وبلاگ

برنامه ریزی محتوا برای وبلاگ (در حال رشد): 6 نکته آسان برای استفاده

در وبلاگ نویسی چیزهای بیشتری از نوشتن یک دسته از پست های وبلاگ وجود دارد. شما باید یک استراتژی توسعه دهید و محتوای خود را برنامه ریزی کنید، به خصوص اگر با چندین نویسنده می نویسید. شما همچنین باید با مخاطبان خود تعامل داشته باشید و به نظرات آنها پاسخ دهید. در این مقاله، من اهمیت برنامه‌ریزی محتوا را توضیح می‌دهم و نکات عملی در مورد نحوه برنامه‌ریزی پست‌های وبلاگ خود را – بدون زحمت – ارائه می‌دهم!

یک پست وبلاگ در مورد برنامه ریزی که کار می کند

اگر وبلاگ و مخاطبان شما رشد می کنند و در مورد وبلاگ خود جدی تر می شوید، باید برای محتوای خود برنامه ریزی کنید. این ممکن است در ابتدا غیر ضروری به نظر برسد، اما زندگی شما را بسیار آسان تر می کند! به خصوص اگر شما با وبلاگ نویسان مهمان یا چندین نویسنده که در مورد موضوعات مختلف می نویسند کار کنید.

اما چگونه می توان یک طرح خوب ایجاد کرد؟ خوب داریم شش نکته مهم برای شما:

آیا می خواهید در مورد جنبه فنی رشد یک وبلاگ بیشتر بدانید؟ سپس مقاله ما را در مورد نحوه مدیریت سئو فنی برای یک وبلاگ در حال رشد بخوانید. یا با ساختار وبلاگ خود مشکل دارید؟ بیاموزید که چگونه ساختار وبلاگ در حال رشد خود را تحت کنترل نگه دارید!

  گوگل یک فیلتر جدید "وب" را برای نتایج جستجو راه اندازی می کند

1. یک تقویم تحریریه ایجاد کنید

اگر با چندین نویسنده کار می کنید و مرتباً منتشر می کنید، یک تقویم سرمقاله ضروری است. پس چی شرق یک تقویم سرمقاله؟ این تقویمی است که در آن تمام مقالاتی را که قرار است در هفته ها، ماه ها یا حتی سال های آینده بنویسید، ترسیم می کنید!

این می تواند فقط یک برگه اکسل باشد، اما استفاده از یک افزونه ویرایشی یا یک سرویس با تقویم کشیدن و رها ، ساده تر است. فکر ترلو، MeisterTask یا دوشنبه. در این تقویم می توانید به راحتی پست ها را به نویسندگان و ویرایشگران اختصاص دهید و (در صورت تمایل) از برچسب ها برای دسته بندی استفاده کنید.

2. بنشینید و فکر کنید

اگر می خواهید تقویم سرمقاله خود را پر کنید، می توانید با یک جلسه طوفان فکری شروع کنید. همه نویسندگان وبلاگ خود را دعوت کنید و دور هم بنشینید. از همه در مورد ایده هایشان و اینکه دوست دارند در آینده نزدیک چه مقالاتی بنویسند، بپرسید. البته، شما باید این را بر اساس تحقیقات کلمات کلیدی خود قرار دهید.

در حالی که فکر می کنید، مفهرستی از ایده ها و خواسته های همه تهیه کنید، سپس آنها را در تقویم تحریریه قرار دهید. مطمئن شوید که نویسندگان شما پست های وبلاگ خود را چند روز قبل از تاریخ انتشار به پایان می برند تا بتوانید در صورت لزوم آنها را تصحیح و ویرایش کنید. علاوه بر این، می‌توانید از این زمان برای تحقیق یا ایجاد تصاویر یا عکس‌های همراه استفاده کنید.

