در اینجا خلاصهای از آنچه در انجمنهای جستجوی امروز اتفاق افتاد، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و سایر انجمنهای جستجو در سرتاسر وب آمده است.
گوگل در حال آزمایش تبلیغات جدید با عنوان “شما هم بپسندید” در نتایج SGE است. گوگل خزنده ایمنی گوگل را به لیست Googlebot اضافه کرده است. گوگل گفت قیمت پرواز را در عناوین خود اضافه نکنید. گوگل فلش ها را در لینک های سایت آزمایش می کند. بینگ دیدن برچسب های تبلیغاتی را در نتایج تصویر دشوار می کند. گوگل به دلیل درخواست های جعلی حذف DMCA شکایت کرد.
داستان های میزگرد موتور جستجو:
- Google در مورد درخواستهای حذف DMCA تقلبی و مسلحانه شکایت میکند
در این دادخواست میگوید که گوگل علیه دو مردی که گفته میشود از فرآیند DMCA گوگل «با هدف حذف صدها هزار آدرس وبسایت رقبای خود از نتایج جستجوی Google» استفاده کردهاند، شکایت کرده است. - جستجوی تصویر Bing برای دیدن برچسب های تبلیغاتی سخت است
ما تعدادی از آزمایشهایی را که جستجوی مایکروسافت بینگ در مورد برچسبهای تبلیغاتی خود انجام داده است، پوشش دادهایم، در درجه اول با سختتر ، برچسب آگهی برای تشخیص اینکه آیا تبلیغ است یا نه. اکنون در جستجوی تصویر بینگ، بینگ همین کار را انجام می دهد. - Google Safety Crawler مستندات راهنمای Google
Google اسناد راهنمای خاص خزنده گوگل خود را به روز کرده و خزنده ایمنی Google را به لیست خزنده های مورد خاص اضافه کرده است. این ربات جدید نیست، اما گوگل تصمیم گرفت آن را اضافه کند، زیرا آنها در یک سال گذشته “سوالات زیادی” در مورد این ربات دریافت کرده اند. - گوگل پیکان شمال شرقی را با لینک های سایت آزمایش می کند
گوگل در حال آزمایش قرار دادن یک فلش شمال شرقی در کنار پیوندهای سایت در نتایج جستجوی گوگل است. قبلاً فلش هایی با پیوندهای سایت دیده بودیم، اما نماد خطای شمال شرقی را نه. - Google تبلیغات SGE را آزمایش می کند – محتوای حمایت شده – شما همچنین می توانید دوست داشته باشید
به نظر می رسد گوگل در حال آزمایش قالب تبلیغاتی جدیدی برای تجربه جستجوی مولد به نام “شما هم بپسندید” است. اینها شبیه تبلیغات محتوایی هستند، جایی که Google پس از پرسیدن سؤالات بعدی SGE، محتوای حمایت شده، مقالات را در یک چرخ فلک در زیر بخش ردیابی نمایش می دهد. - Google: از قرار دادن قیمت پرواز در برچسبهای عنوان خود اجتناب کنید
Google اسناد راهنمای پیوندهای عنوان خود را به روز کرده است تا نشان دهد که بهتر است از درج اطلاعات قیمت پرواز در عناصر عنوان خودداری شود. گوگل گفت این به این دلیل است که قیمت پروازها به سرعت تغییر می کند و اگر به جستجوگر یک قیمت را نشان دهید و سپس روی صفحه شما گوگل کلیک کند و قیمت آن متفاوت است، این می تواند منجر به تجربه بدی شود. - دیوار نورانی در لابی منحنی گوگل در آتلانتا
در اینجا عکس یکی از لابی های دفتر گوگل در آتلانتا است. قرمز، منحنی است و چراغ های پیکسلی روی دیوار تعبیه شده است. به نظر جالب و چشم نواز است، بنابراین فکر کردم آن را به اشتراک بگذارم.
سایر موضوعات تحقیقاتی جالب:
- حالت خلاق با غیرفعال بودن جستجو، تنظیم «حداکثر پرواز» است. اگر پاسخهای مستدل بیشتری میخواهید، میتوانید جستجو را دوباره روشن کنید، از Precise یا هر دو استفاده کنید.میخائیل پاراخین در X
- اگر سعی کنید جستجو را در حالت دقیق غیرفعال کنید، نتایج بسیار مشابه ChatGPT را خواهید دید. تمرین برای خوانندگان کنجکاو: فکر می کنید چه چیزی باعث این تفاوت می شود؟ چرا باید در Creative یک مدل «فرقتر» نگه داریم؟ 😉میخائیل پاراخین در X
- هنوز در حال پرواز است، بنابراین ممکن است برای مدتی ناپدید شود، اما امیدواریم که تقریباً به آنجا رسیده ایم.میخائیل پاراخین در X
- اوم، خط آدرس برای این نیست.جوی هاوکینز در X
- من به شما یک راهنمایی میکنم: اگر از جستجو استفاده نمیکنید، باید به مدل به عنوان مخزن دانش خود تکیه کنید، بنابراین باید دائماً آن را آموزش دهید تا بهطور معقولی آن را بهروز نگه دارید. اما اگر از جستجو استفاده می کنید، انعطاف پذیری دارید…میخائیل پاراخین در X
- اگر میدانستند الگوریتمهای رتبهبندی چه میکنند، احتمالاً افتی را مشاهده نمیکردند، درست است؟جان مولر در X
داستان های فیلد موتور جستجو:
سایر داستان های تحقیقاتی جالب:
تحلیلی
صنعت و تجارت
لینک ها و بازاریابی محتوا
محلی و نقشه ها
موبایل و صدا
سئو
PPC
جستجوی دیگر
بازگشت:
در مورد این خلاصه روزانه بازخورد دریافت کنید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtableبر موضوعات، ماستودون و آسمان آبی و شما می توانید ما را دنبال کنید فیس بوک و در اخبار گوگل و حتما مشترک شوید یوتیوب کانال، پادکست های اپل، Spotify، پادکست گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.
منبع: https://www.seroundtable.com/recap-11-15-2023-36392.html