وبلاگ

نکات برجسته از فروم AI Insight برای بررسی مقررات هوش مصنوعی

در یک گردهمایی پیشگامانه، مدیران ارشد اجرایی فناوری با سناتورهای آمریکایی و رهبران جامعه مدنی در واشنگتن دی سی برای انجمن بینش هوش مصنوعی دیدار کردند.

چاک شومر، رهبر اکثریت سنا، این نشست تاریخی را توصیف کرد ملاحظات در مجلس سنا یک هفته قبل از این رویداد.

این جلسه ای خواهد بود که مانند هر جلسه دیگری که در سنا در مدت طولانی، شاید تا به حال دیده ایم، نخواهد بود: گردهمایی از صداهای پیشرو در تجارت، حقوق مدنی، دفاع، تحقیق، کار، هنر، همه با هم، در یک اتاق، تا گفتگوی بسیار مورد نیاز در مورد چگونگی مبارزه کنگره با هوش مصنوعی داشته باشید.

هدف ارائه یک تحلیل عمیق از چشم انداز پیچیده مقررات هوش مصنوعی (AI) بود.

مدیرانی از Tesla، Meta، OpenAI، Google، Microsoft، NVIDIA و IBM کمک کرد انجمن.

اگرچه این جلسه خصوصی بود، اما رسانه ها لحظاتی از نشست رهبران فناوری را ثبت کردند.

همانطور که در a بیانیه مطبوعاتی سناتور جک رید، این اولین مورد بود نه جلساتی برای کمک به سیاستگذاران برای درک بهتر فناوری هوش مصنوعی و تأثیرات بالقوه آن بر جامعه.

هوش مصنوعی این پتانسیل را دارد که جرقه تحول جدیدی در اقتصاد جهانی بزند و به انواع پیشرفت‌های تکنولوژیکی و اجتماعی منجر شود. ایالات متحده باید آینده نگر باشد و چالش ها و خطرات را درک کند و در عین حال اطمینان حاصل کند که آمریکا در خط مقدم رهبری دیجیتال و تکنولوژیک باقی می ماند. »

اهمیت اجرای مقررات هوش مصنوعی

در افتتاحیه آن ملاحظاتشومر اذعان کرد که در حالی که شرکت های بزرگ فناوری مانند OpenAI، گوگل و مایکروسافت متعهد به توسعه هوش مصنوعی مسئولانه هستند، کنگره باید قبل از اینکه خیلی دیر شود مداخله کند.

دولت باید در مطالبه این تضمین ها نقش داشته باشد. زیرا حتی اگر شرکت‌های فردی اقدامات حفاظتی را ترویج کنند، همیشه بازیگران ناصادق، مشاغل بی‌وجدان و دشمنان خارجی وجود خواهند داشت که به دنبال آسیب رساندن به ما هستند. و در سمت تحول، دولت‌های دیگر، از جمله دشمنانی مانند چین، منابع عظیمی را سرمایه‌گذاری می‌کنند. ما ممکن است به ضرر امنیت ملی خود عقب بیفتیم.

در حالی که برخی از رهبران فناوری نگران بودند که مقررات بیش از حد می تواند مانع از پیشروی ایالات متحده در پیشرفت هوش مصنوعی شود، اکثر آنها موافق بودند که مقررات لازم است.

اظهارات آماده شده از مدیران عامل فناوری در مورد توسعه هوش مصنوعی مسئول

Clément Delangue، مدیر عامل Hugging Face، بر اهمیت هماهنگی بین بخشی برای توسعه ایمن و مسئولانه هوش مصنوعی تاکید کرد.

  چگونه بودجه خزیدن خود را بهینه کنیم • Yoast

او ماموریت Hugging Face برای دموکراتیزه ، یادگیری ماشینی از طریق باز بودن، از جمله ارتباطات عمومی، علم باز و ابتکارات منبع باز را برجسته کرد.

دلانگ همچنین بر شمشیر دولبه هوش مصنوعی تاکید کرد و از پتانسیل آن برای نوآوری ستایش کرد و در عین حال نسبت به خطرات موجود مانند اطلاعات نادرست و نگرانی های اخلاقی هشدار داد و خواستار هدایت سیاست در این مرحله حیاتی از تحقیق و توسعه هوش مصنوعی شد.

مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا تاکید می کند نقش پیشرو ایالات متحده در نوآوری هوش مصنوعی و از کنگره خواست تا فعالانه در شکل دادن به آینده این فناوری مشارکت کند.

او دو مسئله کلیدی را که هوش مصنوعی با آن مواجه است، برجسته کرد: امنیت و دسترسی.

در مورد امنیت، او تلاش‌های متا را برای ایجاد پادمان‌هایی در مدل‌ها و محصولات هوش مصنوعی از جمله مشارکت با دانشگاهیان و سایر کارشناسان شرکت توضیح داد.

