وبلاگ

به‌روزرسانی محتوای مفید ماه سپتامبر Google ساخته شده است، به‌روزرسانی‌های SGE، پیوندها فاکتور اصلی رتبه‌بندی نیستند، تبلیغات پنهان بینگ، و 25مین سالگرد Google

این هفته در جستجو، گوگل انتشار به‌روزرسانی محتوای مفید سپتامبر 2023 را تکمیل کرد که به نظر می‌رسد به طور قابل توجهی سئو و محتوای متمرکز بر موتور جستجو را هدف قرار می‌دهد. اگر تعجب می کنید، گوگل این به روز رسانی را پس نمی گیرد. Google SGE همچنین یک به‌روزرسانی با پاسخ‌های جدید و بهبودیافته، پاسخ‌های ایمن‌تر و همچنین عملکرد «درباره این نتیجه» دریافت کرد. گری ایلیس از گوگل گفت که پیوندها دیگر در بین سه سیگنال برتر رتبه بندی نیستند. او همچنین گفت که نظرات می تواند چیز خوبی برای وب سایت ها باشد. گوگل گفت حذف محتوا باعث بهبود رتبه بندی سایر محتواها نمی شود. گوگل ارائه نکات سئو را متوقف نخواهد کرد، حتی اگر برخی از افراد از این نکات برای ساخت وب سایت برای گوگل استفاده کنند. گوگل گفته است که محتوای مهم را از شبه عناصر CSS خود دور نگه دارد. گوگل خط مشی های ضد هرزنامه و راهنمای سیستم رتبه بندی خود را برای محتوای CSAM به روز کرده است. گوگل گرافیک و محتوای خود را برای تجزیه و تحلیل کاهش ترافیک جستجوی ارگانیک به روز می کند. معاون Google Ads اشاره می کند که آنها به تیم کروم و شاید تیم جستجو فشار می آورند تا تغییراتی در رتبه بندی برای بهبود درآمد تبلیغات ایجاد کنند. Google Ads اکنون به شما امکان می دهد اشتراک گزارش منقضی شود. Google Ads ممکن است تبلیغ‌کنندگان را به دلیل مشکلات غیرعملکردی معلق کند. مایکروسافت دوباره تبلیغات جستجو را در بینگ پنهان می کند. تبلیغات مایکروسافت تعدادی از ویژگی های هوش مصنوعی و تبلیغات جدید مخصوص هوش مصنوعی را برای چت بینگ راه اندازی خواهد کرد. مایکروسافت گفت که کلیک روی تبلیغات در بینگ چت 1.8 برابر بیشتر از جستجوی سنتی است. Google از نمایش مکالمات جدید بارد به اشتراک گذاشته شده در جستجوی گوگل جلوگیری کرده است. Google-Extended یک Googlebot جدید است که می‌توانید از آن استفاده کنید تا به Google بگویید از سایت شما برای Bard یا سایر هوش مصنوعی Google استفاده نکند. Bing اکنون روش هایی را برای مسدود ، Bing Chat از محتوای شما ارائه می دهد. OpenAI پس از رعایت دستورالعمل‌های robots.txt، ناوبری ChatGPT را با عملکرد Bing دوباره راه‌اندازی کرد. حالت دقیق بینگ چت اکنون بسیار بهتر شده است. IndexNow اکنون در Wix پشتیبانی می شود. گوگل این هفته بیست و پنجمین سالگرد تاسیس خود را جشن گرفت! و اگر می‌خواهید به حمایت مالی از این وبلاگ‌ها کمک کنید، به آن سر بزنید patreon.com/barryschwartz. این برترین اخبار جستجوی این هفته در میزگرد موتورهای جستجو بود.

  2024 را به سالی تبدیل کنید که برنده بالاترین افتخار تحقیقاتی هستید

حتماً در فید ویدیوی ما مشترک شوید یا مستقیماً در iTunes مشترک شوید، پادکست های اپل، Spotify، پادکست گوگل یا پخش کننده پادکست مورد علاقه خود از این به روز رسانی ها مطلع شوید و ویدیو را در پس زمینه دانلود کنید. اینجاست یوتیوب نسخه جریان برای نسخه اصلی iTunes، اینجا کلیک کنید.

جستجوی موضوعات بحث:

خواهش میکنم در یوتیوب مشترک شوید یا از طریق iTunes یا RSS Reader مورد علاقه خود مشترک شوید. فراموش نکنید که در زیر با پاسخ صحیح نظر دهید و موفق باشید!

منبع: https://www.seroundtable.com/video-09-29-2023-36133.html