وبلاگ

به‌روزرسانی هسته Google و بررسی‌ها انجام نشده است، جستجوی ساده Google، مشکلات مربوط به تاریخ، باگ‌های گزارش کنسول جستجو، تعداد دنبال‌کنندگان و غیره.

این هفته بسیار کندتر از هفته‌های گذشته بوده است، و بله، به‌روزرسانی‌ها و بررسی‌های اصلی هنوز به پایان نرسیده‌اند، و گوگل هیچ تخمینی برای ما در مورد زمان اتمام آنها ندارد. به نظر می رسد گوگل در حال آزمایش ویژگی «جستجوی ساده» است. ممکن است Google بار دیگر در تاریخ های نمایش داده شده برای برخی از نتایج جستجو نادرست باشد. گوگل در حال بررسی یک مشکل در برخی از گزارش‌های کنسول جستجو است. گوگل از شما خواسته است تا سایت هایی را که اخیراً با کاهش قابل توجهی در ترافیک مواجه شده اند، ارسال کنید. گوگل شمارش فالوور در نتایج جستجو را راه اندازی کرده است. گوگل اعلام کرده است که تعداد فالوورها یک فاکتور رتبه بندی نیست. جستجوی Google دارای بخش «از پزشک بپرسید» است که به نظر می‌رسد بخشی را که مردم نیز می‌پرسند. یادداشت های جستجوی جدید گوگل عمومی هستند و توسط گوگل ایندکس می شوند. گوگل سند سوالات متداول ربات ها را حذف کرده است. به نظر می رسد گوگل در حال آزمایش نتایج غنی از قیمت پرواز است. گوگل در حال آزمایش سایه زدن رنگ فاویکون است. Google Merchant Center می تواند به طور خودکار تبلیغات را بر اساس سایت زنده شما ایجاد کند. Google Ads PMAX for Products دارای برچسب‌های مارک و سفارشی است. جینی ماروین گوگل هفت پرسش متداول در مورد عناصر ایجاد شده خودکار برای تبلیغات جستجوی واکنشگرا منتشر کرده است. Google Bard اکنون می‌تواند ویدئوهای فرعی، از جمله این یکی، را ارائه کند. و اگر می‌خواهید به حمایت مالی از این وبلاگ‌ها کمک کنید، به آن سر بزنید patreon.com/barryschwartz. این برترین اخبار جستجوی این هفته در میزگرد موتورهای جستجو بود.

  گوگل می گوید هنگام نوشتن محتوا به این فکر نکنم که برای گوگل چه کاری باید انجام دهم

حامی: خلاصه ویدیویی این هفته توسط حمایت مالی می شود دوداسازنده وب سایت حرفه ای که می توانید با آن تماس بگیرید.

حتماً در فید ویدیوی ما مشترک شوید یا مستقیماً در iTunes مشترک شوید، پادکست های اپل، Spotify، پادکست گوگل یا پخش کننده پادکست مورد علاقه خود از این به روز رسانی ها مطلع شوید و ویدیو را در پس زمینه دانلود کنید. اینجاست یوتیوب نسخه جریان برای نسخه اصلی iTunes، اینجا کلیک کنید.

جستجوی موضوعات بحث:

خواهش میکنم در یوتیوب مشترک شوید یا از طریق iTunes یا RSS Reader مورد علاقه خود مشترک شوید. فراموش نکنید که در زیر با پاسخ صحیح نظر دهید و موفق باشید!

منبع: https://www.seroundtable.com/video-11-24-2023-36446.html