وبلاگ

شرکت بازاریابی اذعان می کند که برای فروش تبلیغات هدفمند مکالمات را شنود می کند

گروه رسانه ای کاکس (CMG)، یک شرکت بازاریابی آمریکایی پیشرو، گزارش شده است که به نظارت بر مکالمات برای تبلیغات هدفمند اعتراف کرده است.

گزارش شده است که CMG با همکاری با برندهای معروفی مانند CBS، فاکس نیوز و ESPN توانایی خود را برای گوش دادن به مشتریان از طریق میکروفون تلفن های هوشمند، تلویزیون و بلندگوهای هوشمند ارتقا داده است.

این آژانس این ویژگی “گوش دادن فعال” را اختراع کرد و به طور فعال این سرویس را به تبلیغ کنندگان معرفی کرد و این ویژگی را در وب سایت خود به نمایش گذاشت. 404.

چرا ما اهمیت می دهیم. در میان فشارهای جهانی برای حفظ حریم خصوصی بهتر، از جمله اقداماتی مانند حذف تدریجی کوکی‌های شخص ثالث، این اظهارات جامعه PPC را غافلگیر کرد. اکنون بسیاری در مورد عواقب احتمالی آن گمانه زنی می کنند که به عنوان یک هشدار برای کل صنعت عمل می کند.

مشاور SEO Gelnn Gabe به این گزارش پاسخ داد ایکسنوشتن: «این پایان خوبی نخواهد داشت. »

کارشناس تبلیغات گوگل، استیو هاسکی، اضافه: «تعریف کلاسیک تجاوز به حریم خصوصی. »

چگونه کار می کند. CMG ادعا می کند که فناوری گوش دادن فعال آن می تواند مشتریان بالقوه را در زمان واقعی از طریق مکالمات روزمره شناسایی کند. مشخص نیست که آیا این ویژگی در دستگاه های فعلی موجود است یا خیر، اما CMG آن را به عنوان یک ابزار بازاریابی آینده نگرانه “امروزه در دسترس” تبلیغ می کند.

  دسته‌های مرتبط با جستجوی Google در نزدیکی

محصول را عرضه کنید. گزارش شده است که یک نماینده CMG در لینکدین مشاهده شده است که این سرویس را تبلیغ می کند و افراد علاقه مند را تشویق می کند تا برای ارائه اطلاعات قیمت بیشتر با ما تماس بگیرند.

آنچه CMG می گوید. این شرکت به درخواست Search Engine Land برای اظهار نظر پاسخ نداد. با این حال، یک پست تبلیغاتی در وب سایت آن، که به نظر می رسد حذف شده است، گزارش شده است:

  • «اگر بتوانید مشتریان بالقوه‌ای را هدف قرار دهید که به طور فعال در مورد نیاز خود به خدمات شما در مکالمات روزانه خود بحث می‌کنند، برای کسب‌وکار شما چه معنایی خواهد داشت؟ »
  • نه، این یک قسمت از Black Mirror نیست، این Voice Data است و CMG این قابلیت را دارد که از آن به نفع کسب و کار شما استفاده کند.

خبرنامه روزانه ای را دریافت کنید که بازاریابان جست و جو به آن اعتماد دارند.


شیرجه عمیق. برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه ارائه تبلیغات و در عین حال رعایت بهترین شیوه های حریم خصوصی کاربر، «راهنمای PPC برای هدف قرار دادن مخاطب متمرکز بر حریم خصوصی» را بخوانید.

منبع: https://searchengineland.com/marketing-giant-listens-conversations-tosell-targeted-ads-435830