وبلاگ

خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 7 نوامبر 2023

در اینجا خلاصه‌ای از آنچه در انجمن‌های جستجوی امروز اتفاق افتاد، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و سایر انجمن‌های جستجو در سرتاسر وب آمده است.

گوگل مطالب منتشر شده توسط DOJ را منتشر کرده است که شامل هر سه رکن رتبه بندی و موارد دیگر است. نمایه‌های کسب و کار Google دارای بخش فعالیت‌های جدیدی است. مایکروسافت حق اختراع جدیدی برای جستجو دارد، احتمالاً جستجوی بینگ، در امتیازات قابل اعتماد بودن وب سایت و محتوا. مایکروسافت گفت تقاضا برای بینگ چت کاهش نمی یابد. خط‌مشی Google Ads اکنون عناصر مکان را برای مشاغل بسته ممنوع می‌کند.

داستان های میزگرد موتور جستجو:

  • 3 ستون رتبه بندی جستجوی گوگل از طریق اسناد DOJ
    جامعه سئو درباره برخی از اسناد اخیر وزارت دادگستری ایالات متحده منتشر شده که به مفاهیم رتبه بندی خاصی در گوگل اشاره می کند هیجان زده است. یک اسلاید با عنوان “3 ستون رتبه بندی” است و در مورد بدن، لنگرها و تعاملات کاربر بحث می کند.
  • مایکروسافت: تقاضای چت بینگ کاهش نمی یابد
    برخی ممکن است احساس کنند که سر و صدای مایکروسافت و بینگ چت تا حدودی کاهش یافته است، اما به گفته میخائیل پاراخین، مدیر عامل تبلیغات و خدمات وب مایکروسافت، این درست نیست. او گفت که تقاضا کاهش نمی یابد و بینگ چت به بهبود و کارآمدتر شدن ادامه می دهد.
  • پتنت مایکروسافت بینگ در امتیازات قابلیت اطمینان وب سایت/محتوا
    مایکروسافت یک پتنت جدید به نام Web Content Reliability Classification منتشر کرده است. به نظر می رسد که این پتنت نحوه تعیین امتیاز قابلیت اعتماد برای یک وب سایت یا بخشی از محتوای یک وب سایت را برای استفاده در جستجوی بینگ توضیح می دهد.

  • خط‌مشی جدید Google Ads عناصر مکان را برای مکان‌های بسته ممنوع می‌کند
    Google برای برخی از تبلیغ‌کنندگان با استفاده از اظهارنظرهای موقعیت مکانی در Google Ads، «الزامات خط‌مشی جدید» را ایمیل کرده است. به طور خلاصه، می گوید که اگر موقعیت مکانی شما بسته باشد، شناسایی نشده باشد، یا با قرار دادن تبلیغات تجاری مطابقت نداشته باشد، عناصر قرار دادن Google Ads مجاز نیستند.
  • بخش فعالیت‌های جدید نمایه‌های کسب‌وکار Google
    Google بخش جدیدی «فعالیت‌ها» را به انواع خاصی از کسب‌وکار در نمایه‌های کسب‌وکار Google اضافه کرده است. به نظر می رسد که هدف از این کار نوعی هتل مانند کسب و کار است، اما همه هتل ها هنوز این گزینه را نمی بینند، بنابراین شاید در حال آزمایش است.

  • حکاکی کدو تنبل گوگل
    این عکسی است که هفته گذشته در یکی از دفاتر گوگل، در حوالی هالووین، از یک کارمند گوگل در حال نشان دادن کدو تنبلی که حک کرده بود گرفته شده است. کار خیلی خوبیه
  Google Ads برای به روز رسانی خط مشی در مورد تبلیغات پاداش

سایر موضوعات تحقیقاتی جالب:

  26 Women and Nonbinary SEO Pros Who Inspire Me

داستان های فیلد موتور جستجو:

سایر داستان های تحقیقاتی جالب:

تحلیلی

صنعت و تجارت

لینک ها و بازاریابی محتوا

محلی و نقشه ها

موبایل و صدا

سئو

PPC

ویژگی های جستجو

جستجوی دیگر

بازگشت:

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد دریافت کنید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtableبر موضوعات، ماستودون و آسمان آبی و شما می توانید ما را دنبال کنید فیس بوک و در اخبار گوگل و حتما مشترک شوید یوتیوب کانال، پادکست های اپل، Spotify، پادکست گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.

منبع: https://www.seroundtable.com/recap-11-07-2023-36343.html