وبلاگ

دنیای Google EMS مبتنی بر هوش مصنوعی را کاوش کنید • Yoast

به لطف هوش مصنوعی، تحقیقات در حال تکامل است. همانطور که گوگل در تجربه مولد جستجو (SGE) نشان می دهد، هوش مصنوعی مولد می تواند به ما کمک کند تا در موتورهای جستجو کارهای بیشتری انجام دهیم. این افزوده آزمایشی به موتور جستجو به ما نگاهی اجمالی به آینده جستجو می دهد. بیایید نگاهی بیندازیم و ببینیم که چه چیزی مستلزم آن است!

Google Generative Search Experience (GSE) چیست؟

SGE بخشی از یک ابتکار آزمایشی بزرگتر گوگل است که توسط آزمایشگاه های جستجو میزبانی می شود. اینجاست که قابلیت های پیشرفته جستجو را آزمایش می کند. هوش مصنوعی مولد، شکل بسیار پیشرفته ای از هوش مصنوعی که قادر به تولید محتوا است، این ویژگی نوآورانه را تقویت می کند.

همانطور که در تاریخ اعلام شد وبلاگ رسمی گوگلهدف اساسی SGE تعریف مجدد تجربیات جستجو، تبدیل آنها از گیرنده های اطلاعات غیرفعال به گیرنده های اطلاعات تعاملی تر و شخصی سازی شده است.

Google برای بهبود تجربه جستجوی کاربران و توسعه آینده جستجو، Search Generative Experience (SGE) را راه اندازی کرد. برای این کار، گوگل از هوش مصنوعی مولد برای ارائه مروری سریع و مختصر از موضوعات جستجو برای بهبود نتایج جستجو استفاده می کند. یا همانطور که گوگل می گوید: “ما روش های جدیدی را برای انجام کارهای بیشتر به طور مستقیم از جستجو آزمایش می کنیم.” »

GSE در حین پاسخ به سؤالات شما زمینه بیشتری را ارائه می دهد – فلش های کشویی پیوندهایی به منابع را نشان می دهند

هوش مصنوعی مولد

SGE از هوش مصنوعی مولد استفاده می کند و مروری بر هوش مصنوعی ارائه می دهد که به کاربران امکان می دهد محتوا را کاوش کنند و به سرعت نکات کلیدی را درک کنند. بسته به جستجو، یک بلوک بزرگ از اطلاعات در بالای نتایج جستجو ظاهر می شود. حجم اطلاعات ارائه شده می تواند به این معنی باشد که کاربران دیگر نیازی به پیمایش به چندین صفحه وب ندارند.

دلیل دیگر قسمت مولد معادله است. گوگل اکنون می تواند راه هایی را برای کاربران ایجاد کند تا با نتایج تعامل داشته باشند و کارهایی را انجام دهند که هیچ ، قبلاً انجام نداده است، یعنی چیزی خوب در SERP تولید کند.

ویژگی های اصلی Google EMS

یکی از مهمترین ویژگی های اخیر SGE توانایی آن در تولید محتوای بصری پویا و تعاملی است. کاربران دیگر محدود به دریافت نتایج ثابت به صورت متنی نیستند. در عوض، با SGE، درخواست‌های جستجوی متن شما اکنون می‌تواند به تصاویر ترجمه شود.

سیستم هوش مصنوعی از دستورات شما برای درک نتیجه مورد نظر و ایجاد نمایش هایی که با درخواست شما مطابقت دارند استفاده می کند. اکنون می توانید ايجاد كردن مستقیماً از SERP ها – باز ، گزینه های نامحدود برای تعامل با نتایج جستجو.

  Google Local Service Ads ایمیلی برای درخواست عکس ارسال می کند
چهار تصویر از یک گوزن که توسط آزمایش جستجوی مولد ایجاد شده است
شاهکارهایی مانند تصویر بالا را مستقیماً از جستجوی Google ایجاد کنید

نتایج جستجوی گسترده

یکی دیگر از ویژگی های ضروری SGE توانایی آن در شخصی سازی تجربیات جستجو بر اساس ترجیحات و رفتارهای کاربر است. محتوای تولید شده توسط کاربر، مانند نظرات مشتریان، را در نتایج جستجو ادغام می کند.

به عنوان مثال، شما به دنبال یک رستوران مکزیکی عالی در شهر خود هستید. SGE فقط شما را به یک لیست تصادفی از رستوران ها راهنمایی نمی کند. همچنین زمینه بیشتری مانند تبلیغات و فضای رستوران به شما می دهد. گوگل می‌گوید داده‌ها را از نظرات، عکس‌ها و جزئیات نمایه کسب‌وکار که افراد برای بیش از ۲۰۰ میلیون مکان در دنیای واقعی به Google ارسال کرده‌اند، دریافت می‌کند. علاوه بر این، پیوندهایی به Yelp، Tripadvisor و موارد دیگر را نیز مشاهده خواهید کرد.