3. در مورد فرکانس تصمیم بگیرید

شما باید به طور منظم وبلاگ داشته باشید. با این حال، ارائه ارقام دقیق دشوار است. برای اکثر وبلاگ های تجاری، ارسال روزانه کافی و قابل دستیابی است. با این حال، برای یک وبلاگ شخصی، این احتمالا امکان پذیر نیست. سعی کنید نوعی فرکانس ایجاد کنید و به آن پایبند باشید. خوانندگان شما از یک برنامه قابل اعتماد قدردانی خواهند کرد.

  4 alternatives à Google Tag Manager

هنگامی که می دانید می توانید به برنامه انتخابی خود متعهد شوید، مطمئن شوید که این موضوع را به مخاطبان خود اطلاع دهید تا بدانند چه انتظاراتی می توانند داشته باشند.!

4. یک تغییر اضافه کنید

اگر اغلب در مورد موضوعات مشابه می نویسید – مراقب آدم خواری کلمات کلیدی باشید – حتماً آن را کمی تغییر دهید. مقالاتی را با موضوعات تقریباً یکسان یکی پس از دیگری منتشر نکنید. البته، شما همیشه می توانید مجموعه های وبلاگ بنویسید، اما سعی کنید تا حد امکان بین موضوعات متفاوت باشد.

همچنین می توانید تغییراتی را در آن ایجاد کنید فرم از محتوای شما به عنوان مثال، یک پست ویدیویی چیزها را ادویه می کند!

5. از اخبار و موضوعات روز استفاده کنید

هنگام برنامه ریزی محتوای خود، باید به تقویم خود نیز نگاهی بیندازید! آیا رویدادهای مهمی در آینده وجود دارد که ارزش ذکر ، در پست وبلاگ شما را داشته باشد؟ یا باید چند مقاله فصلی بنویسید؟ مطمئن شوید که این “پست های خبری” را با پست های دیگری که ردیف کرده اید مخلوط کنید.

6. از یک راهنمای سبک استفاده کنید

ایجاد یک راهنمای سبک برای وبلاگ خود یک راه عالی برای اطمینان از اینکه همه به یک شکل می نویسند و املا می کنند است. البته، همه ما باید از نظر گرامری درست بنویسیم، اما استفاده از حروف بزرگ و نام های تجاری ممکن است متفاوت باشد. از آنجایی که همه نویسندگان برای یک وبلاگ می نویسند، اگر همه کلمات مهم را یکسان بنویسند، وحدت بیشتری ایجاد می کند.

  SEO Team Breakdown: Agency vs. In-House

در راهنمای استایل نیز می توانید در مورد طول پست ها، استفاده از پاراگراف ها و عنوان ها و استفاده از تصاویر به توافق برسید. این باید سندی باشد که در آن همه چیزهایی را که باید در پیام‌هایتان سازگار باشد، یادداشت کنید. و فراموش نکنید که نکاتی برای نوشتن SEO نیز اضافه کنید!

اگر با یک وبلاگ نویس مهمان گاه به گاه کار می کنید، یک راهنمای سبک می تواند یک سند عالی باشد تا به آنها کمک کند پستی بنویسند که متناسب با سبک وبلاگ شما نیز باشد.

برنامه ریزی محتوا به رشد شما کمک می کند!

یک وبلاگ در حال رشد به برنامه ریزی محتوای بیشتری نیاز دارد، به خصوص اگر با چندین نویسنده کار می کنید. مهم است که در مورد سبک، موضوعاتی که می خواهید در مورد آنها بنویسید و تعداد پست های وبلاگی که می خواهید منتشر کنید توافق کنید. و فراموش نکنید که هر از چند گاهی استراتژی محتوای خود را ارزیابی کنید. تا زمانی که نویسندگان به کار و بحث با هم ادامه دهند، یک وبلاگ با چندین نویسنده می تواند بسیار موفق باشد و باعث رشد بیشتر سایت شما شود!

بیشتر بخوانید: وبلاگ نویسی: راهنمای نهایی »

منبع: https://yoast.com/managing-a-growing-blog-content-planning/