وبلاگ

فروشگاه TikTok به طور رسمی در ایالات متحده راه اندازی شد

غول رسانه های اجتماعی TikTok با راه اندازی کامل فروشگاه TikTok در ایالات متحده، جاه طلبی های خرده فروشی خود را گسترش می دهد.

این شرکت با هشتگ های الهام بخش مانند #TikTokMadeMeBuyIt، اکنون قصد دارد فرهنگ خرید آنلاین را متحول کند.

فروشگاه TikTok برای 150 میلیون کاربر آمریکایی خود، ویدیوهای قابل خرید و پخش زنده را مستقیماً به فیدهای «For You» اضافه می کند.

ویژگی جدید تجارت الکترونیک که در ابتدا در ماه آوریل مشاهده شد، ابزارهای مختلفی را برای برندها ارائه می دهد تا محصولات را مستقیماً در اکوسیستم TikTok بفروشند.

ویژگی های فروشگاه TikTok برای تجارت

فروشگاه TikTok فراتر از ویدیوهای In-Feed و پخش جریانی زنده است. کاربران می توانند محصولات جدید را از طریق نوار جستجوی برنامه TikTok کشف کنند و نتایج را برای خرید فیلتر کنند.

کسب‌وکارها و برندها یک «برگه خرید» اختصاصی برای نمایش محصولات و تبلیغات دارند.

این شامل یک ویترین محصول است که در آن کاربران می توانند نظرات را بخوانند و مستقیماً از نمایه برند شما خرید کنند.

فروشگاه TikTok به طور رسمی در ایالات متحده راه اندازی شداسکرین شات از TikTok، سپتامبر 2023

علاوه بر این، فروشندگان می‌توانند از مزایای «تکمیل شده توسط TikTok» استفاده کنند – یک راه‌حل لجستیک جدید که در آن TikTok ذخیره‌سازی، انتخاب، بسته‌بندی و حمل و نقل را مدیریت می‌کند.

این پلتفرم حتی شامل یک برنامه وابسته است که به اینفلوئنسرها و سازندگان محبوب اجازه می دهد تا با تبلیغ محصولات TikTok Shop کمیسیون دریافت کنند.

فروشگاه TikTok به طور رسمی در ایالات متحده راه اندازی شداسکرین شات از TikTok، سپتامبر 2023

نحوه ثبت نام در فروشگاه TikTok

در برنامه TikTok، از نمایه خود دیدن کنید و با استفاده از منو به ابزار Creator Tools بروید. در آنجا گزینه های ثبت نام در فروشگاه TikTok به عنوان فروشنده یا خالق برای دریافت کمیسیون برند را مشاهده خواهید کرد.

  استفاده از اپراتورهای جستجو برای SEO • Yoast

سازندگان باید حداقل 5000 دنبال کننده داشته باشند و 18 سال سن داشته باشند تا واجد شرایط برنامه وابسته به فروشگاه TikTok باشند.

فروشگاه TikTok به طور رسمی در ایالات متحده راه اندازی شداسکرین شات از TikTok، سپتامبر 2023

فروشگاه TikTok با Shopify و WooCommerce ادغام می شود

فروشگاه TikTok با برندهای معروف ادغام شده است پلتفرم های تجارت الکترونیک مانند Shopify، WooCommerce، BigCommerce، Magento و Salesforce Commerce Cloud.

این باید فروشندگان الکترونیکی موجود را آسان‌تر کند تا بتوانند در TikTok بدون ایجاد فروشگاه جدید از ابتدا شروع به فروش کنند.

علاوه بر این، TikTok دارد در مشارکت با چندین پلتفرم چند کاناله مانند Channel Advisor و Feedonomics برای پشتیبانی از مشاغل همه‌کاناله.

فروشندگان می‌توانند از برنامه‌های Zendesk، Printful، Yotpo، EasyShip و موارد دیگر برای افزودن قابلیت‌ها و ویژگی‌های بیشتر به فروشگاه‌های TikTok استفاده کنند.

آینده تجارت اجتماعی و اینفلوئنسر مارکتینگ

حتی اگر پتانسیل TikTok Shop بسیار زیاد است، شک و تردید همیشه در مورد حفظ حریم خصوصی داده ها باقی خواهد ماند.

این شرکت در حصول اطمینان از اینکه تجربه کاربری روان باقی می‌ماند و در عین حال به نگرانی‌های مربوط به حریم خصوصی و امنیتی احترام می‌گذارد، چالش مهمی دارد، که عمدتاً به دلیل اختلافات گذشته در مورد داده‌های کاربر است.

TikTok متعهد به تضمین امنیت و حریم خصوصی کاربر است و با پلتفرم‌های پرداخت شخص ثالث قابل اعتماد برای تراکنش‌ها کار می‌کند.

ادغام تجارت الکترونیک با TikTok می‌تواند نحوه تعامل برندها و سازندگان با مصرف‌کنندگان را دوباره تعریف کند، زیرا هر تعامل می‌تواند به فروش مستقیم یا کمیسیون وابسته منجر شود.


تصویر ویژه: Poetra.RH/Shutterstock

منبع: https://www.searchenginejournal.com/tiktok-shop-officially-launches-in-the-us/496174/