وبلاگ

خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 3 نوامبر 2023

در اینجا خلاصه‌ای از آنچه در انجمن‌های جستجوی امروز اتفاق افتاد، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و سایر انجمن‌های جستجو در سرتاسر وب آمده است.

به‌روزرسانی اصلی نوامبر 2023 Google در حال انتشار است، تنها دو هفته پس از پایان انتشار به‌روزرسانی هسته‌ای اکتبر. گوگل اعلام کرد که به‌روزرسانی بررسی هفته آینده منتشر می‌شود و این آخرین باری است که آنها به‌روزرسانی بررسی را اعلام می‌کنند. گوگل روش پرداخت به ناشران AdSense را تغییر داده است که نگرانی بزرگی است. Google AdSense یک مرکز بررسی آگهی جدید راه اندازی کرده است. Google Ads Editor 2.5 اکنون در دسترس است. تغییر یک کلمه در یک صفحه به شما در به روز رسانی محتوای مفید در کل سایت کمکی نمی کند. به علاوه، من این هفته دیوانه وار را در خلاصه ویدیوی خود مرور کردم. لطفا آن را تماشا کنید

داستان های میزگرد موتور جستجو:

  • به‌روزرسانی اصلی Google نوامبر 2023 در حال انتشار است
    تنها دو هفته پس از پایان عرضه به‌روزرسانی اصلی اکتبر 2023، یک به‌روزرسانی اصلی جدید در حال عرضه است: به‌روزرسانی اصلی نوامبر 2023. این به‌روزرسانی متفاوت از به‌روزرسانی اصلی است، Google گفت: «ما سیستم‌های مختلفی داریم که در نظر گرفته می‌شوند. برای فرآیند رتبه‌بندی ما ضروری است؛ به‌روزرسانی اصلی این ماه شامل بهبودی در سیستم اصلی متفاوت از ماه گذشته است.”
  • به‌روزرسانی جدید Google Reviews هفته آینده ارائه می‌شود. این آخرین به روز رسانی بررسی های تایید شده خواهد بود
    گوگل اعلام کرد که هفته آینده یک به‌روزرسانی بررسی جدید ارائه می‌شود و این به‌روزرسانی جدید به‌روزرسانی‌های بررسی را به‌موقع‌تر می‌کند. بنابراین، گوگل اکنون ارائه اعلان‌های دوره‌ای در مورد بهبود سیستم بررسی خود را متوقف می‌کند.
  • به روز رسانی محتوای مفید گوگل در کل سایت است. یک تغییر شخصیت به شما کمکی نمی کند
    به عنوان یادآوری، سیستم/به روز رسانی محتوای مفید گوگل یک الگوریتم در سطح سایت است. هنگامی که سیستم رتبه بندی خود را در نتایج جستجوی گوگل اعمال می کند، به طور کلی به سایت شما نگاه می کند. بنابراین، تغییر یک کاراکتر در یک صفحه در سایت شما هیچ کمکی به بازیابی شما از این الگوریتم رتبه بندی گوگل نمی کند.
  • ساختار سهم درآمد پرداخت‌های Google AdSense باید تغییر کند و پرداخت‌های نمایشی در آینده انجام می‌شود
    گوگل اخبار مهمی در مورد AdSense دارد که می گوید تغییری در میزان پرداختی ناشران ایجاد نخواهد کرد. گوگل گفت که ساختار اشتراک درآمد AdSense خود را تغییر می‌دهد و همچنین به‌جای هر کلیک، به ازای هر بار نمایش پرداخت می‌کند. اما باز هم، گوگل می گوید این تغییری در نحوه پرداخت ناشران ایجاد نمی کند.

  • Google Ads Editor نسخه 2.5 اکنون در دسترس است
    Google نسخه 2.5 Google Ads Editor را منتشر کرده است، 17 هفته از انتشار نسخه 2.4 در جولای 2023 می گذرد. ​​نسخه جدید در سطح کمپین، مضامین جستجو، DSA به PMax و موارد دیگر مطابقت گسترده ای پیدا می کند.


  • Google AdSense مرکز بررسی تبلیغات جدید را راه اندازی کرد
    گوگل از راه اندازی یک مرکز بررسی تبلیغات جدید برای AdSense، Ad Manager و AdMob خبر داده است. گوگل گفت که مرکز بررسی تبلیغات جدید باید تأیید تبلیغات را برای شما آسان‌تر کند.

  • ماشین مجسمه زنگ زده گوگل اندروید
    در اینجا چیز دیگری از هنر شی مجسمه سازی در دفتر Google است. به نظر می رسد نوعی مجسمه خودرویی برای روبات های زنگ زده اندروید باشد. من این را در اینستاگرام پیدا کردم.
  • جستجوی اخبار Buzz خلاصه ویدیو: به‌روزرسانی هسته Google، اشکال کشف، به‌روزرسانی آخرین بررسی‌ها، فهرست‌بندی اول موبایل انجام شد، اینترنت خراب، SEO، محلی، تبلیغات و هوش مصنوعی
    با توجه به اینکه همه شما اینترنت را خراب کرده اید، هفته سرگرم کننده ای بود. اول از همه، گوگل ما را با یک به روز رسانی هسته جدید شگفت زده کرد…

  Threads در حال حاضر نسخه خاص خود از هشتگ ها را دارد

سایر موضوعات تحقیقاتی جالب:

داستان های فیلد موتور جستجو:

سایر داستان های تحقیقاتی جالب:

تحلیلی

صنعت و تجارت

لینک ها و بازاریابی محتوا

محلی و نقشه ها

موبایل و صدا

سئو

PPC

ویژگی های جستجو

جستجوی دیگر

بازگشت:

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد دریافت کنید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtableبر موضوعات، ماستودون و آسمان آبی و شما می توانید ما را دنبال کنید فیس بوک و در اخبار گوگل و حتما مشترک شوید یوتیوب کانال، پادکست های اپل، Spotify، پادکست گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.

  خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 14 دسامبر 2023

منبع: https://www.seroundtable.com/recap-11-03-2023-36330.html