پاییز فرا رسیده است و این بدان معناست که فروش تعطیلات نزدیک است.
جمعه سیاه و دوشنبه سایبری دو تا از بزرگترین روزهای خرید آنلاین سال هستند که دوشنبه سایبر 2022 با فروش نزدیک به 12 میلیارد دلار رکوردها را شکست.
این تعطیلات مصرف کننده فرصت های بزرگی را برای شرکت ها برای افزایش فروش خود نشان می دهد. بنابراین مهم است که برای آن آماده شوید.
راه های مختلفی برای آماده سازی قیف بازاریابی برای جمعه سیاه و دوشنبه سایبری وجود دارد.
این مقاله بر روی یک جنبه خاص تمرکز خواهد کرد: جستجوی پولی.
داشتن یک استراتژی جستجوی پولی خوب طراحی شده برای اکثر مشاغل در حال رشد ضروری است، اما می تواند راهی فوق العاده برای افزایش فروش در زمان های کلیدی سال از طریق تبلیغات باشد.
تبلیغات یک راه فوق العاده برای متمایز ، لیست های شما از جمعیت در یک روز معمولی است، اما در جمعه سیاه و دوشنبه سایبری ضروری است.
در اینجا سه راه برای استفاده از تبلیغات و تخفیف در جستجوی پولی وجود دارد تا به شما کمک کند فروش خود را افزایش دهید و از عجله تعطیلات استفاده کنید.
1. متن تبلیغاتی جدید ایجاد کنید
واضح ترین راه برای استفاده از تبلیغات و تخفیف های خود در PPC این است که بر تبلیغات و تخفیف ها در مجموعه جدیدی از کپی تبلیغات تأکید کنید.
استفاده از عناوین و توضیحات متعدد برای علاقه مندی مشتریان به تبلیغات شما ساده است اما نسبت به دو گزینه دیگر به کار بیشتری نیاز دارد.
یکی از نکاتی که باید در هنگام ایجاد هر نسخه تبلیغاتی جدید برای تبلیغات خود در نظر بگیرید این است که باید مطمئن شوید که تبلیغات در زمان های صحیح شروع و متوقف می شوند. توصیه میکنم از ویژگی برچسبها برای خودکار ، این فرآیند استفاده کنید.
تصمیم بگیرید که قبل و بعد از تبلیغات از کدام تبلیغ استفاده کنید و به آن برچسب مناسب بزنید. من این تبلیغات را “همیشه سبز” می نامم، بنابراین می دانم که این تبلیغ استاندارد من است که همیشه مرتبط است.
سپس باید تبلیغ خود را ایجاد کنید. پس از اتمام، آنها را به عنوان یک تبلیغ و رویداد/سالی که میزبان آنها هستید برچسب بزنید تا در آینده با مشکل برچسبگذاری مواجه نشوید.
به عنوان مثال، اگر بخواهم برای جمعه سیاه 2023 تبلیغات ایجاد کنم، آنها را با عنوان “تبلیغات – BlackFriday2023” میگذارم.
چهار قانون خودکار برای روشن و خاموش ، تبلیغات در زمان مناسب ایجاد کنید. فرض کنید در این مثال میخواهید تبلیغات در جمعه سیاه در تاریخ 21/11 شروع شود و در 28/11 به پایان برسد. در اینجا چهار قانون وجود دارد که باید اعمال کنید:
- همه تبلیغات با عنوان “همیشه سبز” را در کمپین هایی که تبلیغات را به آن اضافه می کنید غیرفعال کنید. این را طوری پیکربندی کنید که یک بار در 21/11 اجرا شود.
- فعال ، همه تبلیغات تعلیق شده با عنوان “تبلیغات – BlackFriday2023”. یک بار آماده اجرا 21/11.
- غیرفعال ، همه تبلیغات با عنوان “Promo-BlackFriday2023”. یک بار آماده اجرا 28/11.
- تمام تبلیغات متوقف شده با عنوان “همیشه سبز” را فعال کنید. یک بار آماده اجرا 28/11
وجود این قوانین استرس راهاندازی و توقف تبلیغات تبلیغاتی جستجوی پولی را از بین میبرد تا بتوانید در این فصل تعطیلات تمرکز کنید.
یکی از بزرگترین مشکلات تبلیغات تبلیغاتی، زمان لازم برای ایجاد نسخه تبلیغاتی خاص فروش است.
اگر فقط چند کمپین در حساب داشته باشید اشکالی ندارد، اما اگر 200 کمپین و 50 فروش مختلف برای تبلیغ داشته باشید چه؟
اگر اینطور است (یا حتی اگر اینطور نیست)، دارایی های تبلیغاتی برای شما هستند.
