وبلاگ

خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 6 اکتبر 2023

در اینجا خلاصه‌ای از آنچه در انجمن‌های جستجوی امروز اتفاق افتاد، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و سایر انجمن‌های جستجو در سرتاسر وب آمده است.

گوگل با انتشار به‌روزرسانی اصلی اکتبر 2023 ما را شوکه کرد، تنها 6 هفته پس از آخرین به‌روزرسانی هسته و در طول به‌روزرسانی هرزنامه اکتبر 2023. گوگل دیروز عصر با یک مشکل نمایه‌سازی بزرگ روبرو شد، اکنون این مشکل برطرف شده است. پیش‌بینی‌های Google Keyword Planner اکنون محدودتر شده‌اند. بینگ فصل های ویدیویی را برای نتایج جستجوی ویدیویی آزمایش می کند. Google Business Profiles اکنون به هر کسی اجازه می‌دهد پیوندهای نمایه اجتماعی خود را ویرایش کند. بینگ در حال آزمایش تبلیغات پرطرفدار با چرخ فلک های بینگ است. و من خلاصه ویدیویی هفتگی SEO را ارسال کردم – آن را تماشا کنید.

داستان های میزگرد موتور جستجو:

  • به‌روزرسانی اصلی اکتبر 2023 Google در حال انتشار است
    Google اکنون به‌روزرسانی اصلی اکتبر 2023 را نیز منتشر می‌کند. این در حالی است که Google به‌روزرسانی ضد هرزنامه اکتبر 2023 را ارائه می‌کند و تنها چند هفته پس از آن که Google عرضه به‌روزرسانی اصلی اکتبر 2023 را تکمیل کرد. «آگوست 2023. بیشتر از این، این هفته‌ها پس از به‌روزرسانی محتوای مفید سپتامبر ارائه می‌شود.
  • مشکلات گوگل در نمایه سازی و ارائه محتوای جدید
    ممکن است Google در نمایه سازی و ارائه محتوای جدید در جستجوی Google با مشکل مواجه شده باشد. این مسائل حدود ساعت 2 بعد از ظهر به وقت شرقی شروع شد و از آن زمان به‌طور پراکنده رخ داده است. من شخصاً مشاهده کرده‌ام که محتوای جدید به‌طور تصادفی ظاهر می‌شود، اما اکثر پرسش‌های من محتوای جدید را نشان نمی‌دهند.
  • Google Keyword Planner پیش بینی کلمات کلیدی فردی و گروهی تبلیغاتی را متوقف می کند
    مدیر ارتباط تبلیغات گوگل، جینی ماروین، در X تایید کرد که گوگل ادز از حفظ داده های پیش بینی کلمات کلیدی و گروه های تبلیغاتی از Keyword Planner جلوگیری کرده است. او گفت “تبلیغات کمی از آنها استفاده کردند”، به همین دلیل است که از تابستان پیش بینی این داده ها را متوقف کردند.

  • جستجوی بینگ لحظات کلیدی فصل های ویدئویی را آزمایش می کند
    جستجوی بینگ در حال آزمایش نمایش فصل‌های ویدیویی برای نتایج جستجوی ویدیویی است. این شبیه به ویژگی Google Search Key Moments است که مدتی است در دسترس بوده است.

  • اکنون می توانید نمایه های اجتماعی خود را در نمایه های کسب و کار Google ویرایش کنید
    چند هفته پیش، برخی از کسب و کارها متوجه شدند که می توانند نمایه های اجتماعی خود را در نمایه های کسب و کار Google ویرایش کنند. اما اکثر شرکت ها به این ویژگی دسترسی نداشتند. اکنون به نظر می رسد که به همه شرکت ها تعمیم داده شود.

  • چرخ فلک روندهای جستجوی بینگ با تبلیغات یکپارچه
    Bing Search ممکن است گاهی اوقات یک چرخ فلک “Trending in Bing” را در بالای نتایج جستجو نمایش دهد. این چرخ فلک پیشرفت‌های جستجوی جایگزین را بر اساس درخواست قبلی شما نشان می‌دهد، اما ممکن است حاوی تبلیغات نیز باشد.

  • GooglePlex Google Store جدید در 12 اکتبر افتتاح می شود
    یک Google Store جدید در GooglePlex، مقر Google در Mountain View، کالیفرنیا افتتاح شد. حدود یک هفته دیگر در 12 اکتبر افتتاح می شود.
  • خلاصه ویدیو Buzz: به‌روزرسانی هسته Google و هرزنامه اکتبر، به‌روزرسانی 1 اکتبر، دستیار با Bard و موارد دیگر
    این هفته، گوگل به‌روزرسانی اصلی دیگر را رسماً منتشر کرد، به‌روزرسانی اصلی اکتبر 2023. علاوه بر این، یک روز قبل از شروع انتشار آپدیت ضد هرزنامه اکتبر 2023 توسط گوگل. همچنین ما یک به‌روزرسانی الگوریتم گوگل تایید نشده در 1 اکتبر داشته‌ایم…
  10 نکته برتر از جمعه های تخته سفید در سال 2023

سایر موضوعات تحقیقاتی جالب:

داستان های فیلد موتور جستجو:

سایر داستان های تحقیقاتی جالب:

تحلیلی

صنعت و تجارت

لینک ها و بازاریابی محتوا

محلی و نقشه ها

موبایل و صدا

سئو

PPC

جستجوی دیگر

بازگشت:

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد دریافت کنید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtableبر موضوعات، ماستودون و آسمان آبی و شما می توانید ما را دنبال کنید فیس بوک و در اخبار گوگل و حتما مشترک شوید یوتیوب کانال، پادکست های اپل، Spotify، پادکست گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.

منبع: https://www.seroundtable.com/recap-10-06-2023-36175.html