وبلاگ

بهترین ابزار تأیید ایمیل برای تمیز نگه داشتن لیست شما

شما نمی‌خواهید به آدرسی نامعتبر ایمیل بفرستید، بنابراین به روشی برای تأیید صحت آدرس ایمیل نیاز دارید.

به خصوص اگر کسب و کار شما بیش از هر کانال بازاریابی یا فروش دیگری بر ارتباط با ایمیل متکی است، تأیید ایمیل باید یکی از روش های کلیدی برای سالم و به روز نگه داشتن لیست ایمیل شما باشد.

اما اگر تازه شروع کرده اید، آشنایی با بسیاری از ابزارهای تأیید ایمیل می تواند دشوار باشد.

نگران نباش. در این راهنما، ما پنج چک کننده ایمیل اثبات شده را انتخاب کردیم و آنها را از نظر دقت، مقرون به صرفه بودن و اثربخشی آزمایش کردیم. در ادامه بخوانید تا ببینید کدام ابزار تأیید به بهترین وجه با نیازها و بودجه شما مطابقت دارد.

چک کننده ایمیل چیست؟

چک کننده ایمیل یک ابزار نرم افزاری است که به شما امکان می دهد بررسی کنید که آیا آدرس ایمیل وجود دارد و می تواند ایمیل ها را دریافت کند یا خیر.

برای تأیید یک آدرس ایمیل، این ابزارها از ترکیبی از تکنیک ها استفاده می کنند، مانند:

  • بررسی نحوی
  • تأیید دامنه
  • کشف حساب مبتنی بر نقش
  • چک لیست خاکستری

چک کننده های ایمیل در اشکال و اندازه های مختلف وجود دارند. برخی به عنوان بخشی از یا به عنوان ماژول یک بسته نرم افزاری بزرگتر، مانند یک پلت فرم CRM یا بازاریابی ایمیل، در دسترس هستند. بقیه ابزارهای مستقل هستند. برخی به شما اجازه می دهند یک یا چند لیست از آدرس های ایمیل را مشاهده کنید. دیگران این کار را یک آدرس ایمیل در یک زمان انجام می دهند.

اگر از یک پلتفرم بازاریابی ایمیلی یا CRM استفاده می‌کنید، تأیید ایمیل ممکن است بخشی از روال شما باشد و زمانی که فهرست در پلتفرم آپلود می‌شود، به‌طور خودکار اتفاق می‌افتد. از طرف دیگر، می توانید لیست خود را قبل از ارسال کمپین خود در نرم افزار تأیید ایمیل آپلود کنید.

چرا از چک کننده ایمیل استفاده کنیم؟

قبل از اینکه به بررسی خود بپردازیم، بیایید دلایل اساسی را بررسی کنیم که چرا کسب و کارها باید به تأیید ایمیل و بهداشت لیست ایمیل به طور کلی اهمیت دهند.

  4 آمار در SGE – تخته سفید جمعه

شماره 1: برای سالم نگه داشتن لیست ایمیل خود

تأیید ایمیل می تواند نشان دهد که کدام آدرس ایمیل در لیست شما دیگر معتبر، منسوخ، در لیست سیاه یا هرزنامه نیستند و بنابراین می توانید این ایمیل ها را از لیست خود حذف کنید.

آدرس های بد هرگز ایمیل شما را دریافت نمی کنند. آنها یا به یک پوشه هرزنامه می روند یا جهش می کنند، پس چرا وقت و پول خود را برای آنها تلف کنید؟

شماره 2: برای دریافت نتایج کمپین ایمیل دقیق

ایمیل های نامعتبر می توانند انواع مشکلات را ایجاد کنند. یکی از آنها دریافت نتایج نادرست کمپین ایمیل مانند نرخ تحویل، تعامل، نرخ پرش، نرخ کلیک و غیره است.

اگر فهرست ایمیل شما از آدرس‌های تأیید نشده تشکیل شده باشد، این نرخ‌ها همگی تحت تأثیر قرار می‌گیرند و می‌توانند منجر به تصمیم‌گیری و نتیجه‌گیری ضعیف شوند، حتی زمانی که عنوان، خود محتوا و شیوه‌های زمان‌بندی همه به درستی دنبال و اجرا شده باشند.

شماره 3: برای حفظ شهرت فرستنده مثبت

مشکل دیگری که آدرس های ایمیل تایید نشده می تواند ایجاد کند، آسیب رساندن به شهرت فرستنده شما است. بله، هر صاحب ایمیل یک ایمیل دارد، درست مانند کسب و کار شما.

