وبلاگ

6 به روز رسانی تبلیغات مخاطب از Microsoft Advertising

Microsoft Advertising در آخرین مقاله خود، مجموعه‌ای از به‌روزرسانی‌ها را برای ویژگی‌های مختلف با هدف کمک به تبلیغ‌کنندگان در به حداکثر رساندن بودجه کمپین تبلیغاتی، دستیابی به مخاطبان جدید و افزایش گزینه‌های تبلیغاتی برای عمودهای خاص برجسته کرد.

6 به روز رسانی برای تبلیغات مخاطب

در اخبار این ماه شش به‌روزرسانی برای Audiences Ads منتشر شد که از سیگنال‌های هدف مصرف‌کننده مانند جستجوها، فعالیت‌های وب و داده‌های نمایه استفاده می‌کند.

این داده‌ها به برندها اجازه می‌دهد مخاطبانی را که آماده تبدیل در MSN، Microsoft Edge، Outlook.com و سایر مکان‌های ناشر هستند، هدف قرار دهند.

6 به روز رسانی تبلیغات مخاطب از Microsoft Advertisingتصویر از MSN، اکتبر 2023

اتوماسیون مناقصه در زمان واقعی برای تبدیل یا بودجه

برای ساده ، مناقصه، مایکروسافت در حال گسترش حداکثر تبدیل و CPA هدف است.

این ویژگی‌ها به مایکروسافت اجازه می‌دهد تا به‌طور خودکار قیمت‌ها را در زمان واقعی برای بیشترین تعداد تبدیل یا میانگین CPA هدف (هزینه هر اقدام) در یک دوره 30 روزه تنظیم کند.

در دسترس بودن تبلیغات مخاطب گسترده

علاوه بر ویژگی‌های جدید مناقصه، مایکروسافت تبلیغات مخاطبان خود را در ماه آگوست به 58 بازار جدید گسترش داد که اکنون 187 بازار در سراسر جهان را پوشش می‌دهد.

هدف گذاری پیش بینی با استفاده از هوش مخاطب

هدف‌گذاری پیش‌بینی‌کننده برای تبلیغات مخاطب که به تازگی منتشر شده است، از هوش مخاطب مایکروسافت برای یافتن مخاطبانی استفاده می‌کند که احتمال بیشتری برای تبدیل شدن دارند اما مورد توجه برندها نیستند.

  چرا تبلیغ‌کنندگان دیگر نمی‌توانند به Google اعتماد کنند؟

قرار دادن در بازی های معمولی مایکروسافت در رایانه های ویندوزی

مایکروسافت در حال راه اندازی چندین مکان جدید برای تبلیغات مخاطبان است که از رابط های بازی رایانه ای ویندوز شروع می شود. تا سال 2024، باید برای همه بازی‌های مایکروسافت کژوال در دسترس باشد.

اطلاعیه برای کاربران برنامه مایکروسافت 365

در این ماه، مایکروسافت در حال پخش آگهی‌های مخاطبان جدید در برنامه رایگان Microsoft 365 برای مصرف‌کنندگان در ایالات متحده است. بازارهای اتحادیه اروپا می توانند آن را برای اندروید در ژانویه 2024 انتظار داشته باشند.

تبلیغات ویدیویی و CTV

تبلیغات ویدیویی و CTV که در DMEXCO اعلام شد، مارک‌ها را از طریق ویدیوی آنلاین و شرکای تلویزیونی متصل به مخاطبان با ارزش در مقیاس بالا متصل می‌کند.

به‌روزرسانی‌های تبلیغاتی مایکروسافت برای خدمات عمودی و حرفه‌ای

مایکروسافت برای گسترش جذابیت خود، کمپین های هتل خود را به کمپین های اقامتی تغییر نام می دهد تا اقامتگاه هایی فراتر از هتل های سنتی را نیز در بر گیرد.

مایکروسافت همچنین تبلیغات عمودی بیشتری را در سراسر شبکه شریک جستجوی خود، از جمله تبلیغات کارت اعتباری و املاک، منتشر کرده است.

به عنوان اولین صنعت، مایکروسافت تبلیغات تبلیغاتی املاک اجاره ای را با هدف مشتریان اجاره تعطیلات راه اندازی کرد.

مایکروسافت قصد دارد لیست های خدمات حرفه ای بیشتری از جمله خودرو و تورها و فعالیت ها را اضافه کند.

از مایکروسافت پست وبلاگ با یادآوری برای تبلیغ‌کنندگان به پایان می‌رسد تا بتا باز Performance Max را برای راه‌حل‌های پیش‌بینی‌کننده و گردش‌های کاری خودکار امتحان کنند.

به‌روزرسانی‌های عمیق، تعهد مستمر مایکروسافت به ارائه ابزارهای قدرتمند برای برندها و تبلیغ‌کنندگان برای دستیابی به مخاطبان مناسب و به حداکثر رساندن تبدیل را نشان می‌دهد.

  7 دلیل برای تردید در مورد کاهش 25 درصدی جستجو تا سال 2026

تصویر ویژه: sdx15/Shutterstock

منبع: https://www.searchenginejournal.com/6-audience-ads-updates-from-microsoft-advertising/497638/