در مورد موضوع دسترسی، او رویکرد متعادل متا به منبع باز را برجسته کرد و از رهبری ایالات متحده در ایجاد استانداردهای فنی جهانی و در عین حال توسعه پادمان ها حمایت کرد.

«دسترسی به هوش مصنوعی پیشرفته یک محرکه فزاینده مهم فرصت در آینده خواهد بود، و من معتقدم که این برای افراد، برای کسب‌وکارها و برای کل اقتصاد صادق خواهد بود. »

خطرات ناشی از مدل‌های AI منبع باز

تریستان هریس، مدیر مرکز غیرانتفاعی فناوری انسانی، به طور خاص در مورد مدل متا لاما 2 که با مشارکت مایکروسافت راه اندازی شد، صحبت کرد.

  مایکروسافت تبلیغات Bing را در Google Chrome نشان می دهد

به گفته شرکت کنندگان، هریس ادعا کرد که سازمان غیرانتفاعی او مدل Llama 2 را متقاعد کرد تا دستورالعمل هایی برای ایجاد ترکیبات بیولوژیکی خطرناک ارائه دهد.

زاکربرگ در پاسخ گفت که دستورالعمل های مشابه در حال حاضر در اینترنت موجود است.

اثرات هوش مصنوعی بر اشتغال

خطر دیگری که در مورد هوش مصنوعی مورد بحث قرار گرفت، مربوط به کسانی است که شغلشان ممکن است تحت تأثیر پیشرفت های سریع فناوری قرار گیرد.

ساتیا نادلا، مدیر عامل مایکروسافت امیدوار است که مردم به هوش مصنوعی به عنوان کمک خلبان فکر کنند تا چیزی که به طور خودکار وظایف را هدایت کند.

چالش های تنظیم هوش مصنوعی

در طول مصاحبه با CNBCایلان ماسک نقش دولت در تنظیم هوش مصنوعی را با نقش یک داور در یک بازی ورزشی مقایسه کرده است.

من فکر می‌کنم به دلایل مشابه، داشتن یک تنظیم‌کننده، که می‌تواند به عنوان یک داور در نظر گرفته شود، مهم است تا اطمینان حاصل شود که شرکت‌ها اقداماتی را انجام می‌دهند که ایمن و به نفع عموم مردم باشد.»

جدای از شوخی، او نگرانی خود را در مورد نیاز به اطمینان از اینکه شرکت های هوش مصنوعی به صورت ایمن و در راستای منافع عمومی فعالیت می کنند، ابراز کرد.

«مسئله واقعاً خطر تمدنی است. این مانند یک گروه در برابر گروه دیگری از انسان ها نیست. این چیزی است که به طور بالقوه برای همه انسان ها، در همه جا خطرناک است. درک این موضوع بسیار مهم است.

شومر و سناتور مایک راندز بر اهمیت اقدام دوحزبی تاکید کردند MSNBCبا تاکید بر اینکه هوش مصنوعی «بسیار پیچیده و فنی» است که نیاز به توجه فوری فدرال دارد.

“هوش مصنوعی یکی از سخت ترین چیزهایی است که برای یک بدنه کنگره باید با آن مقابله کرد زیرا بسیار پیچیده و فنی است. خیلی وسیع است این تقریباً بر تمام جنبه های جامعه ما تأثیر می گذارد و در حال تغییر است. اما ما باید عمل کنیم.

با این حال، برخی از سناتورها در جریان فروم AI Insight ابراز تردید کردند.

در یک کلیپ به اشتراک گذاشته شده توسط فاکس 32 شیکاگوسناتور جاش هاولی از رهبر اکثریت به دلیل عدم ارائه لوایح مهم فناوری انتقاد کرد.

«رهبر اکثریت در مورد فناوری فناوری صحبت کرد. دو سال است که او حتی یک لایحه قابل توجه ارائه نکرده است.»

این شبکه همچنین یک کلیپ کوتاه از سام آلتمن، مدیر عامل OpenAI را به اشتراک گذاشت که در مورد خطرات هوش مصنوعی اظهار نظر می کند.

“من فکر می کنم مهم است که مطمئن شویم می توانیم بر این جنبه های منفی غلبه کنیم و در مورد این خطرات کاملاً واضح باشیم.”

آینده با مقررات AI چیست؟

نکته اصلی از انجمن بینش هوش مصنوعی، زمینه مشترک بین مدیران عامل فناوری و سیاستمداران در مورد مقررات بود.

با گرد هم آوردن بزرگ‌ترین نام‌ها در فناوری و سیاست برای بحث در مورد مقررات هوش مصنوعی، یک سابقه حیاتی ایجاد کرد و راه را برای اقدامات قانونی آینده هموار کرد.

با این حال، اجرای مقررات هوش مصنوعی ممکن است زمان زیادی را ببرد.


تصویر ویژه: VideoFlow/Shutterstock

منبع: https://www.searchenginejournal.com/highlights-from-the-ai-insight-forum-exploring-ai-regulation/496403/

  Moz SEO و پیش بینی های بازاریابی 2024