Google Robot Blindfolds
وبلاگ

گوگل یک بار دیگر می گوید که هرزنامه لینک ها را نادیده بگیرید، به خصوص به صفحات 404

چشم بند ربات گوگل

من نمی دانم چند بار گوگل گفته است که شما نیازی به رد ، پیوندهای هرزنامه ندارید، می توانید حملات هرزنامه را نادیده بگیرید، و لینک هایی که به صفحات 404/410 اشاره می کنند، لینک هایی هستند که به حساب نمی آیند جان مولر از گوگل دوباره گفت.

در یک موضوع در ایکسجان مولر از گوگل نوشت: “اگر لینک ها به 404 URL در سایت شما باشد، قبلا حذف شده اند.” او افزود: «آنها هیچ کاری نمی کنند. “اگر URL مقصد قابل نمایه سازی وجود نداشته باشد، هیچ پیوندی وجود ندارد.”

جان سپس اضافه کرد، “من به طور کلی هرزنامه های لینک را نادیده می گیرم، و قطعا هرزنامه های لینک 404 را نادیده می گیرم.”

جان پس از پاسخ دادن به پیام‌های بالا، در پاسخ به این سوال که آیا انکار ، به آن آسیب می‌زند، نوشت:

این کار مطلقاً هیچ کاری انجام نخواهد داد. من وقت می گذارم تا به جای کار بر روی ترفندهای افزایشی، یک استراتژی جامع و آینده نگر برای سایت به طور کلی دوباره کار کنم (ترفندهای دیگر ممکن است کاری انجام دهند، اما احتمالاً به تغییر واقعی نیاز دارید، نه ترفندها).

در اوایل سال جاری، هزاران سئوکار متوجه لینک های هرزنامه به 404 صفحه خطا شدند، جان گفت که آنها را نادیده بگیرد. در سال 2021 گوگل گفت که لینک به 404 صفحه حساب نمی شود، گوگل نیز این را در سال 2012 و بارها گفته است.

علاوه بر این، به غیر از لینک‌های 404 صفحه، گوگل گفته است که لینک‌های هرزنامه را نادیده می‌گیرد و بارها – حتی لینک‌های سمی – آنها را نادیده می‌گیرد. پیام در این مورد در سال 2016 زمانی که Penguin 4.0 منتشر شد تغییر کرد و گوگل به جای کاهش ارزش لینک ها شروع به بی ارزش ، آنها کرد.

  مایکروسافت تبلیغات Bing را در Google Chrome نشان می دهد

در اینجا این مقالات جدید در زمینه هستند:

و به طور کلی گوگل می گوید که لینک های هرزنامه را نادیده می گیرد، بنابراین شما نیز باید (جدید نیست)، اما این پست از جان مولر این است:

و سپس همچنین در Mastodon در مورد وضعیت مشابهی نوشت: “گوگل عادت 2 دهه ای دارد که پیوندهای اسپم را نادیده می گیرد. نیازی به انجام کاری در مورد این پیوندها نیست.”

  چرا سام آلتمن مدیر عامل OpenAI برکنار شد و آیا باز خواهد گشت؟

بحث در انجمن در ایکس.

توجه: این از قبل نوشته شده بود و باید امروز پست شود، من در حال حاضر برای عید فصح آفلاین هستم.

منبع: https://www.seroundtable.com/google-ignore-link-spam-404-pages-37217.html