وبلاگ

خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 29 سپتامبر 2023

در اینجا خلاصه ای از آنچه در تالارهای گفتمان جستجوی امروز اتفاق افتاد، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و سایر انجمن های جستجو در سراسر وب آمده است.

گوگل یک عامل کاربری جدید راه اندازی کرده است که به شما امکان می دهد محتوای خود را از Bard یا سایر پروژه های هوش مصنوعی گوگل مسدود کنید، به نام Google-Extended. گوگل به‌روزرسانی‌های الگوریتم جدیدی را برای SGE و همچنین عملکرد این نتایج ارائه کرده است. ایمیل Google Ads فشار معاونت تبلیغات تیم Chrome را نشان می دهد. چت محلی Google با یک نماینده در حال رشد است. به نظر می‌رسد سابقه گپ Bing برای پاسخ‌های شخصی‌شده فقط در Edge کار می‌کند. Wix اکنون از IndexNow پشتیبانی می کند. و خلاصه ویدیوی هفتگی را گذاشتم.

داستان های میزگرد موتور جستجو:

  • Google-Extended خزنده جدید گوگل برای مسدود ، Bard یا Google AI است
    گوگل یک Googlebot جدید، یک خزنده جدید از گوگل به نام Google-Extended را معرفی کرد که می‌توانید از آن برای نظارت بر اینکه آیا محتوای شما می‌تواند به بهبود APIهای مولد Bard و Vertex AI یا محصولات آینده Google AI کمک کند، استفاده کنید. بنابراین اگر می‌خواهید Bard را از استفاده از محتوای خود منع کنید، آن را در robots.txt خود با عامل کاربری Google-Extended مشخص کنید.

  • گپ محلی Google با یک نماینده زنده مستقر شده است؟
    در ماه می، گزارش دادیم که گوگل در حال آزمایش دکمه “چت با یک نماینده زنده” برای برخی از پانل های محلی در جستجوی گوگل است. خوب، این ویژگی ممکن است در حال حاضر به طور کامل در حال گسترش باشد.

  • Google به‌روزرسانی‌های تجربه جستجوی مولد، از جمله بهبود الگوریتم را ارائه می‌کند
    گوگل چند به روز رسانی برای Search Generative Experience (SGE) که توسط این شرکت در وبلاگ خود اعلام شده است، ارائه کرده است. یک به روز رسانی این است که SGE اکنون باید با پاسخ های بهتر و دقیق تر پاسخ دهد، به روز رسانی دوم این است که پاسخ هایی را در مورد موضوعات حساس بر اساس اصول کیفیت و ایمنی گوگل بنویسد. گوگل همچنین ویژگی نتیجه را برای پاسخ های AI SGE منتشر کرد.

  • سابقه چت Bing برای پاسخ های شخصی فقط برای Edge Now
    هفته گذشته درباره ویژگی جدید پاسخ‌های شخصی بینگ چت صحبت کردیم که از تاریخچه چت شما برای ارائه پاسخ شخصی‌تر به درخواست‌هایتان استفاده می‌کند. اما ممکن است فقط در Edge، مرورگر مایکروسافت کار کند.

  • IndexNow به Wix اضافه شد
    Wix اکنون از IndexNow، ابتکار مایکروسافت برای کارآمدتر و سریع‌تر ، نمایه‌سازی پشتیبانی می‌کند. به گفته مایکروسافت، “بیش از 60 میلیون وب سایت روزانه بیش از 1.4 میلیارد URL را به IndexNow API منتشر می کنند.”

  • معاون Google Ads برای تنظیمات رتبه‌بندی و تزریق درخواست از Chrome به Chrome و تیم جستجو ایمیل می‌زند
    ایمیل جدیدی به عنوان بخشی از تحقیقات وزارت دادگستری فاش شده است. آن را جری دیشلر، معاون گوگل ادز ارائه کرد. آدرس ایمیل Prabhakar Raghavan بود که همه جستجوها از جمله جستجوی Google و Google Ads و همچنین سرنخ‌های تیم کروم را هدایت می‌کند.
  • جستجوی اخبار Buzz خلاصه ویدیو: به‌روزرسانی محتوای مفید Google در سپتامبر ایجاد شد، به‌روزرسانی‌های SGE، پیوندهایی که فاکتور اصلی رتبه‌بندی نیستند، تبلیغات پنهان Bing، و 25مین سالگرد Google
    این هفته در جستجو، گوگل انتشار به‌روزرسانی محتوای مفید سپتامبر 2023 را تکمیل کرد که به نظر می‌رسد به طور قابل توجهی سئو و محتوای متمرکز بر موتور جستجو را هدف قرار می‌دهد. اگر تعجب می کنید که گوگل این به روز رسانی را پس نمی گیرد…

  • هنر انسانی در گوگل
    در اینجا عکسی از GooglePlex، مقر Google در Mountain View، کالیفرنیا است. می توانید نمایی جانبی از این پروژه هنری را مشاهده کنید که نوعی شبح انسان را نشان می دهد. من هنوز این را ندیده ام اما
  خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 8 سپتامبر 2023

سایر موضوعات تحقیقاتی جالب:

  How to Conduct Bulk Domain Analysis with SE Ranking’s API

داستان های فیلد موتور جستجو:

سایر داستان های تحقیقاتی جالب:

تحلیلی

صنعت و تجارت

لینک ها و بازاریابی محتوا

محلی و نقشه ها

موبایل و صدا

سئو

PPC

جستجوی دیگر

بازگشت:

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد دریافت کنید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtableبر موضوعات، ماستودون و آسمان آبی و شما می توانید ما را دنبال کنید فیس بوک و در اخبار گوگل و حتما مشترک شوید یوتیوب کانال، پادکست های اپل، Spotify، پادکست گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.

منبع: https://www.seroundtable.com/recap-09-29-2023-36134.html