یک بسته محلی که توسط تجربه جستجوی مولد Google ایجاد شده است
Google GSE نتایج منظم محلی را گسترش می دهد و زمینه بیشتری را برای کاربران اضافه می کند

نتایج تعاملی

EMS گوگل برای ناوبری کاربر پسند طراحی شده است. رابط SGE اطلاعات را نمایش می دهد و به طور فعال به کاربران کمک می کند تا با نتایج جستجو تعامل داشته باشند. به این ترتیب، رابط کاربری، کشف را به بخشی طبیعی از تجربه جستجو تبدیل می کند. حتی می توانید سؤالات بعدی بپرسید یا تحقیقات مرتبط انجام دهید.

در نهایت، SGE از فرمت های مختلف برای تکمیل نتایج جستجو استفاده می کند. خواه این مقالات خبری، وبلاگ های شخصی، نظرات مشتریان، فهرست های کسب و کار یا پست های رسانه های اجتماعی باشد، SGE از انواع مختلفی استفاده می کند و از پاسخ عمیق تری به سوالات جستجوی شما اطمینان می دهد.

به خاطر داشته باشید که همه پرس و جوها باعث ایجاد نتیجه هوش مصنوعی نمی شوند.

تاثیر SGE بر آزمایشات تحقیقاتی

تأثیر تجربه مولد جستجو به همه کاربران اینترنت، سازندگان و مشاغل گسترش می یابد و اساساً تجربه جستجو را دوباره تعریف می کند. به یاد داشته باشید که ما به آینده نگاه می کنیم که چگونه مردم از گوگل استفاده خواهند کرد.

با شروع با کاربران نهایی، SGE به دلیل رویکرد نوآورانه خود برای بهبود تجربه جستجو مورد تحسین قرار گرفته است. گوگل می گوید که به ویژه در میان کاربران جوان 18 تا 24 ساله که بیشتر به سمت پلتفرم های دیجیتالی که ترکیبی از تجربیات تعاملی و غنی از اطلاعات را ارائه می دهند، محبوب است. ترکیب نظرات، تصاویر و ویدئوها در پاسخ به پرسش‌های جستجو، تجربه جستجوی جامع‌تر و غنی‌تری را نسبت به مدل‌های جستجوی سنتی فراهم می‌کند.

یک طرز فکر جدید

EMS نحوه کشف محتوای ما را تغییر می‌دهد و همچنین می‌تواند انتظارات ما و کاربرانمان از یک نتیجه جستجو را تغییر دهد. اما از آنجایی که EMS به طور متفاوتی با درخواست های جستجو برخورد می کند، می تواند راه های جدیدی را برای دستیابی به مخاطبان به ما ارائه دهد.

  Google Ads برای به روز رسانی خط مشی در مورد تبلیغات پاداش
یک نمونه تست تولید شده توسط google gse
همچنین می‌توانید از هوش مصنوعی SGE بخواهید آزمایش‌هایی را ایجاد کند

انتقاد از EMS

تجربه جستجوی مولد Google می تواند به طور بالقوه به تلاش های SEO ما آسیب برساند. یکی از انتقادات اصلی مربوط به امکان کاهش دید نتایج جستجوی ارگانیک است.

از آنجایی که SGE پیش نمایش های تولید شده توسط هوش مصنوعی را در بالای نتایج جستجو ارائه می دهد، کاربران ممکن است متوجه شوند که نیاز به کلیک به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. این می تواند منجر به کاهش CTR و ترافیک ارگانیک کمتر برای وب سایت ها شود.

علاوه بر این، برخی نگران سوگیری احتمالی نسبت به ناشران و منابع معتبر هستند که می‌تواند دید و در معرض دید وب‌سایت‌های کوچکتر و محتوای خاص را محدود کند. به این ترتیب، برخی از مردم می ترسند که SGE به یک چشم انداز پیچیده SEO منجر شود و ممکن است نیاز به تغییر در استراتژی داشته باشد.

EMS یک آزمایش است

مهم است که بدانیم این ویژگی هنوز در حال توسعه است. برخی از کاربران دریافته اند که رابط SGE گاه به گاه مشکلات عملکردی دارد که منجر به کاهش زمان بارگذاری می شود. علاوه بر این، به عنوان یک ویژگی آزمایشی، رابط کاربری و ویژگی‌های خاص با ادامه بهبود Google تغییر می‌کنند.

آزمایش جستجوی مولد گوگل هنوز آزمایشی است. با این حال، دامنه و تأثیرات آن در حال حاضر قابل توجه است. ما فقط می توانیم تصور کنیم که چگونه این امر به بلوغ و تغییر شکل جستجوی Google می انجامد.