اگر لیست پستی شما شامل آدرس‌های هرزنامه یا آدرس‌هایی باشد که از طریق منابع ناخواسته به دست آمده‌اند، ایمیل‌هایی که ارسال می‌کنید توسط ارائه‌دهندگان خدمات ایمیل (ESP) بررسی و به‌عنوان «هرزنامه» علامت‌گذاری می‌شوند و بنابراین، می‌توانند به اعتبار شما آسیب وارد کنند و بر تحویل ایمیل‌های آینده تأثیر بگذارند. . باز هم، این می تواند اتفاق بیفتد حتی اگر محتوای ایمیل درجه یک باشد.

حالا بیایید نگاهی به ابزارهای تأیید ایمیلی بیندازیم که می‌توانید برای پاکسازی و اعتبارسنجی فهرست خود امتحان کنید.

  1. جستجوگر ایمیل توسط The Apps Cloud

RVvILfOymK0ohpyNk6Jy_s0F0x_Cxck-Zu-CzMqht5uWPgfPuzO4aAYOBgFnfqUWJleN_YlTeyFAbp6CtxjHkoQEVPkxeV00uFAB9oacxEhw1000UFAB9oacxEhw800Zl4XEhw100Z1X 12 k YnxYpwZ0

Email Verifier یک برنامه تأیید ایمیل freemium است که از طریق مرکز برنامه Semrush در دسترس است.

این برنامه امکان آپلود ایمیل‌های تک و انبوه را می‌دهد و نشان می‌دهد که کدام ایمیل‌های موجود در لیست شما تأیید شده، نامعتبر، وجود ندارد، همه چیز را جلب می‌کند، تکراری، دور ریخته یا ناشناخته است.

این فرآیند تأیید ایمیل بلادرنگ تنها چند دقیقه طول می کشد و نتایج به صورت واضح و قابل درک نمایش داده می شوند. پس از تکمیل تأیید، می توانید به سادگی لیست تأیید شده جدید را دانلود کرده و آن را پاک کنید.

تأییدکننده ایمیل از 100 چک ایمیل رایگان در روز و 300 چک در ماه پشتیبانی می کند. اگر لیست شما بزرگتر از آن است، می توانید به ترتیب با 30 یا 149 دلار، ماهانه 10000 یا 100000 چک ایمیل را به یک برنامه پولی ارتقا دهید.

  7 روند تحقیقاتی کلیدی برای تماشا در سال 2024 و 3 اولویت اصلی

آنچه ما در مورد تأیید کننده ایمیل دوست داریم این است که دقیقاً همان کاری را که می گوید انجام می دهد. این یک چک کننده ایمیل رایگان است، بدون هیچ سرویس یا افزونه دیگری که توجه شما را منحرف کند.

اگر در حال حاضر یک حساب کاربری با Semrush دارید یا به یک چک کننده ایمیل ساده اما جامع نیاز دارید، بسیار توصیه می شود.

  1. هرگز پرش نکنید

Xfcijvv3zqa8tmvu4yrgz_t0ald8tj_cngxwmfz-srw86rxbvxivuxz0yuam17280axeyir-tuivuigw3-7dfairxxaqn5m_y7ju_vpp7t2qnf4simb8 Z62220

بعدی در لیست ما است هرگز پرش نکنید. برخلاف Email Verifier، این ابزار فرآیند تایید و پاکسازی ایمیل را به دو مرحله تقسیم می‌کند.

مرحله اول “پاک ،” نام دارد، جایی که لیست را اسکن می کند و آدرس های تکراری یا غلط املایی را پیدا می کند. مرحله دوم “تأیید” نامیده می شود، که در آن ابزار آدرس های معتبر، نامعتبر، ناشناخته یا قابل قبول را جستجو می کند.

هنگامی که ثبت نام می کنید، ده اعتبار رایگان برای تأیید ده آدرس ایمیل دریافت می کنید. پس از آن، اگر ایمیل های بیشتری برای بررسی دارید، می توانید اعتبارات بیشتری را بر اساس سه طرح قیمت گذاری موجود خریداری کنید: Starter، Advanced و Pro، برای 10000، 100000 و 2 میلیون اعتبار، از 0.002 دلار تا 0.008 دلار به ازای هر اعتبار.

به عنوان مثال، اگر 1000 آدرس ایمیل دارید، بررسی آنها با برنامه Starter برای شما 8 دلار هزینه دارد و اگر 100000 آدرس داشته باشید، 400 دلار هزینه دارد. اگر می‌خواهید ابتدا فهرست خود را پاک کنید، یک یا دو دلار اضافی نیز برای شما هزینه خواهد داشت. به عنوان مثال، تمیز ، لیستی از 100 آدرس، 1 دلار هزینه خواهد داشت.

علاوه بر تمیز ، و تأیید، NeverBounce ویژگی‌های دیگری مانند همگام‌سازی ارائه‌دهنده ایمیل شما با ابزار تمیز ، خودکار فهرست روزانه و ادغام با سایر پلتفرم‌ها یا فرم‌های وب از طریق یک API سفارشی، جاوا اسکریپت، Zapier یا بسته‌بندی‌های API NeverBounce را ارائه می‌دهد.

