کاذب بسیار زیادی بودند.
  • Google News Showcase می‌تواند در Google Discover نمایش داده شود
    Google News Showcase برای آمریکایی‌ها جدید است و بنابراین ما شاهد نمایش محتوای Google News Showcase در مکان‌های بیشتری هستیم. یکی از مکان‌هایی که ممکن است نشان داده شود در Google Discover با برچسب «ویترین» است.
  • بینگ در حال آزمایش ارائه جدیدی از نتایج جستجوی ویدیویی است
    مایکروسافت بینگ در حال آزمایش یک طرح جدید برای صفحه نتایج جستجوی ویدیوی بینگ است. این طرح دارای بخش‌ها و عناوینی برای انواع مختلف ویدیو است که این ویدیوها را با هم گروه‌بندی می‌کند. نتایج در دو در پنج نتایج با عنوان، به طور متناوب با پس زمینه آبی روشن و سفید گروه بندی می شوند.
  • گوگل در حال آزمایش یک رابط جستجوی دستور العمل جدید است
    گوگل در حال آزمایش یک رابط جستجوی دستور العمل جدید دیگر است. این ممکن است آزمایشی در حال انجام باشد، زیرا من نمی توانم آن را بازتولید کنم، اما رابط دستور غذا بسیار تعاملی تر و مفیدتر از رابط فعلی است.

  • بخش «افراد نیز از» گوگل در نتایج جستجو خرید می کنند
    گوگل بخشی را در نتایج جستجو نشان می دهد که «مردم نیز از آن خرید می کنند». به نظر می رسد که Google فروشگاه های دیگری را به شما نشان می دهد که در آن افراد می توانند کالای مورد نظر شما را خریداری کنند و خواهند خرید.

  • طلوع/غروب خورشید از دفتر Google در تل آویو
    حدود یک ماه پیش، دانیل ویزبرگ عکسی از غروب خورشید (یا شاید طلوع خورشید) را از دفتر Google در تل آویو، اسرائیل به اشتراک گذاشت. او در توییتر پست کرد و نوشت: “از Google TLV” – امیدوارم تیم تی
  Meilleure structure de site pour le référencement

سایر موضوعات تحقیقاتی جالب:

  موضوعاتی که کاربران اکنون می توانند پست ها را جستجو کنند

داستان های فیلد موتور جستجو:

سایر داستان های تحقیقاتی جالب:

تحلیلی

صنعت و تجارت

لینک ها و بازاریابی محتوا

محلی و نقشه ها

موبایل و صدا

سئو

PPC

ویژگی های جستجو

جستجوی دیگر

بازگشت:

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد دریافت کنید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtableبر موضوعات، ماستودون و آسمان آبی و شما می توانید ما را دنبال کنید فیس بوک و در اخبار گوگل و حتما مشترک شوید یوتیوب کانال، پادکست های اپل، Spotify، پادکست گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.

  چرا سام آلتمن مدیر عامل OpenAI برکنار شد و آیا باز خواهد گشت؟

منبع: https://www.seroundtable.com/recap-10-12-2023-36201.html