وبلاگ

گوگل مرکز بررسی تبلیغات جدید راه اندازی کرد

گوگل یک مرکز بررسی آگهی جدید برای AdSense، Ad Manager و AdMob راه اندازی کرده است.

پنج تغییر عمده به پلتفرم اضافه شده است که هدف همگی بهبود تجربه کاربری برای تبلیغ کنندگان است.

در زیر مروری بر موارد جدید خواهید داشت.

ویژگی های جدید:

  1. منطقه بزرگتر برای نمایش تبلیغات. مرکز بررسی آگهی‌های جدید طرح‌بندی بهبود یافته‌ای دارد تا منطقه‌ای را که برای مشاهده آگهی‌ها دارید به حداکثر برساند.
  2. فیلترهای جدید با استفاده آسان. گوگل فیلترهای جدیدی اضافه کرده است تا انتخاب وضعیت‌هایی مانند “مجاز” و “مسدود” را سریع‌تر و آسان‌تر کند.
  3. اقدامات انبوه آسان تر است: موتور جستجو همچنین دکمه برجسته “انتخاب همه” را معرفی کرده است که اکنون انجام اقدامات در صفحات تبلیغات را آسان می کند.
  4. جستجوی تصویر آسان شد. مرکز بررسی آگهی جدید، دکمه «جستجو بر اساس تصویر» قابل مشاهده تر و نتایج جستجو را بهبود بخشیده است. همچنین اکنون الزامات جستجوی تصویر را در گفتگوی انتخاب تصویر نمایش می دهد.
  5. نمای دقیق بهبود یافته: در نهایت، این پلتفرم نمای دقیق را با افزودن یک منطقه «اطلاعات آگهی» قابل ارتقا با ابرداده بیشتر و یک برگه جدید «تبلیغات مرتبط» برای سرعت بخشیدن به جستجوی تبلیغات مرتبط به روز کرد.
مرکز تأیید آگهی جدید 800 x 318

چرا ما اهمیت می دهیم. این ویژگی‌های جدید برای بهبود کارایی مدیریت تبلیغات، ساده‌سازی وظایف تبلیغ‌کننده و به‌طور بالقوه صرفه‌جویی در زمان ارزشمند آن‌ها در فرآیند معرفی شده‌اند.

آنچه گوگل می گوید. سخنگوی گوگل ادز در بیانیه ای گفت:

  • “ما برای معرفی مرکز بررسی آگهی جدید برای AdSense، Ad Manager و AdMob هیجان زده هستیم.”
  • ما زمان زیادی را صرف گوش دادن به بازخورد ناشران و شرکا کردیم و چندین سرمایه گذاری برای بهبود تجربه برای همه انجام دادیم. »
  How Much Does SEO Cost In 2024 (Agency Survey)

شیرجه عمیق. بازدید کنید نمای کلی از مرکز بررسی آگهی برای اطلاعات بیشتر.


جدید در سرزمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

نیکلاس آگیوس

نیکولا آگیوس پس از پیوستن به آن در سال 2023 ویراستار رسانه پولی موتور جستجو لند است. او جستجوی پولی، رسانه های اجتماعی پولی، خرده فروشی و موارد دیگر را پوشش می دهد. قبل از آن، او مدیر SEO در Jungle Creations (2020-2023) بود و بر استراتژی تحریریه شرکت برای چندین وب سایت نظارت داشت. او بیش از 15 سال سابقه کار در روزنامه نگاری دارد و قبلا در OK! مجله (2010-2014)، ایمیل آنلاین (2014-2015)، آینه (2015-2017)، جاسوس دیجیتال (2017-2018) و خورشید (2018-2020). او همچنین با آژانس SEO Blue Array همکاری کرد تا کتاب پرفروش آمازون “تسلط بر سئوی داخلی” را بنویسد.

منبع: https://searchengineland.com/google-new-ad-review-centre-adsense-ad-manager-and-admob-434199