وبلاگ

خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 8 سپتامبر 2023

در اینجا خلاصه‌ای از آنچه در انجمن‌های جستجوی امروز اتفاق افتاد، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و سایر انجمن‌های جستجو در سرتاسر وب آمده است.

به‌روزرسانی اصلی آگوست 2023 Google رسماً منتشر می‌شود، ما همه چیزهایی را که با این به‌روزرسانی دیده‌ایم خلاصه می‌کنیم. گوگل به روز رسانی سیستم تطبیق زبان خود را منتشر کرده است. نام سایت های گوگل اکنون به همه زبان ها کار می کند. گوگل توضیح داد که چرا ممکن است شاهد افزایش تعداد URL های فهرست شده باشید. Google SGE در هند و ژاپن در فوریه 2024 به پایان می رسد، در حالی که در ایالات متحده در دسامبر 2023 به پایان می رسد. من همچنین خلاصه ویدیویی SEO را پست کردم و همه اینها را خلاصه کردم.

داستان های میزگرد موتور جستجو:

  • انتشار به‌روزرسانی هسته گسترده Google در آگوست 2023 کامل شد
    به‌روزرسانی هسته گسترده اوت 2023 گوگل دیروز بعدازظهر حدود ساعت 4:03 بعد از ظهر به وقت شرقی عرضه شد. این استقرار کمی بیش از 16 روز طول کشید، از 22 اوت 2023 حدود ساعت 1:30 بعد از ظهر به وقت شرقی و در 7 سپتامبر 2023 حدود ساعت 4 بعد از ظهر به وقت شرقی پایان یافت.
  • به‌روزرسانی سیستم تطبیق زبان جستجوی گوگل دو هفته پیش منتشر شد
    گوگل تایید کرده است که حدود دو هفته پیش به‌روزرسانی سیستم تطبیق زبان را منتشر کرده است تا نحوه تطبیق زبان‌ها در جستجوی Google را بهبود بخشد. گوگل گفت که “این نتایج باید بهتر با زبانی که شخص در آن جستجو می کند مطابقت داشته باشد، در حالی که همچنان انعطاف پذیری لازم را برای جستجوگران چند زبانه برای دسترسی به نتایج به چندین زبان فراهم می کند.”
  • نام سایت های گوگل اکنون به همه زبان ها کار می کند
    گوگل اعلام کرد که نام سایت ها اکنون به همه زبان ها کار می کنند، نه فقط انگلیسی، فرانسوی، ژاپنی و آلمانی. این واقعاً تنها تغییری بود که گوگل دیروز در رابطه با نام سایت ها اعلام کرد – پس شما بروید.

  • Google Search Generative Experiment در هند به پایان می رسد و در فوریه 2024 به پایان می رسد
    در حالی که می دانیم که آزمایش مولد جستجوی Google در ایالات متحده در دسامبر 2023 به پایان می رسد، عرضه در هند و احتمالاً ژاپن چند ماه بعد، در فوریه 2024 به پایان می رسد. آیا این بدان معنی است که SGE به طور کامل در ایالات متحده مستقر خواهد شد. ماه قبل از استقرار کامل؟ استقرار در کشورهای دیگر؟

  • گوگل: چرا ممکن است شاهد افزایش URL های نمایه شده باشید
    گری ایلیس از گوگل به این سوال پاسخ داد که چرا ممکن است شاهد افزایش ناگهانی URL های نمایه شده توسط جستجوی گوگل باشیم. پاسخ کوتاه این است که دلایل زیادی می تواند وجود داشته باشد، بنابراین پاسخ دادن به سوال بدون دامنه خاص دشوار است.
  • خلاصه ویدیوی Buzz: به‌روزرسانی اصلی آگوست Google انجام شد، به‌روزرسانی سیستم تطبیق زبان، اشکال Canonical، افشای هوش مصنوعی Google Ads و موارد دیگر
    این هفته گزارش بزرگ Google Webmaster را منتشر کردم. امیدوارم برای شما مفید باشد. به‌روزرسانی اصلی اوت 2023 گوگل شب گذشته منتشر شد و این به‌روزرسانی اصلی در اوایل هفته شاهد نوساناتی بود. ما قبلاً در مورد این صحبت کردیم، اما به نظر می رسد درست است.


  • اتاق مخفی در دفتر Google Boulder
    این یک اتاق مخفی در دفتر Google Boulder Walnut است. می بینید که دیوار شبیه انبوهی از کشو است اما یک در مخفی وجود دارد. اینم عکس در باز و بعد در بسته.
  7 دلیل برای تردید در مورد کاهش 25 درصدی جستجو تا سال 2026

سایر موضوعات تحقیقاتی جالب:

داستان های فیلد موتور جستجو:

سایر داستان های تحقیقاتی جالب:

تحلیلی

صنعت و تجارت

لینک ها و بازاریابی محتوا

محلی و نقشه ها

موبایل و صدا

سئو

PPC

ویژگی های جستجو

جستجوی دیگر

بازگشت:

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد دریافت کنید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtableبر موضوعات، ماستودون و آسمان آبی و شما می توانید ما را دنبال کنید فیس بوک و در اخبار گوگل و حتما مشترک شوید یوتیوب کانال، پادکست های اپل، Spotify، پادکست گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.

منبع: https://www.seroundtable.com/recap-09-08-2023-36015.html