وبلاگ

خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 27 نوامبر 2023

در اینجا خلاصه‌ای از آنچه در انجمن‌های جستجوی امروز اتفاق افتاد، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و سایر انجمن‌های جستجو در سرتاسر وب آمده است.

تنظیم نرخ خزیدن Google در کنسول جستجو ناپدید می شود. گوگل گفت تلاش برای بازگرداندن 404 صفحه پیوند احتمالاً ارزشش را نداشت. گوگل در حال آزمایش جداکننده های خطوط بین لینک های سایت است. گوگل در حال آزمایش برچسب “مصاحبه” برای نتایج اخبار است. گوگل یک راهنمای قیمت گذاری مبتنی بر ارزش جدید برای Google Ads ارائه می دهد. و من وبلاگ دیگری را با دیو دی گرگوریو در مورد استفاده از ChatGPT برای سئوی محلی پست کردم. اوه، و کنسول جستجو امروز به مدت 50 دقیقه از کار افتاد.

داستان های میزگرد موتور جستجو:

  • گوگل: ارزش سئوی بازگرداندن صفحه 404 کمتر از تلاش است
    جان مولر از گوگل به سوالی در مورد جستجوی لینک های شکسته 404 و اینکه آیا کار برای زنده ، این لینک ها ارزش سئو دارد یا خیر پاسخ داد. جان پاسخ خود را با گفتن در Reddit به پایان رساند: “ارزش سئوی بازگشت 404 احتمالاً کمتر از کاری است که برای آن انجام می دهید.”
  • تنظیم نرخ خزیدن Google ناپدید می شود و Googlebot حداقل سرعت خزیدن را کاهش می دهد
    ویژگی قدیمی برای کنترل سرعت خزیدن گوگل در وب سایت شما در 8 ژانویه 2024 ناپدید می شود. این قابلیتی است که 15 سال پیش راه اندازی شد، اما گوگل هرگز آن را به نسخه جدید کنسول جستجو منتقل نکرد. گری ایلیس از گوگل گفت: “با بهبودهایی که در منطق خزیدن و سایر ابزارهای موجود در دسترس ناشران انجام دادیم، سودمندی آنها از بین رفته است.”
  • کنسول جستجوی گوگل در حال حاضر از کار افتاده است
    به نظر می رسد کنسول جستجوی گوگل در حال حاضر از کار افتاده است. اگر سعی کنید به آن دسترسی داشته باشید، با خطای سرور 500 مواجه خواهید شد. من فکر می کنم کنسول جستجو به زودی دوباره در دسترس خواهد بود، اما در حال حاضر، اگر برای شما خاموش است، شما تنها نیستید.

  • گوگل جداکننده های خطوط بین لینک های سایت را آزمایش می کند
    در هفته گذشته، گوگل جداکننده‌های خطوط بین لینک‌های سایت در نتایج جستجوی گوگل را برای قطعه‌های برجسته آزمایش کرده است. این تست ویژگی واقعاً به این قطعه ها املاک و مستغلات زیادی در صفحه نمایش می دهد و املاک زیادی به آن می دهد.

  • Google برچسب “مصاحبه” را برای نتایج اخبار “برای زمینه” آزمایش می کند
    گوگل در حال حاضر در حال آزمایش یک برچسب “مصاحبه” در کادر خبری “For Context” در نتایج جستجوی گوگل است. ما اخیراً یک برچسب سبک مشابه به نام “با اعداد” را دیدیم و اکنون یک برچسب “مصاحبه” را می بینم.

  • راهنمای مناقصه مبتنی بر ارزش Google Ads جدید
    گوگل یک سند پی دی اف چهار صفحه ای جدید به نام تست مناقصه مبتنی بر ارزش با استفاده از راهنمای آزمایش های کمپین تبلیغاتی گوگل منتشر کرده است. این سند ممکن است برای کسانی مفید باشد که می‌خواهند پیشنهاد قیمت حداکثر تبدیل یا Target ROAS را آزمایش کنند.

  • اتاق کنفرانس سرسبز گوگل
    اینجا یک اتاق کنفرانس فوق العاده و فوق العاده مجلل در دفاتر گوگل در آلمان است. لوستر پیچیده، سقف خاص، میز و صندلی جالب در اتاق کنفرانس،
  • Vlog #250: Dave DiGregorio در ChatGPT برای سئوی محلی و فوق فرآیند گرا بودن
    در قسمت اول با دیو دی گرگوریو، در مورد سفر او از کار در یادگاری های ورزشی تا ورود به سئو صحبت کردیم. سپس، در بخش دوم، در مورد برخی از تخفیف‌های بسته محلی، تنوع بخشیدن به تلاش‌های سئوی محلی، ویژگی‌های خدمات، و جامعه شگفت‌انگیز SEO صحبت کردیم.

  How to Handle Them and When You Ought To

سایر موضوعات تحقیقاتی جالب:

داستان های فیلد موتور جستجو:

سایر داستان های تحقیقاتی جالب:

تحلیلی

صنعت و تجارت

لینک ها و بازاریابی محتوا

محلی و نقشه ها

موبایل و صدا

سئو

PPC

جستجوی دیگر

بازگشت:

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد دریافت کنید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtableبر موضوعات، ماستودون و آسمان آبی و شما می توانید ما را دنبال کنید فیس بوک و در اخبار گوگل و حتما مشترک شوید یوتیوب کانال، پادکست های اپل، Spotify، پادکست گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.

  Your Keys to a Better Online Reputation

منبع: https://www.seroundtable.com/recap-11-27-2023-36453.html