وبلاگ

خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 15 دسامبر 2023

در اینجا خلاصه ای از آنچه در انجمن های جستجوی امروز اتفاق افتاد، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و سایر انجمن های جستجو در سراسر وب آمده است.

داشبورد آژانس کسب و کار Google دارای اشکالی است که از کارکردن دعوت‌نامه‌ها جلوگیری می‌کند. پانل محلی Google مکان جدیدی برای دکمه اشتراک گذاری دارد. گوگل در حال آزمایش جعبه های تصویر قابل ارتقا است. برنامه جستجوی Google نوار جستجو را در پایین تست می کند. گوگل “دریافت آن را تا 24 دسامبر” در نتایج جستجو راه اندازی کرد. و من خلاصه ویدیویی هفتگی SEO را منتشر کردم – مملو از موارد است.

داستان های میزگرد موتور جستجو:

  • بازخوانی ویدیوی Buzz News Search: نوسانات شدید رتبه بندی گوگل، افت گروه گوگل، سئوی جعلی، هوش مصنوعی، تبلیغات و جستجوی محلی
    نتایج جستجوی گوگل در تمام هفته گذشته بسیار نوسان بوده است و بیشتر سئوکاران معتقدند که گوگل قبل از پایان سال 2023 به‌روزرسانی الگوریتم دیگری را تایید خواهد کرد. Google Groups دیگر در جستجوی گوگل رتبه بالایی ندارد. گوگل گفت این کار طول کشید…
  • پنل محلی گوگل دکمه اشتراک گذاری را در سه نقطه اضافه می کند
    گوگل به برخی از فهرست‌های پانل محلی در نتایج جستجوی خود، دکمه «اشتراک‌گذاری» را بین سه نقطه در آن فهرست اضافه کرده است. پیش از این، سه نقطه قابلیت پیشنهاد ویرایش، کسب اطلاعات بیشتر در مورد داده‌ها و شاید ادعای فهرست را داشتند. گوگل اکنون قابلیت اشتراک گذاری 2017 را به این منو بازگردانده است.
  • اشکال داشبورد آژانس نمایه کسب‌وکار Google با دعوت‌نامه‌ها
    اشکالی در داشبورد آژانس نمایه کسب‌وکار Google وجود دارد که مالکان و مدیران را از پذیرش دعوت‌های جدید باز می‌دارد. این مشکل از چند روز پیش شروع شده است، گوگل از این باگ آگاه است و در تلاش برای رفع آن است.
  • گوگل جعبه تصویر قابل ارتقا را در نتایج جستجو آزمایش می کند
    گوگل در حال آزمایش یک جعبه تصویر است که می‌توانید روی آن کلیک کرده و آن را بزرگ کنید تا تصاویر نمایش داده شوند. نتایج جستجوی تلفن همراه Google ممکن است یک پیوند تصویری را نشان دهد که اگر روی آن کلیک کنید یک بخش شبکه تصویر را نشان می دهد. اگر روی آن کلیک نکنید، تصاویر نمایش داده نمی شوند.
  • برنامه جستجوی گوگل نوار جستجو را در پایین صفحه آزمایش می کند
    گوگل با قرار دادن نوار جستجو در پایین برنامه جستجوی گوگل آزمایش می کند. ممکن است در حال حاضر این تست فقط برای اندروید باشد، اما برخی از کاربران متوجه شده‌اند که نوار جستجو دیگر در بالای صفحه نیست، بلکه در پایین صفحه است.
  • نتایج جستجوی Google آن را قبل از 24 دسامبر (کریسمس) دریافت کنید
    چند سال پیش، گوگل فیلتری را به نتایج جستجوی خرید خود اضافه کرد تا “تا” تاریخ خاصی برسد. اکنون که نتایج جستجوی گوگل بیشتر شبیه به تجارت الکترونیکی است، گوگل این فیلتر را برای درخواست های خاص به نوار کناری اضافه کرده است و همچنین در حال آزمایش بخش جدیدی برای دریافت هدایا تا کریسمس، قبل از 24 دسامبر است.

  • بازی های آرکید ماشین مسابقه ای گوگل
    ما تصاویری از آرکیدهای گوگل را دیده‌ایم، من هم شخصاً آنها را دیده‌ام. اما ببینید، اینجا چهار دانش‌آموز دبیرستانی هستند که روی چهار صندلی مختلف بازی‌های ماشین مسابقه‌ای را انجام می‌دهند. من متوجه نشدم که گوگل این را دارد
  What Is a Lead Generation Website? (And How to Build One)

سایر موضوعات تحقیقاتی جالب:

داستان های فیلد موتور جستجو:

سایر داستان های تحقیقاتی جالب:

تحلیلی

صنعت و تجارت

لینک ها و بازاریابی محتوا

محلی و نقشه ها

موبایل و صدا

سئو

PPC

ویژگی های جستجو

جستجوی دیگر

بازگشت:

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد دریافت کنید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtableبر موضوعات، ماستودون و آسمان آبی و شما می توانید ما را دنبال کنید فیس بوک و در اخبار گوگل و حتما مشترک شوید یوتیوب کانال، پادکست های اپل، Spotify، پادکست گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.

منبع: https://www.seroundtable.com/recap-12-15-2023-36563.html