2024 را به سالی تبدیل کنید که برنده بالاترین افتخار تحقیقاتی هستید
وبلاگ

2024 را به سالی تبدیل کنید که برنده بالاترین افتخار تحقیقاتی هستید

برنده شدن در یک جایزه صنعت می تواند تاثیر زیادی بر نحوه درک مشتریان و همکاران از برند شما داشته باشد. دستاوردهای خود را به نمایش بگذارید و برتری حرفه ای خود را با ورود به جوایز Search Engine Land – بالاترین افتخار در بازاریابی جستجو، جشن بگیرید!

برای نزدیک به 10 سال، جوایز Search Engine Land برخی از بهترین ها را در صنعت جستجو، از جمله تیم های جستجوی داخلی پیشرو، شناسایی کرده است. خدمات آموزشی Wiley، T-Mobile، Penn Foster، Sprintو خانه برو – و نمایندگی های استثنایی سامسونگ، لندز اند، استنلی استیمرو فراتر.

امسال نوبت شماست دوره ثبت نام 2024 اکنون باز است!

در اینجا چیزی است که شما باید بدانید:

  • قیمت زمین برای موتورهای جستجو تجلیل از افراد، آژانس ها و تیم های داخلی در جامعه بازاریابی جستجو که در اجرای کمپین های بازاریابی جستجوی ارگانیک و پولی برتری نشان داده اند.
  • برنامه امسال شامل 19 دسته منحصر به فرداز بهترین استفاده از فناوری هوش مصنوعی در بازاریابی جستجو تا آژانس سال… برای بررسی همه آنها اینجا را کلیک کنید.
  • درخواست آسان تر از همیشه است – خلاصه‌ای را برای ما ارسال کنید که در 750 کلمه یا کمتر، کارهای ارزشمندی را که شما و تیمتان در سال گذشته انجام داده‌اید برجسته کند.
  • تکمیل درخواست به شما این امکان را می دهد نگاهی به گذشته در یک سال کاری چشمگیر، برجسته ، موفقیت ها و درس های آموخته شده – تمرینی ارزشمند برای شما و تیمتان.
  • برنده شدن در جایزه زمین موتور جستجو یک راه منحصر به فرد، سودآور و سودآور است به سازمان خود پای رقبا بدهید، تبلیغات شایسته ای به دست آورید، روحیه شرکت را تقویت کنید و خیلی چیزهای دیگر.
  • درخواست خود را قبل از 24 می در ساعت ارسال کنید نرخ Super Early Bird را باز کنید – فقط 395 دلار برای هر ورودی (300 دلار تخفیف قیمت نهایی!).
  Insights Every SEO Should Read

فرصت خود را برای شرکت در تنها برنامه جوایز شناخته شده توسط Search Engine Land، انتشارات پیشرو در صنعت، از دست ندهید. برنامه خود را از امروز شروع کنید!

منبع: https://searchengineland.com/search-engine-land-awards-news-383667