وبلاگ

جذاب ، صفحات فرود صنعت برای مشاغل B2B – جمعه تخته سفید

بنابراین چیزی که می خواهید خود را با آن به چالش بکشید این است که چگونه مشتری خود را درک می کنید؟ چگونه نقاط ضعف و انتظارات آنها را شناسایی و درک کنیم؟ چه نتایجی از این انتظار دارند؟ بنابراین در تحقیق در مورد این نیازها و آن انتظارات و درک اینکه شما با انسان ها در مورد بسیاری از این نوع محصولات و تجهیزات صحبت می کنید، سرمایه انسانی و تحقیقات زیادی در آن دخیل است.

بنابراین ما در مورد یک پایگاه داده به خودی خود صحبت نمی کنیم، ما از زبان و اصطلاحات فرهنگی استفاده می کنیم که این افراد مختلف استفاده می کنند. بنابراین اگر اصطلاحاتی مانند Industry 4.0 یا Industrial IoT را در نظر بگیرید، می دانید که Industry 4.0 فقط یک اصطلاح فانتزی است که تولید کنندگان و صنعت خودرو برای تحول دیجیتال ابداع کرده اند. واقعا معنیش همینه اینترنت اشیا صنعتی همان اینترنت اشیا یا اینترنت اشیا در دنیای مصرف کننده است. این در مورد اتصال تجهیزات و افراد به دستگاه های ما، حلقه های بازخورد داده ها و موارد دیگر از این نوع است. بنابراین واقعاً هیچ چیز منحصر به فردی در آنجا اتفاق نمی افتد. اما اتفاقی که می افتد این است که CMO ها وارد اتاق می شوند و ما می گوییم: «هی، ما باید گجت های بیشتری را به صنعت هوافضا بفروشیم. بنابراین ما از صفحاتی در حوزه‌های هوافضا، خودرو و مراقبت‌های بهداشتی پشتیبانی می‌کنیم، اما صفحاتی که مرتبط می‌سازیم به ندرت با واقعیت هدف جستجوگر یا آنچه واقعاً به دنبال آن هستند مطابقت دارند.

  مزایای ابزار وب مستر بینگ از گزارش IndexNow Insights جدید و بهترین گزارش‌های SEO

باز هم، حدس می‌زنم در پایان، به شما یادآوری می‌کنم که واقعاً نقاط درد را از قبل شناسایی کنید، به دنبال نیازها و انتظارات باشید. بنابراین با کارشناسان موضوع وارد اتاق شوید، اما عمیق تر بروید. و اگر می توانید، با تیم فروش تماس بگیرید، مشاوره انجام دهید، به مراکز تولیدی بروید و واقعاً برخی از فرآیندهای گوش دادن فعال و تفکر انتقادی را انجام دهید تا به شما کمک کند واقعاً آن مشکلات منحصر به فرد را شناسایی کنید.

منبع: https://moz.com/blog/engaging-industry-landing-pages-whiteboard-friday