وبلاگ

خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 18 دسامبر 2023

در اینجا خلاصه ای از آنچه در انجمن های جستجوی امروز اتفاق افتاد، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و سایر انجمن های جستجو در سراسر وب آمده است.

گوگل تایید کرده است که “باز بودن” رتبه بندی محلی اکنون یک سیگنال قوی تر است. گوگل در طول تعطیلات همچنان نوسانات بالایی را در رتبه بندی جستجو تجربه می کند. Google Merchant Center در حال آزمایش نقشه ویژگی تجربه مرور است. گوگل روی برخی از اخبار برجسته برچسب ویدیویی دارد. Google Search Ads for Publishers از 1 فوریه 2024 الزامات مدیریت رضایت را اجرا می کند. من یک وبلاگ دیگر را با دیو دی گرگوریو پست کردم که کارت های مایکل جردن را بررسی کرد.

داستان های میزگرد موتور جستجو:

  • تأیید شد: الگوریتم جستجوی محلی Google ‘openness’ اکنون سیگنال قوی تری است
    در اوایل این ماه، گزارشی از Sterling Sky پوشش دادیم که الگوریتم رتبه‌بندی جستجوی محلی Google اکنون از باز بودن مکان به عنوان بخشی از سیستم رتبه‌بندی محلی خود استفاده می‌کند. دنی سالیوان، رئیس جستجوی گوگل، اواخر روز جمعه این تغییر را تأیید کرد و گفت: “ما مدت‌هاست که از “باز بودن” به عنوان بخشی از سیستم‌های رتبه‌بندی محلی خود استفاده می‌کنیم و اخیراً به سیگنال قوی‌تری برای جستجوهایی که به ناوبری مرتبط نیستند تبدیل شده است.
  • الگوریتم رتبه بندی جستجوی گوگل نوسانات تعطیلات
    ممکن است انتظار داشته باشیم که نوسانات رتبه بندی جستجوی گوگل با نزدیک شدن به فصل تعطیلات کاهش یابد. اما نه. با نزدیک شدن به تعطیلات، نوسان رتبه بندی جستجوی گوگل داغتر می شود یا بهتر است بگوییم سردتر می شود.
  • Google Merchant Merchant Browsing Map BETA
    Google Merchant Center در حال آزمایش بتا کارت امتیازی جدیدی است تا به بازرگانان کمک کند تا درک کنند که امتیاز تجربه مرور آنها چگونه در حال تغییر است. این کارت “تجربه مرور” نام دارد و نشان می دهد که محصولات سایت شما چقدر از نظر کیفیت تصویر عملکرد خوبی دارند.
  • Google Top Stories برچسب های ویدیو را اضافه می کند
    Google اکنون می‌تواند برچسب‌ها یا نشانگرهای ویدیویی را برای اخبار خاص در بخش اخبار جستجوی Google نمایش دهد. عنوان ویدیو در زیر کلیپ در بخش مقالات ویژه اضافه شده است.
  • Google Search Ads for Publishers (یعنی AdSense و غیره) برای اجرای الزامات مدیریت رضایت
    Google عصر جمعه اعلام کرد که از 1 فوریه 2024، اجرای الزامات مدیریت رضایت برای محصولات ناشر Google Search Ads، مانند AdSense for Search، AdSense for Domains و Search Engine. قابل برنامه ریزی را آغاز خواهد کرد.
  • وبلاگ شماره 253: دیو دی گرگوریو کارت های بسکتبال مایکل جردن را مرور می کند
    در قسمت اول با دیو دی گرگوریو، در مورد سفر او از کار در یادگاری های ورزشی تا ورود به سئو صحبت کردیم. سپس، در بخش دوم، در مورد برخی از تخفیف‌های بسته محلی، تنوع بخشیدن به تلاش‌های سئوی محلی، ویژگی‌های خدمات، و جامعه شگفت‌انگیز SEO صحبت کردیم.

  • بابانوئل در دفتر گوگل در دوبلین
    تعطیلات اینجاست، ما یک بازار تعطیلات داشتیم، رودولف را دیدیم و اکنون اینجا بابانوئل در دفتر گوگل در دوبلین است. من این را در اینستاگرام دیدم.
  چگونه بودجه خزیدن خود را بهینه کنیم • Yoast

سایر موضوعات تحقیقاتی جالب:

داستان های فیلد موتور جستجو:

سایر داستان های تحقیقاتی جالب:

تحلیلی

صنعت و تجارت

لینک ها و بازاریابی محتوا

محلی و نقشه ها

موبایل و صدا

سئو

PPC

ویژگی های جستجو

جستجوی دیگر

بازگشت:

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد دریافت کنید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtableبر موضوعات، ماستودون و آسمان آبی و شما می توانید ما را دنبال کنید فیس بوک و در اخبار گوگل و حتما مشترک شوید یوتیوب کانال، پادکست های اپل، Spotify، پادکست گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.

منبع: https://www.seroundtable.com/recap-12-18-2023-36576.html