وبلاگ

خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 15 نوامبر 2023

در اینجا خلاصه‌ای از آنچه در انجمن‌های جستجوی امروز اتفاق افتاد، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و سایر انجمن‌های جستجو در سرتاسر وب آمده است.

گوگل در حال آزمایش تبلیغات جدید با عنوان “شما هم بپسندید” در نتایج SGE است. گوگل خزنده ایمنی گوگل را به لیست Googlebot اضافه کرده است. گوگل گفت قیمت پرواز را در عناوین خود اضافه نکنید. گوگل فلش ها را در لینک های سایت آزمایش می کند. بینگ دیدن برچسب های تبلیغاتی را در نتایج تصویر دشوار می کند. گوگل به دلیل درخواست های جعلی حذف DMCA شکایت کرد.

داستان های میزگرد موتور جستجو:

  • Google در مورد درخواست‌های حذف DMCA تقلبی و مسلحانه شکایت می‌کند
    در این دادخواست می‌گوید که گوگل علیه دو مردی که گفته می‌شود از فرآیند DMCA گوگل «با هدف حذف صدها هزار آدرس وب‌سایت رقبای خود از نتایج جستجوی Google» استفاده کرده‌اند، شکایت کرده است.
  • جستجوی تصویر Bing برای دیدن برچسب های تبلیغاتی سخت است
    ما تعدادی از آزمایش‌هایی را که جستجوی مایکروسافت بینگ در مورد برچسب‌های تبلیغاتی خود انجام داده است، پوشش داده‌ایم، در درجه اول با سخت‌تر ، برچسب آگهی برای تشخیص اینکه آیا تبلیغ است یا نه. اکنون در جستجوی تصویر بینگ، بینگ همین کار را انجام می دهد.
  • Google Safety Crawler مستندات راهنمای Google
    Google اسناد راهنمای خاص خزنده گوگل خود را به روز کرده و خزنده ایمنی Google را به لیست خزنده های مورد خاص اضافه کرده است. این ربات جدید نیست، اما گوگل تصمیم گرفت آن را اضافه کند، زیرا آنها در یک سال گذشته “سوالات زیادی” در مورد این ربات دریافت کرده اند.

  • گوگل پیکان شمال شرقی را با لینک های سایت آزمایش می کند
    گوگل در حال آزمایش قرار دادن یک فلش شمال شرقی در کنار پیوندهای سایت در نتایج جستجوی گوگل است. قبلاً فلش هایی با پیوندهای سایت دیده بودیم، اما نماد خطای شمال شرقی را نه.

  • Google تبلیغات SGE را آزمایش می کند – محتوای حمایت شده – شما همچنین می توانید دوست داشته باشید
    به نظر می رسد گوگل در حال آزمایش قالب تبلیغاتی جدیدی برای تجربه جستجوی مولد به نام “شما هم بپسندید” است. اینها شبیه تبلیغات محتوایی هستند، جایی که Google پس از پرسیدن سؤالات بعدی SGE، محتوای حمایت شده، مقالات را در یک چرخ فلک در زیر بخش ردیابی نمایش می دهد.

  • Google: از قرار دادن قیمت پرواز در برچسب‌های عنوان خود اجتناب کنید
    Google اسناد راهنمای پیوندهای عنوان خود را به روز کرده است تا نشان دهد که بهتر است از درج اطلاعات قیمت پرواز در عناصر عنوان خودداری شود. گوگل گفت این به این دلیل است که قیمت پروازها به سرعت تغییر می کند و اگر به جستجوگر یک قیمت را نشان دهید و سپس روی صفحه شما گوگل کلیک کند و قیمت آن متفاوت است، این می تواند منجر به تجربه بدی شود.

  • دیوار نورانی در لابی منحنی گوگل در آتلانتا
    در اینجا عکس یکی از لابی های دفتر گوگل در آتلانتا است. قرمز، منحنی است و چراغ های پیکسلی روی دیوار تعبیه شده است. به نظر جالب و چشم نواز است، بنابراین فکر کردم آن را به اشتراک بگذارم.
  خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 20 نوامبر 2023

سایر موضوعات تحقیقاتی جالب:

داستان های فیلد موتور جستجو:

سایر داستان های تحقیقاتی جالب:

تحلیلی

صنعت و تجارت

لینک ها و بازاریابی محتوا

محلی و نقشه ها

موبایل و صدا

سئو

PPC

جستجوی دیگر

بازگشت:

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد دریافت کنید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtableبر موضوعات، ماستودون و آسمان آبی و شما می توانید ما را دنبال کنید فیس بوک و در اخبار گوگل و حتما مشترک شوید یوتیوب کانال، پادکست های اپل، Spotify، پادکست گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.

  A Beginner’s Guide to Ranking Higher

منبع: https://www.seroundtable.com/recap-11-15-2023-36392.html