وبلاگ

خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 2 فوریه 2024

در اینجا خلاصه ای از آنچه در تالارهای گفتمان جستجوی امروز اتفاق افتاد، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و سایر انجمن های جستجو در سراسر وب آمده است.

Google Maps در حال آزمایش هوش مصنوعی مولد برای انواع پرسش و پاسخ راهنمای محلی است. تبلیغات ریسپانسیو در شبکه جستجوی گوگل از سه تغییر جدید بهره می برند. گوگل لینک های سایت دو خطی را آزمایش می کند. جستجوی Google تنظیمات فروشگاه را در جستجوی تلفن همراه ارائه می دهد. من خلاصه ویدیویی هفتگی SEO خود را از مکان جدیدم پست کردم. من همچنین گزارش بزرگ وب مستر گوگل را برای فوریه 2024 منتشر کردم. علاوه بر این، از زمان انتشار این خبرنامه، مشکل نمایه سازی جستجوی Google تا حدودی کاهش یافته است اما هنوز به طور کامل حل نشده است.

داستان های میزگرد موتور جستجو:


  • بازخوانی ویدیوی Buzz News Search: مشکلات نمایه سازی جستجوی Google، اشکالات دستور غذا، INP CWV، طوفان در حال ظهور، و اخبار جستجوی بیشتر

    این هفته یکی دیگر از مشکلات نمایه سازی جستجوی گوگل و همچنین مشکل مداوم دستور العمل ها در نتایج جستجوی گوگل را پوشش دادیم. من گمان می کنم به زودی یک به روز رسانی بسیار بزرگ رتبه بندی جستجوی گوگل خواهیم داشت – طوفانی در راه است…

  • Google Maps پاسخ های ایجاد شده توسط هوش مصنوعی را برای سوالات محلی با راهنماهای محلی آزمایش می کند

    گوگل اعلام کرد که در حال آزمایش فناوری هوش مصنوعی برای پاسخ به سوالات خاص محلی در Google Maps است. گوگل نوشت: «با شروع از ایالات متحده، این تجربه دسترسی زودهنگام این هفته برای انتخاب راهنماهای محلی، که برخی از فعال‌ترین و پرشورترین اعضای جامعه Maps هستند، راه‌اندازی می‌شود.

  • به روز رسانی تبلیغات جستجوی گوگل واکنشگرا

    گوگل سه تغییر جدید در تبلیغات جستجوی واکنشگرا گوگل ادز خود منتشر کرده است. اول، گوگل اکنون می تواند یک عنوان را به جای دو خط در یک خط نمایش دهد. دوم، گوگل اکنون به شما این امکان را می دهد که چندین عنوان و توضیحات را با کمپین ها مرتبط کنید. سوم، تغییرات به دارایی های خودکار در سطح حساب.

  • گزارش وب مستر گوگل فوریه 2024

    آیا برای گزارش بزرگ Google Webmaster آماده هستید؟ خب، اینجا نسخه فوریه 2024 است. در این ماه گوگل مشکلی را در هنگام ورود و خروج از نتایج در آخر هفته تأیید کرد و با این اصلاح شاهد بودیم که گوگل به‌روزرسانی‌های آخر هفته را آرام و آهسته رتبه‌بندی می‌کند.

  • جستجوی گوگل حباب فیلتر را در موبایل ذخیره می کند

    جستجوی Google در رابط تلفن همراه ممکن است یک دکمه فروشگاه را با یک فلش روی آن نمایش دهد، که اگر روی آن کلیک کنید، فیلتری را برای فیلتر ، نتایج توسط خرده‌فروشان و بازرگانان خاص پوشش می‌دهد. فیلتر فروشگاه به طور کلی جدید نیست، قبلاً آن را دیده بودیم، اما روشی که در موبایل انجام می شود جدید به نظر می رسد.

  • تست لینک سایت دو خطی گوگل ادز

    به نظر می رسد گوگل در حال آزمایش دو خط متن برای پیوندهای سایت در رابط تبلیغات جستجوی تلفن همراه است. بنابراین بله، لینک های سایت دو خطی در تبلیغات جستجو در نتایج جستجوی موبایل گوگل.

  • بطری آب توکیو، Google Partner، Plex

    در اینجا یک عکس قدیمی از دفاتر گوگل در توکیو از یک بطری آب Google Partner Plex است. به نظر می رسد که از فولاد ضد زنگ ساخته شده است و عکس مربوط به سال 2017 است.

  10 Marketing Tips That’ll Shape the Industry

سایر موضوعات تحقیقاتی جالب:

داستان های فیلد موتور جستجو:

سایر داستان های تحقیقاتی جالب:

تحلیلی

  A Marketer’s Guide to STP Analysis

صنعت و تجارت

لینک ها و بازاریابی محتوا

محلی و نقشه ها

موبایل و صدا

سئو

PPC

ویژگی های جستجو

جستجوی دیگر

بازگشت:

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد دریافت کنید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtableدر Threads، Mastodon و Bluesky و می توانید ما را در فیس بوک و در Google News دنبال کنید و مطمئن شوید که در کانال YouTube، Apple Podcasts، Spotify، Google Podcasts مشترک شوید یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.

منبع: https://www.seroundtable.com/recap-02-02-2024-36828.html