وبلاگ

خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 4 دسامبر 2023

در اینجا خلاصه ای از آنچه در تالارهای گفتمان جستجوی امروز اتفاق افتاد، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و سایر انجمن های جستجو در سراسر وب آمده است.

به نظر می رسد این آخر هفته غوغایی بزرگ با نوسانات عمده در نتایج جستجوی گوگل رخ داد. Google اکنون از داده‌های ساخت‌یافته جدید اجاره تعطیلات پشتیبانی می‌کند. بررسی های Google LSA را می توان ربود. قوانین و فیدهای بعدی Google Merchant Center در اوایل سال آینده ارائه می شود. Google Groups در جستجوی Google دید بیشتری پیدا می‌کند. Google Search Central صفحه شمارش معکوس زیبای 2023 را منتشر کرد. Google تزئینات هانوکا خود را در نتایج جستجو معرفی کرد. و من وبلاگ دیگری را با دیو دی گرگوریو در مورد سئوی محلی پست کردم.

داستان های میزگرد موتور جستجو:

  • به روز رسانی رتبه بندی الگوریتم جستجوی زمستانی گوگل ادامه دارد
    هفته گذشته اولین نشانه های نوسانات، نوسانات و پچ پچ قابل توجه در نتایج جستجوی گوگل را گزارش کردیم. ما فقط نمی دانیم که آیا این مربوط به به روز رسانی در حال انجام تجدید نظر در نوامبر 2023، لرزش های به روز رسانی اصلی نوامبر 2023 است که اخیراً تکمیل شده است یا چیزی جدید و نامرتبط با این دو به روز رسانی روز.
  • جستجوی Google داده‌های ساخت‌یافته اجاره تعطیلات، نتایج و گزارش‌های غنی را اضافه می‌کند
    گوگل اعلام کرد که اکنون از داده های ساختاریافته جدید برای اجاره تعطیلات پشتیبانی می کند، که نتایج غنی را به نتایج جستجوی گوگل برای صفحات لیست اجاره تعطیلات اضافه می کند. با این کار، گوگل همچنین یک کنسول جستجوی جدید گوگل و یک ابزار تست نتایج غنی به روز شده برای این داده های ساختاریافته را معرفی کرد.
  • Google Merchant Center Next در اوایل سال آینده از قوانین و فیدهای اضافی پشتیبانی می کند
    Google تأیید کرده است که از اوایل سال آینده پشتیبانی از قوانین و فیدهای اضافی را برای Google Merchant Center Next آغاز خواهد کرد. گوگل اضافه کرد که تمام قوانین موجود پس از مهاجرت به کار خود ادامه خواهند داد و اگر اکنون به آنها نیاز دارید، می توانید تا آن زمان به مرکز قدیمی Google Merchant Center بازگردید.

  • آیا Google Groups در جستجوی گوگل رتبه بالاتری دارد؟
    به نظر می‌رسد که جستجوی Google اکنون به منطقه انجمن قدیمی Google Groups رتبه‌بندی و دیده شدن گسترده‌ای در نتایج جستجوی Google داده است. این چند ماه پیش شروع شد و ممکن است ارتباطی با کشف جواهرات پنهان بیشتر توسط گوگل در آن زمان داشته باشد؟ مطمئن نیستم.
  • گزارش: نظرات تبلیغات سرویس محلی Google هک شده است
    برخی گزارش‌ها از بررسی‌های باقی‌مانده در فهرست‌های خدمات محلی Google نشان می‌دهد که این بررسی‌ها ربوده شده‌اند. به یک معنا، بررسی ها از یک لیست محلی گرفته شده و در لیست دیگری قرار می گیرند.

  • میکروسایت جستجوی مرکزی شمارش معکوس 2023 گوگل
    گوگل صفحه خاصی را در پورتال جستجوی مرکزی خود با شمارش معکوس برای سال 2023 راه اندازی کرده است. این صفحه حاوی این درهای مخفی است که حاوی منابعی است که به نظر آنها توسط تیم جستجوی مرکزی در سال 2023 جالب یا ارزش توجه بوده است.

  • تزئینات حنوکا گوگل برای سال 2023 آنلاین است
    هانوکا (معروف به هانوکا) عصر پنجشنبه 7 دسامبر آغاز می شود. گوگل تزئینات هانوکا خود را به رابط نتایج جستجوی گوگل اضافه کرد تا جشن بگیرد. گوگل این کار را هر سال انجام می‌دهد و من انتظار دارم در هفته‌های آینده برای کریسمس و کاوانزا شاهد عرضه مشابهی باشم، اما در حال حاضر، از آنجایی که هانوکا در چند روز آینده است، تزئینات هانوکا را به صورت زنده در جستجوی گوگل داریم.
  • Super G Google Login Bush Landscaping
    خارج از ساختمان Android در Mountain View، CA در GooglePlex این بوته در لوگوی Google Super G حک شده است. من قبلاً هرگز این کار را ندیده بودم محوطه سازی انجام شده باشد، اما پیدا کردم
  • وبلاگ شماره 251: دیو دی گرگوریو درباره استراتژی کسب و کار سئو محلی، تکامل و فرهنگ
    در قسمت اول با دیو دی گرگوریو، در مورد سفر او از کار در یادگاری های ورزشی تا ورود به سئو صحبت کردیم. سپس، در قسمت دوم، در مورد برخی از تخفیف‌های بسته محلی، تنوع بخشیدن به تلاش‌های سئوی محلی، ویژگی‌های خدمات و جامعه شگفت‌انگیز SEO صحبت کردیم.

  به‌روزرسانی هسته Google و بررسی‌ها انجام نشده است، جستجوی ساده Google، مشکلات مربوط به تاریخ، باگ‌های گزارش کنسول جستجو، تعداد دنبال‌کنندگان و غیره.

سایر موضوعات تحقیقاتی جالب:

  چگونه به راحتی یک PDF را در وردپرس جاسازی کنیم » رتبه ریاضی

داستان های فیلد موتور جستجو:

سایر داستان های تحقیقاتی جالب:

تحلیلی

صنعت و تجارت

لینک ها و بازاریابی محتوا

محلی و نقشه ها

موبایل و صدا

سئو

PPC

ویژگی های جستجو

جستجوی دیگر

بازگشت:

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد دریافت کنید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtableبر موضوعات، ماستودون و آسمان آبی و شما می توانید ما را دنبال کنید فیس بوک و در اخبار گوگل و حتما مشترک شوید یوتیوب کانال، پادکست های اپل، Spotify، پادکست گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.

منبع: https://www.seroundtable.com/recap-12-04-2023-36493.html