وبلاگ

نوار سالاد صفحات فرود مکان: انتخاب محتوای هوشمند برای مشاغل محلی در سال 2024

س: اهداف اصلی صفحات فرود مکان/شهر چیست؟

آ: صفحات فرود مکان و شهر را می توان نوعی خدمات به مشتریان در نظر گرفت. این صفحات دارای هدف دوگانه هستند. یکی این است که برای شاخه‌های خاصی از کسب‌وکارتان دید بالایی در موتورهای جستجو داشته باشید، و دیگری جذب بازدیدکنندگان صفحه به‌گونه‌ای که آنها وسوسه شوند که در مکان مشخص شده حضور داشته باشند.

اغلب اوقات، صاحبان مشاغل از میانبرها استفاده می کنند و فقط روی نیمه اول این معادله تمرکز می کنند، در نتیجه صفحات غیر جالب و تکراری زیادی منتشر می کنند، با بلوک های کلمات کلیدی (مانند نام شهرها و کد پستی) بیش از حد بهینه شده و محتوای کمی دارند. برای ارائه به بازدیدکنندگان انسانی سیگنال های سراسر سایت مانند به روز رسانی محتوای مفید گوگل به وب سایت هایی که سابقه انتشار محتوای کم ارزش دارند، جایزه ندهید. اگر قاطعانه در نظر داشته باشید که می‌خواهید این صفحات افراد واقعی را برای انتخاب کسب‌وکارتان جذب کنند، قدم منطقی بعدی شما این است که به سادگی از میان بسیاری از گزینه‌هایی که پوشش داده‌ایم بر اساس آنچه فکر می‌کنید بهترین هستند، انتخاب کنید. برای شما مفیدتر است. انجمن. .

س: به چه مقدار محتوا در صفحات فرود مکان/شهر خود نیاز دارم؟

آ: ممکن است به هر 20 نوع محتوای بالا در یک صفحه فرود معین نیاز نداشته باشید، و همچنین ممکن است اشکال دیگری از محتوایی را داشته باشید که من فهرست نکرده ام که برای کسب و کار و جامعه شما مناسب هستند.

برخی از عناصر ضروری هستند، مانند نام شما، اطلاعات تماس و ساعات کاری. فراتر از آن، به آنچه در صنعت شما محبوب است فکر کنید: آیا محتوای ویدیویی مناسب است، آیا عکس‌ها به فروش کسب و کار شما کمک می‌کنند، آیا برای رقابتی شدن در بسته‌های محلی Google نیاز به ایجاد نظرات دارید، آیا پیشنهادات نقش مهمی در نحوه خرید مشتریان شما دارند. ? پاسخ های شما مختص کسب و کار و مشتریان شما خواهد بود. از آزمایش نترسید. برای مثال، بسیاری از ویدئوها ممکن است برای صنعت لوله کشی مناسب به نظر نرسند، اما مصاحبه با جوی هاوکینز را تماشا کنید از یک لوله کش محلی که از طریق استراتژی بازاریابی YouTube به موفقیت استثنایی دست یافت. درباره «قفسه‌ها» و اینکه چگونه این عکس‌ها می‌توانند مشتریانی را جذب کنند که اعتمادشان با مشاهده موجودی شما افزایش یافته است، بیاموزید. در نظر بگیرید که چگونه نمایش تلاش‌های پایداری شما راهنمایی‌های محلی ارائه می‌کند که می‌تواند کسب‌وکار شما را متمایز کند. چیزهای زیادی وجود دارد که می توانید به مشتریان در مورد اینکه چرا باید شما را انتخاب کنند بگویید!

  فروشگاه TikTok به طور رسمی در ایالات متحده راه اندازی شد

س: چگونه می توانم صفحات فرود مکان/شهر خود را بهینه کنم؟

آ: همانطور که در بالا ذکر شد، بهینه سازی بیش از حد مکان و صفحات فرود شهر یک مشکل طولانی مدت در وب بوده است. برای تعیین اینکه کدام رویکرد به این صفحات فرود واقعاً برای مدل کسب و کار شما مناسب است، بخوانید I Want to Rank Beyond My Location: A Guide to How It Works. یک رویکرد جذاب‌تر برای بازدیدکنندگان انسانی این است که به طور طبیعی مهمترین کلیدواژه‌های موقعیت مکانی و محصول/خدمت خود را در خود ادغام کنند:

  • آدرس های صفحه

  • برچسب های عنوان

  • سرصفحه ها

  • ناوبری فرعی

  • لینک های داخلی

  • محتوای اصلی بدن

شما نیازی به دستیابی به تعداد جادویی کلمات یا کلمات کلیدی تکراری ندارید. بر خدمات مشتری تمرکز کنید و مانند آنچه که با یک مشتری زنده صحبت می کنید بنویسید، بر نیازهای آنها، زبانی که استفاده می کنند و می فهمند، و به همه رایج ترین سوالاتی که ممکن است بپرسند پاسخ دهید.