دارایی های تبلیغاتی عناصر تبلیغاتی هستند که به شما امکان می دهند تبلیغات مرتبط با کسب و کار خود را بدون ایجاد نسخه تبلیغاتی خاص برجسته کنید.
عناصر علاوه بر محتوای تبلیغاتی معمولی شما هستند. بنابراین شما فقط باید یک مورد تبلیغاتی در هر تبلیغ ایجاد کنید و می توانید آنها را در سطح کمپین یا حساب توزیع کنید.
از آنجایی که ایجاد تبلیغات جدید دادههای عملکرد را بازنشانی میکند، داراییهای تبلیغاتی به شما این امکان را میدهند که تبلیغات را بدون تأثیر بر دادههای آگهی خود اضافه کنید.
یکی دیگر از مزایای دارایی های تبلیغاتی، تعریف دوره زمانی است که می خواهید آنها را آزاد کنید.
این کار استرس دسترسی به Google Ads و توقف دستی تبلیغات را پس از اتمام آنها کاهش می دهد، که به ویژه در هنگام فروش فلش، جایی که بسیاری از محصولات برای مدت کوتاهی در فروش هستند، مفید است.
خبرنامه روزانه ای را دریافت کنید که بازاریابان جست و جو به آن اعتماد دارند.
3. درج کلمه کلیدی پویا را در نظر بگیرید
اگر تبلیغات خاصی نداشته باشید که بخواهید در نسخه تبلیغاتی خود ذکر کنید چه؟ یا اگر همیشه قیمت هایی را ارائه دهید که عموماً ارزان تر از رقبای خود هستند؟
اینجاست که درج کلمه کلیدی پویا وارد می شود.
با توجه به درج کلمه کلیدی پویا راهی برای “به روز رسانی خودکار تبلیغات خود با کلمات کلیدی در گروه تبلیغاتی خود که باعث نمایش تبلیغ شده اند” است. گوگل.
این به شما امکان می دهد بدون نیاز به ایجاد هزاران گروه تبلیغاتی مختلف و تنوع تبلیغاتی برای مطابقت با جستجوی آنها، تبلیغات خود را به راحتی برای هر کاربر تنظیم کنید.
بیایید به یک مثال نگاه کنیم:
تصور کنید صاحب کسب و کار پوشاک خود هستید و می خواهید شلوار جین با تخفیف را در یک کمپین جستجوی پولی تبلیغ کنید. شما تصمیم میگیرید که میخواهید آگهی شما به افرادی که در جستجوی عبارتهای «شلوار جین آبی»، «جین جین» و «جین» هستند نشان داده شود و میخواهید اولین عنوان دقیقاً با آنچه کاربر جستجو میکند مطابقت داشته باشد.
برای انجام این کار، شما دو گزینه دارید:
- یک گروه تبلیغاتی منحصر به فرد برای هر یک از این کلمات کلیدی ایجاد کنید و نسخه تبلیغاتی را با کلمه کلیدی مربوطه تنظیم کنید.
- از درج کلمه کلیدی پویا برای داشتن یک تبلیغ منفرد متناسب با همه آن کلمات کلیدی استفاده کنید.
به جای تایپ ، «خرید شلوار جین با تخفیف» به عنوان عنوان، میتوانید از «خرید تخفیف {KeyWord:Jeans}» استفاده کنید و عنوان به صورت پویا برای هر یک از کلمات کلیدی تغییر میکند:
- جین آبی = “شلوار جین آبی را با قیمت ارزان بخرید”
- جین جین = “خرید شلوار جین با تخفیف”
- شلوار جین = “شلوار جین را با قیمت پایین بخرید”
عنوان با هر جستجوی کاربر که شامل کلمات “Jeans” باشد به روز می شود.
تنها استثنا این است که اگر جستجوی کاربر از محدودیت کاراکتر بیشتر شود، عنوان به طور پیش فرض روی «خرید شلوار جین با تخفیف» خواهد بود.
ماههای تعطیلات معمولاً زمان استراحت برای مشاغل بزرگ و کوچک است که به دنبال پیشی گرفتن از رقبا هستند.
هنگامی که به درستی استفاده می شود، جستجوی پولی می تواند این مزیت باشد. استفاده از تبلیغات و تخفیف های خود در کنار جستجوی پولی می تواند تفاوت زیادی در جمعه سیاه و دوشنبه سایبری ایجاد کند.
با استفاده از این نکات برای استفاده صحیح از تبلیغات و تخفیف ها در استراتژی جستجوی پولی خود، به خوبی در راه رسیدن به یک فصل تعطیلات موفق هستید.
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً نظرات سرزمین موتورهای جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.
منبع: https://searchengineland.com/boosting-sales-paid-search-promos-discounts-tips-432605