دنی سالیوان، رابط جستجوی گوگل، گفت که باید در هنگام نوشتن محتوا، فکر “برای گوگل چه کاری انجام دهم” را متوقف کنید. او گفت: فقط به این فکر کنید که باید برای خوانندگان خود چه کاری انجام دهید و در مورد محتوایی که می نویسید همه چیز را کنار بگذارید.
سالیوان در این باره نوشت: “من شما (یا هر کسی) را تشویق می کنم که از فکر “برای گوگل چه کار کنم” در زمینه تولید محتوا دست بردارید.” ایکس.
این در ادامه مطلبی بود که در اوایل این هفته نوشتیم.
او افزود: «چگونه میخواهی بنویسی، چه چیزی میخواهی بنویسی، تا چه زمانی میخواهی بنویسی – جنبههای غیر فنی مانند آن». سالیوان توضیح داد: “در عوض، آنچه را که فکر میکنید برای خوانندگانتان بهتر است انجام دهید. به گوگل فکر کنید. به خوانندگان خود فکر کنید. کاری را انجام دهید که آنها مفید هستند. این همان چیزی است که سیستمهای رتبهبندی ما به دنبال پاداش هستند.”
بله، تقریباً همین است، اما دنی به دلایلی بارها و بارها خودش را تکرار می کند.
این توییت هاست:
من می فهمم که شما به سایت های دیگر نگاه می کنید و فکر می کنید “اما در مورد …؟” با این حال، اگر این سایت ها محتوای متمرکز بر مردم تولید نکنند، در دراز مدت نیز موفق نخواهند شد.
من شما را (یا هر کسی) را تشویق میکنم که فکر «برای Google چه کار کنم» در…
– Google SearchLiaison (@searchliaison) 31 اکتبر 2023
بحث در انجمن در ایکس.
منبع: https://www.seroundtable.com/stop-thinking-what-should-i-do-for-google-36304.html