وبلاگ

مایکروسافت گوگل را به رد پیشنهاد اپل برای خرید بینگ متهم کرد

مایکروسافت می گوید تلاش هایش برای فروش بینگ به اپل توسط گوگل مسدود شده است.

مدیر عامل تبلیغات و خدمات وب غول فناوری، میخائیل پاراخین، گفت که او بیش از 100 درصد از درآمد یا سود ناخالص را به اپل پیشنهاد داده است تا بینگ موتور جستجوی پیش فرض خود را تبدیل کند – اما این پیشنهاد به دلیل توافق این شرکت با گوگل رد شد.

پاراخین در جلسه محاکمه ضد انحصار فدرال، ادعا کرد که این به این دلیل است که مایکروسافت به اپل پیشنهاد داده است که بیش از 60 درصد به اپل پرداخت کند.

مایکروسافت چقدر به اپل پیشنهاد داد؟ تینتر مشخص نکرد که پیشنهادش به اپل چقدر ارزش دارد، اما همین کافی بود تا غول فناوری ضرر چند میلیارد دلاری را متحمل شود. تینتر توضیح داد که شرکت بر این باور است که ضرر کوتاه مدت به دلیل اهمیت وضعیت پیش فرض موتور جستجو، سرمایه گذاری موجهی خواهد بود.

چرا ما اهمیت می دهیم. تصمیم اپل برای رد پیشنهاد پولی بالاتر مایکروسافت برای بینگ به عنوان موتور جستجوی پیش‌فرض آن نشان می‌دهد که معامله Google ممکن است صرفاً بر اساس ملاحظات مالی نباشد. این می تواند استدلال گوگل را تقویت کند که آن را برای محصول برتر خود ترجیح می دهد. با این وجود، این موضوع اهمیت وضعیت پیش‌فرض موتورهای جستجو را نشان می‌دهد و مایکروسافت متحمل ضرر قابل توجهی برای این موقعیت می‌شود.

پیشنهاد بهتر از گوگل اگرچه تینتر مبلغ دقیقی را که مایکروسافت به اپل پیشنهاد داده بود ارائه نکرد، اما گفت که مایکروسافت از ارائه پیشنهادی بالاتر از گوگل مطمئن است. او توضیح داد: «این بر اساس بهترین تخمین ما از میزان درآمدی است که گوگل در ایالات متحده به اپل پرداخت کرده است. »

  زبان فراگیر چیست؟ • Yoast

سامسونگ همچنین از فروش احتمالی آن جلوگیری کرد. سپس تینتر فاش کرد که مایکروسافت همچنین سعی کرده است سامسونگ را متقاعد کند که Bing را به موتور جستجوی پیش‌فرض محصولات خود تبدیل کند. با این حال، او ادعا می کند که این مکالمات در مراحل اولیه توسط غول فناوری بسته شده است.

گزارش شده است که تینتر از سامسونگ خواسته حداقل به مایکروسافت اجازه دهد تا پیشنهادی ارائه دهد که می تواند رقیب قراردادش با گوگل باشد. اما غول فناوری به مایکروسافت گفت که این مذاکرات به دلیل قرارداد این شرکت با گوگل ارزش بحث و گفتگو ندارد.


خبرنامه روزانه ای را دریافت کنید که بازاریابان جست و جو به آن اعتماد دارند.


مایکروسافت چه گفت؟ پاراخین در جریان محاکمه ضد تراست فدرال به دادگاه گفت:

  • ما فقط آنقدر بزرگ بودیم که بتوانیم بازی کنیم، اما احتمالاً آنقدر بزرگ نبودیم که برنده شویم، اگر این منطقی باشد.»
  • بهترین کاری که اپل انجام می‌دهد – و دوباره، فکر می‌کنم در پشت درهای بسته ممکن است به بررسی ریاضیات در این زمینه بپردازیم – این بود که به مایکروسافت در ایالات متحده نقل مکان کنیم، پیشنهاد ما را به شدت در آنجا پذیرفته و به نوعی ادامه دهیم. گوگل در بقیه دنیا.”

شیرجه عمیق. برای آخرین تحولات در دادگاه، به‌روزرسانی‌های ما را در مورد دعاوی ضدانحصار Google بخوانید.

منبع: https://searchengineland.com/microsoft-blames-google-apple-rejecting-bing-432689