وبلاگ

خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 27 اکتبر 2023

در اینجا خلاصه‌ای از آنچه در انجمن‌های جستجوی امروز اتفاق افتاد، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و سایر انجمن‌های جستجو در سرتاسر وب آمده است.

امروز ما شاهد نشانه هایی از یک به روز رسانی تایید نشده رتبه بندی جستجوی گوگل هستیم. Google Maps عکس ها را در نتایج جستجوی خود در اولویت قرار می دهد، این می تواند یک مشکل بزرگ باشد. Google SGE در حال آزمایش پاسخ های هوش مصنوعی جسورانه و قالب های پیوند جدید است. گوگل ادز یک نسخه بتا را برای مضامین جستجو راه اندازی کرده است که در سال 2024 پیش فرض خواهد بود. گوگل در حال آزمایش فیلتر پرسپکتیو روی دسکتاپ است. مایکروسافت رسماً pubCenter را راه اندازی کرد و گفت که این جدید است. من همچنین خلاصه ویدیویی هفتگی SEO خود را ارسال کردم. تماشا کنید، لایک کنید و مشترک شوید. آخر هفته بخیر برای همه!

داستان های میزگرد موتور جستجو:

  • به‌روزرسانی رتبه‌بندی الگوریتم جستجوی Google در 27 اکتبر (تأیید نشده)
    با توجه به آخرین به‌روزرسانی تایید نشده الگوریتم رتبه‌بندی جستجوی گوگل که در 25 اکتبر منتشر شد، امروز صبح شاهد نشانه‌هایی از لرزش دیگری هستم – 27 اکتبر.
  • فهرست‌های محلی Google Maps اکنون نتایج «اول عکس» هستند
    Google اکنون نتایج جستجوی «اول عکس» را در فهرست نتایج جستجوی Google Maps در برخی مناطق نمایش می‌دهد. گوگل گفت که این برای کمک به جستجوی “پیدا ، الهام” به روشی متفاوت است.
  • گوگل فیلتر جستجوی Outlook را روی دسکتاپ آزمایش می کند
    در ماه ژوئن، گوگل فیلتر جستجوی Insights را در نتایج جستجوی موبایل راه اندازی کرد. گوگل در حال حاضر در حال آزمایش این فیلتر در نتایج جستجوی دسکتاپ است.
  • پاسخ فوری از Google SGE AI با متن پررنگ و قالب‌های پیوند جدید
    به نظر می‌رسد که گوگل در عکس فوری پاسخ هوش مصنوعی جستجوی Google Generative Experience وقتی متن با بخشی یا تمام پرس و جو مطابقت داشته باشد، متن پررنگ است. گوگل این کار را با تکه‌های جستجوی معمولی انجام می‌دهد و اکنون به نظر می‌رسد که این کار را اینجا در Google EMS جدید انجام می‌دهد.
  • تم های جستجوی بتای Google Ads برای حداکثر عملکرد
    گوگل از راه اندازی بتا تم های جستجو برای کمپین های Google Ads Performance Max خبر داد. موضوعات جستجو یک سیگنال اختیاری است که می توانید از آن برای اطلاع رسانی به هوش مصنوعی گوگل در مورد کسب و کار خود استفاده کنید تا دامنه کمپین های تبلیغاتی Google خود را گسترش دهید.
  • مایکروسافت رسماً pubCenter قدیمی را به عنوان جدید راه اندازی کرد
    در اینجا یک اطلاعیه جالب از مایکروسافت است که راه اندازی مجدد Microsoft pubCenter را اعلام می کند – که در واقع جدید نیست، به سال 2006 برمی گردد و با مرگی آهسته و دردناک درگذشت. اما مایکروسافت آن را با گفتن این جمله برمی‌گرداند: «ما Microsoft pubCenter را توسعه دادیم. این یک راه ساده برای سازندگان و ناشران کوچک و متوسط ​​است که از سایت خود با یک راه حل تبلیغات کد روی صفحه درآمد کسب کنند. »

  • اتاق نمایش ابعادی چوبی گوگل پیکسل
    اینجا یک اتاق جالب، هنری و تمیز اما درهم و برهم در دفتر گوگل است. این باید ویترینی برای خط Google Pixel باشد. تعداد زیادی چوب، صفحه نمایش و لوازم خانگی به نمایش گذاشته شده است.
  • جستجوی اخبار Buzz خلاصه ویدیو: به‌روزرسانی‌های رتبه‌بندی Google، Google در محتوای غیر ضروری، تبلیغات Google، نقشه‌ها و موارد دیگر
    گوگل ممکن است یک به‌روزرسانی رتبه‌بندی جستجوی گوگل تایید نشده در ۲۵ اکتبر و یک به‌روزرسانی جدید امروز صبح در ۲۷ام داشته باشد. Google اطلاعاتی در مورد محتوای غیرضروری ارائه کرده است. گوگل بالاخره تایید کرد که در حال آزمایش تبلیغات در نتایج جستجوی ارگانیک است…
  گوگل کروم با تبلیغات هدفمندی که از تاریخچه مرورگر استفاده می کنند ادامه می یابد

سایر موضوعات تحقیقاتی جالب:

داستان های فیلد موتور جستجو:

سایر داستان های تحقیقاتی جالب:

صنعت و تجارت

  GA4 Ecommerce Guide for 2024

لینک ها و بازاریابی محتوا

محلی و نقشه ها

موبایل و صدا

سئو

PPC

ویژگی های جستجو

جستجوی دیگر

بازگشت:

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد دریافت کنید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtableبر موضوعات، ماستودون و آسمان آبی و شما می توانید ما را دنبال کنید فیس بوک و در اخبار گوگل و حتما مشترک شوید یوتیوب کانال، پادکست های اپل، Spotify، پادکست گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.

منبع: https://www.seroundtable.com/recap-10-27-2023-36288.html