س: آیا باید نگران محتوای تکراری در صفحات فرود مکان/شهر خود باشم؟

آ: اگر با اطلاعاتی در وب در مورد “جریمه محتوای تکراری” برخورد کردید، لطفاً آن را نادیده بگیرید. گوگل بارها تایید کرده است که این مفهوم یک افسانه است. در مجموعه صفحات فرود شما، کاملاً طبیعی است که عناصر خاصی از یک صفحه به صفحه دیگر یکسان باشند. برای مثال، ضمانت‌های مشتریان شما احتمالاً در همه شعبه‌های شما یکسان است، مانند پیشنهادات ویژه، اخبار یا اطلاعات محصول/خدمات در سطح برند. نیازی به نگرانی در مورد ظاهر شدن همین متن در چندین صفحه وب سایت شما نیست.

  5 مورد مورد علاقه من Ahrefs برای بازاریابان محتوا

با از بین رفتن این ترس، می توانید در عوض روی جهت مثبت مفید ، هر صفحه تمرکز کنید، مانند به روز رسانی محتوای مفید گوگل که در بالا ذکر شد. خبر خوب این است که بسیاری از این صفحات فرود بسیار آسان برای بومی سازی هستند زیرا برخی از عناصر به طور خودکار منحصر به محل هستند. به عنوان مثال، جزئیات تماس، نظرات، تصاویر و ویدیوهای خاص مکان شما، اگر به شعبه A به جای شاخه B مربوط شوند، همگی منحصر به فرد خواهند بود. همچنین می توانید با ایجاد پیشنهادات و تبلیغات منحصر به فرد برای هر شعبه و مشاوره شخصی مرتبط با یک شعبه آزمایش کنید. شاخه. یک شهر یا شهر خاص تنها چیزی که باید از آن اجتناب کنید اتخاذ یک رویکرد عجولانه و راه اندازی حجم زیادی از این صفحات بدون هیچ چیز مفیدی است، زیرا این امر می تواند کیفیت کلی وب سایت شما را تضعیف کند.

اگر واقعاً زمان یا منابع لازم برای سرمایه گذاری در ایجاد یک صفحه منحصر به فرد برای هر شعبه را ندارید که به کیفیت کلی وب سایت شما کمک می کند، شاید بهتر باشد در حال حاضر از ردیابی موقعیت مکانی مبتنی بر نقشه ویجت جستجو استفاده کنید. .

س: از چه مسیریابی برای صفحات فرود مکان/شهر خود استفاده کنم؟

آ: اگر نام تجاری شما در حال حاضر فقط 12 مکان دارد، احتمالاً می توانید از طریق یک لیست کشویی در منوی پیمایش اصلی خود به نام “Locations” به آنها پیوند دهید. اگر شعبه‌های بیشتری از آن دارید، احتمالاً باید یک ویجت مکان یاب فروشگاه مبتنی بر متن یا نقشه پیاده‌سازی کنید تا مشتریان بتوانند نام شهر یا خیابان را تایپ کنند یا خود را روی نقشه بیابند تا به صفحه فرود مناسب هدایت شوند. اگر مدل شما یک کسب و کار در منطقه خدماتی است، یک نقشه دقیق تر می تواند به مشتریان کمک کند تا بفهمند برای منطقه ای که در آن هستند با کدام شعبه تماس بگیرند. برای اطمینان از اینکه تمام صفحات فرود شما به درستی ایندکس شده اند، ایده خوبی است که آنها را در یک صفحه نقشه سایت HTML در وب سایت خود فهرست کنید.

  وایت برد جمعه خلاصه 2023: نسخه هوش مصنوعی

س: آیا صفحات فرود مکان/شهر یک کار تنظیم و فراموش ، آن هستند؟

آ: در بیشتر موارد، خیر. حداقل، باید این صفحات را به صورت دوره ای بررسی کنید تا مطمئن شوید که ساعات کار برای زمان هایی از سال که تغییرات معمول هستند، دقیق است. به عنوان مثال، شما باید صفحات خود را به روز کنید تا تعطیلات یا برنامه های فصلی را منعکس کند. و البته، هر زمان که اطلاعات تماس اصلی (مانند آدرس یا شماره تلفن) تغییر کرد، باید این صفحات را به‌روزرسانی کنید تا فهرست‌های کسب و کار محلی شما در اکوسیستم جستجوی محلی با آن مطابقت داشته باشد. اما، اگر تصمیم دارید که از این صفحات فرود بیشترین بهره را ببرید، زمینه های زیادی وجود دارد که می توانید آنها را به روز نگه دارید، از جمله:

گوگل دارد سابقه طولانی تاکید بر تازگی در نتایج خود برای پرس و جوهای خاص، و با زنده نگه داشتن صفحات شما، مشتریانی را نیز جذب می کنند که می دانند محتوای شما جاری و قابل اعتماد است.

س: آیا فهرست های کسب و کار محلی من باید به صفحات فرود مکان من پیوند داشته باشد؟

آ: بهترین پاسخ این است که به شما بستگی دارد. می‌توانید تمام نمایه‌های کسب‌وکار Google و سایر فهرست‌های کسب‌وکار محلی خود را به صفحه اصلی خود پیوند دهید، یا می‌توانید هر فهرست را به صفحه مقصد مناسب خود پیوند دهید. برای تصمیم گیری عاقلانه برای کسب و کار خود، جوانب مثبت و منفی را بسنجید:

منبع: https://moz.com/blog/make-smart-local-business-content-choices