چگونه با تجربه جستجوی مولد گوگل شروع کنیم

Google’s Search Generative Experience یک ویژگی نوآورانه است که از هوش مصنوعی برای ارائه نتایج جستجوی منحصر به فرد به کاربران استفاده می کند. اگر نمی توانید برای امتحان این آزمایش صبر کنید، در اینجا یک راهنمای گام به گام آورده شده است. لطفاً آن را آزمایش کنید تا ببینید چگونه و آیا محتوای شما در EMS بازیابی می شود یا خیر.

برای امتحان EMS به آزمایشگاه‌های تحقیقاتی Google دسترسی پیدا کنید

1. دسترسی به آزمایشگاه های تحقیقاتی

ابتدا مطمئن شوید که یک حساب شخصی گوگل دارید و به جستجوی گوگل دسترسی دارید. در مرحله بعد، از مرورگر Chrome خود برای رفتن به آزمایشگاه های جستجو برای کاوش ویژگی های آزمایشی و تجربه SGE استفاده کنید.

2. برای SGE ثبت نام کنید

در Search Labs، به دنبال گزینه شرکت در تجربه جستجوی مولد باشید. لطفاً به خاطر داشته باشید که SGE یک ویژگی آزمایشی است و بنابراین در دسترس بودن ممکن است متفاوت باشد. اگر در دسترس است، روی گزینه فعال ، SGE کلیک کنید و شروع به تجربه بینش های مبتنی بر هوش مصنوعی کنید. در حال حاضر، SGE در 120 کشور موجود است (در اروپا نیست!) و انگلیسی، هندی، اسپانیایی، پرتغالی، کره ای، اندونزیایی و ژاپنی را پشتیبانی می کند.

  ابزار کلمات کلیدی خود را با پایتون و ChatGPT بسازید: راهنمای تجزیه و تحلیل Subreddit

3. جستجو کنید

با فعال بودن SGE، همانطور که معمولاً انجام می دهید، در گوگل جستجو کنید. درخواست خود را در نوار جستجو تایپ کنید و Enter را فشار دهید. برای دسترسی به نتایج مبتنی بر هوش مصنوعی روی دکمه خاکستری کلیک کنید. صفحه نتایج جستجو اکنون دارای پیش نمایش های مبتنی بر هوش مصنوعی است که خلاصه های سریع و مختصری از موضوع جستجو را ارائه می دهد.

4. نتایج مبتنی بر هوش مصنوعی را مرور کنید

در بالای صفحه نتایج جستجو، یک پیش‌نمایش مبتنی بر هوش مصنوعی مرتبط با درخواست خود را مشاهده خواهید کرد. این نمای کلی اطلاعات و ایده‌های کلیدی را ارائه می‌کند و به شما امکان می‌دهد تا نکات اصلی موضوع را بدون نیاز به کلیک ، روی نتایج جستجوی فردی درک کنید. البته منابع خارجی هم در آنجا پیدا خواهید کرد.

5. بیشتر کاوش کنید

اگرچه نمای کلی مبتنی بر هوش مصنوعی به شما درک جامعی از موضوع تحقیق می دهد، اما ممکن است بخواهید بیشتر کاوش کنید. برای یافتن اطلاعات بیشتر، وب‌سایت‌ها، مقالات و منابع مرتبط با درخواست خود، در نتایج جستجو در زیر نمای کلی حرکت کنید. جستجوی خود را اصلاح کنید تا نتایج را مشاهده کنید یا سؤالات بعدی هوش مصنوعی را بپرسید.

6. ارائه بازخورد

به عنوان یک ویژگی آزمایشی، گوگل از بازخورد کاربران برای بهبود SGE استقبال می کند. اگر با مشکلی مواجه شدید، پیشنهاداتی دارید یا می‌خواهید تجربه خود را به اشتراک بگذارید، به بخش نظرات در آزمایشگاه‌های جستجو بروید. بازخورد شما می تواند به اصلاح و بهبود SGE کمک کند. گوگل به طور مرتب بهبودها، به روز رسانی ها و ویژگی های جدید را بر اساس بازخورد کاربران و پیشرفت در فناوری هوش مصنوعی معرفی می کند.

نتیجه

EMS گوگل نگاهی هیجان انگیز به آینده جستجوی آنلاین به ما می دهد. SGE خواه از سرنخ‌های متنی تصاویر تولید کند یا گزینه‌های بیشتری را به نتایج جستجو بیاورد، هدف SGE غنی‌سازی تجربه کاربر است.

باید منتظر بمانیم و ببینیم گوگل چه چیزهای دیگری را در آزمایشگاه تحقیقاتی خود آماده می کند. یک چیز مسلم است: SGE یک گام بزرگ به سمت تحقیقات مفیدتر و ایجاد محتوا است. در مورد اینکه چگونه این بر تلاش های سئوی ما تأثیر می گذارد، باید منتظر بمانیم و ببینیم.

منبع: https://yoast.com/exploring-google-search-generative-experience-sge/