این راه حل کمی گران تر است، اما اگر به یک راه حل تأیید نیاز دارید که به خوبی با سایر پلتفرم ها کار کند، ایده آل است.

  1. پرش صفر

gNXsYnzB2tdlO50wyykHclF6zhITOjYwyQn66tOS83rT8kqDPJx8m0SlWqP2VgXUPWtOsziROclw60nprSfP2JOqJbFbYR0dtQxcGXFccZkZkDXlNxI d Dm0 CRd3x4CRsc

پرش صفر طیف گسترده ای از خدمات مرتبط با ایمیل مانند جستجوی ایمیل، تجزیه و تحلیل لیست پستی، تست سرور ایمیل و تایید ایمیل را ارائه می دهد. این ابزار اعتبار 100 آدرس ایمیل را بدون ثبت نام رایگان ارائه می دهد و درصد آدرس های ایمیل نامعتبر، همه چیز، سوء استفاده، تله هرزنامه و سایر انواع آدرس های ایمیل را برجسته می کند.

  راهنمای نهایی برای برنامه ریزی محتوا (قالب رایگان)

با این حال، برای مشاهده تعداد واقعی ایمیل ها در هر دسته، باید یک حساب کاربری ایجاد کنید و لیست خود را دوباره آپلود کنید.

اگر لیست شما از 100 آدرس بیشتر باشد، درست مانند NeverBounce، ZeroBounce اعتبارات اضافی را به شما ارائه می دهد، که در آن 1 اعتبار برابر با 1 اعتبارسنجی ایمیل است. شما می توانید تعداد سفارشی اعتبار خریداری کنید یا از بسته های موجود انتخاب کنید. به عنوان مثال، 10000 اعتبار 64 دلار هزینه دارد، در حالی که 100000 اعتبار 350 دلار هزینه دارد.

درست مانند NeverBounce، ZeroBounce چیزی بیش از یک بررسی کننده ایمیل است، بنابراین اگر به دنبال راه حلی همه کاره هستید که بتواند با دیگر پلتفرم های موجود در پشته خود ادغام شود، ZeroBounce را امتحان کنید.

  1. چک لیست ایمیل

Ml0faWcLkMBjvUwbnZNfZxWEouZfl4OoJSQgwQ2ykzkhXSJkwwZfum12PBJhba8SEVwvB8uW_dyGuLsFnWMg-PMZiN65rCFr801I32KTl3Tl-PlyD32KTl3Ab0L30F10F100F1D3R3000000001BrH 4peXaHqo L r_4vk

آخرین چک کننده ایمیل در لیست ما است چک لیست ایمیل. درست مانند تأیید کننده ایمیل از Apps Cloud، کار اصلی EmailListVerify تأیید ایمیل است و نه چیز دیگری. و مانند همه ابزارهایی که قبلاً بررسی کردیم، این سرویس 100 تأیید ایمیل رایگان را هنگام ثبت نام ارائه می دهد.

در تجربه ما، پردازش این ایمیل‌های رایگان EmailListVerify کمی بیشتر از سایرین طول می‌کشد، اما نتیجه تقریباً مشابه همه سرویس‌های دیگری است که ما آزمایش کرده‌ایم.

این ابزار تجسم زیبایی از نتایج تأیید ارائه می دهد و به راحتی آنها را از طریق ایمیل همراه با لیست تمیز ، ارسال می کند. در مورد قیمت‌گذاری، EmailListVerify بسته به تعداد آدرس‌هایی که باید تأیید کنید و تعداد دفعات آن، گزینه‌های پرداخت و اشتراک‌های ماهانه را ارائه می‌دهد.

به عنوان مثال، 10000 ایمیل در یک بار 24 دلار هزینه دارند، در حالی که 100000 ایمیل 169 دلار هزینه دارند. در مورد اشتراک ها، ارزان ترین طرح از 139 دلار در ماه شروع می شود و به شما امکان می دهد روزانه 5000 ایمیل را بررسی کنید.

به طور کلی، این یک جایگزین خوب و کمی گران‌تر برای تأییدکننده ایمیل است، اما اگر نیاز به گسترش سریع تأیید خود دارید، مفید است.

با آدرس های ایمیل نامعتبر خداحافظی کنید

و شما بروید. تأیید ایمیل می تواند ترسناک به نظر برسد، اما هنوز هم یک فرآیند ضروری برای اطمینان از دقیق و به روز بودن مخاطبین ایمیل شما است.

برای اطمینان از اینکه ارتباط ایمیل شما برای شما مفید است، تأیید ایمیل را بخشی از روال بهداشت لیست ایمیل خود قرار دهید.

منبع: https://www.semrush.com/blog/best-email-verification-tools/