وبلاگ

سئوی موجودیت برند – جمعه تخته سفید

نشانه گذاری کامل نمودار سازمانی

اما برای گوگل، ما باید در معناشناسی جلوتر برویم. هر چیزی که به تازگی در مورد نام تجاری خود با متن روی صفحه گفتید، آن را از طریق نشانه گذاری کامل طرحواره تکرار کنید. این ارائه نام تجاری نهاد شما به Google ویژگی‌های کلیدی آن را مجدداً تأیید می‌کند و گامی حیاتی برای Google است تا این اطلاعات را به عنوان واقعیت در نمودار دانش بپذیرد.

بنابراین طرح سازمان خود را فقط به نشان‌واره و URL محدود نکنید، همانطور که Google برای نیازمندی‌های rich snippet خود توصیه می‌کند. با فراتر رفتن از فیلدهای توصیه شده Google برای استفاده از دامنه کامل طرح سازماندهی، همه ارتباطات ارزشمند را برجسته کنید. مشخص کنید که افراد کارمندان شرکت، جوایز نشان‌گذاری که برنده شده‌اید، سازمان‌هایی که در آن عضو هستید، بنیان‌گذاران یا یک شرکت مادر هستند. از محبوبیت آنها برای افزایش محبوبیت خود با ارتباط استفاده کنید. اما نقشه سازمانی فقط به شما در ایجاد روابط در سایت کمک نمی کند. می‌تواند ارزش ویژه برند را که در خارج از سایت به دست می‌آید با ابهام‌زدایی از ذکر نام تجاری در متن و تصاویر یکپارچه کند. و با نشانه گذاری، تمام دارایی های برند مربوطه را تحت این یک نهاد واضح ادغام کنید. به همین ترتیب، برچسب زدن فقط مربوط به پروفایل های رسانه های اجتماعی نیست. نمایه کسب‌وکار Google، صفحه ویکی‌پدیا، فهرست‌های فهرست راهنما را اضافه کنید. این باید یک لیست طولانی باشد و اگر اینطور نیست، وقت آن است که جلسات بیشتری با گوگل ترتیب دهید. به طور متوسط، یک نهاد برای تبدیل شدن به دوست گوگل به بیش از 30 نقطه لمسی معنادار نیاز دارد.

  نوسانات بالای رتبه بندی جستجوی گوگل، اشکال تحویل تبلیغات در گوگل، SGE Lite و موارد دیگر

ارتباطات معنادار را سازماندهی کنید

پس بیایید ببینیم چگونه می توانید این برخوردها را هماهنگ کنید، مشروط بر اینکه هر ارتباط به طور مداوم آنچه را که قبلاً در مورد خودتان گفته اید تأیید کند. این به گوگل اطمینان بیشتری می دهد که اطلاعات مربوط به شما درست است. بنابراین مطمئن شوید که از بیوگرافی موجودیت برند خود در تمام نمایه های شبکه اجتماعی خود، مشروعیت خود با فهرست ها در فهرست های کسب و کار یا بخش، بدنامی شما در ویکی پدیا یا ویکی داده، موقعیت خود در سایت های بازاریابی، رتبه بندی و نظرات، پیشنهاد خود را با نمایه کسب و کار گوگل حساب مرکز ناشر یا Merchant Center. گسترش پوشش قالب خود را با برنامه‌ها، پادکست‌ها و ویدیوها در نظر بگیرید. با ارسال جوایز، پیوستن به سازمان‌های مربوطه، میزبانی رویدادهای فیزیکی، مصاحبه با مدیر عامل خود، یا انتشار یک گزارش تحقیقاتی یا هر ابتکار ساخت برند، در صنعت خود به یک مرجع تبدیل شوید. و هیچ کدام از اینها برای بک لینک ها انجام نمی شود، بلکه به شما این امکان را می دهد که با گوگل و مخاطبان خود ارتباط معناداری برقرار کنید. و به محض اینکه دیدید این پانل دانش برای نهاد نام تجاری شما در SERP ها ظاهر می شود، آن را مدعی و سازماندهی کنید، سپس به API Graph Knowledge بروید تا ببینید آیا دوست Google شده اید یا خیر. از آنجا که اگر گوگل بین توصیه دو محتوای مساوی، یکی از طرف دوستی که می‌داند در موضوعی متخصص است و دیگری از طرف کسی که به‌تازگی درباره‌اش شنیده است، انتخابی داشته باشد، البته گوگل به منبعی که به آن اعتماد دارد اولویت می‌دهد. .

  چگونه یک صفحه را در وردپرس مخفی کنیم » رتبه ریاضی

تنها زمانی که نام تجاری شما یک نهاد باشد، می توان سیگنال های EEAT را به طور کامل اعمال کرد. تنها زمانی که Google بفهمد موجودیت برند شما کیست و آن را به نمودار دانش وصل کند، می‌تواند به طور کامل از اختیار موضوع استفاده کند. بنابراین برای دوستی با Google و تبدیل شدن به یک نهاد صریح و کاملاً مرتبط در Graph دانش، تلاش کنید. این امر باعث می‌شود که نام تجاری بیشتر در مجموعه‌ی در نظر گرفتن Google گنجانده شود. و از آنجایی که گوگل به عنوان دروازه بان دید در کل اکوسیستم گوگل خود عمل می کند، کاربر نهایی نیز در نظر گرفته می شود.

منبع: https://moz.com/blog/brand-entity-seo