وبلاگ

سئو ویدیو روی صفحه – جمعه تخته سفید

وقتی به پلتفرم ویدیو فکر می کنیم، استفاده از YouTube را به شدت توصیه می کنم. بسیاری از مردم از من می پرسند، “از کدام پلتفرم هنگام جاسازی فیلم ها استفاده کنیم؟” » و من به شدت توصیه می کنم از YouTube استفاده کنید. و دلیل آن این است که گوگل پارامترها و مشخصات فنی زیادی را برای سئوی ویدیوی درون صفحه تعیین کرده است و بسیاری از آنها مستقیماً با بسیاری از تنظیمات پیش فرض یوتیوب مطابقت دارند. بنابراین اگر از یوتیوب استفاده می‌کنید، از دردسر زیادی خلاص می‌شوید و سعی می‌کنید بفهمید: «این‌طور است یا آن‌طور است؟» زیرا بسیاری از چیزها در حال حاضر در YouTube هستند. در مرحله بعد، می خواهید به بهینه سازی در یوتیوب فکر کنید.

بنابراین، دوباره، من طرفدار یوتیوب هستم، اما اگر از پلتفرم دیگری استفاده می کنید، در هر صورت می خواهید از تمام ویژگی هایی که در دسترس شما هستند استفاده کنید. بنابراین، به عنوان مثال، در یوتیوب، شما این امکان را دارید که تگ های زیادی به ویدیوهای خود اضافه کنید، می توانید توضیحاتی را به ویدیوی خود اضافه کنید، می توانید کارت هایی با لینک های مختلف به قسمت های مختلف ویدیو یا قسمت های مختلف ویدیوهای دیگر یا قسمت های مختلف اضافه کنید. از وب سایت شما در ویدیوها بنابراین مطمئن شوید که از تمام ابزارهای بهینه سازی YouTube به نفع خود استفاده می کنید. در مرحله بعد، لینک های وب سایت خود را به توضیحات YouTube خود اضافه کنید. این چند چیز به شما می دهد. از نظر ارزش کاربری، این به کاربرانی که وب سایت شما را پیدا کرده اند یا ویدیوی شما را پیدا کرده اند، کمک می کند تا وب سایت شما را کشف کنند.

  How to Build (And Structure) an SEO Team

بنابراین، اگر قصد دارند، برای مثال، در مورد یک کیک شکلاتی بیاموزند، فرض کنید یک ویدیوی خوب ساخته اید که یک دستور پخت کیک شکلاتی بود. اگر پیوند دستور پخت کیک شکلاتی را در ویدیوی خود قرار دهید، مخاطبان درگیر دارید که می توانند این محتوا را در همان جا پیدا کرده و تجربه کنند و آماده بازدید از وب سایت شما هستند. این همچنین به شما امکان می دهد وارد سیستم شوید تا به Google اطلاع دهید که این قسمت از محتوا و ویدیو به هم متصل هستند. علاوه بر این، هنگامی که پیوند را از YouTube اضافه می کنید، به احتمال زیاد هم ویدیو و هم ویدیو و صفحه وب ویدیو را در SERP خواهید دید. چیزی که ما اغلب می بینیم این است که گوگل یک ویدیو را در چندین مکان در SERP نمایش می دهد.

و این چیزی است که برای ویدیویی که در آن ورودی YouTube را نشان می‌دهند، بسیار منحصر به فرد است، اما ورودی صفحه وب را نیز نشان می‌دهد. بنابراین، افزودن لینک خود در اینجا به شما فرصتی مضاعف می دهد تا در این فضا قابل مشاهده باشید. شما همچنین می خواهید در مورد مشارکت در YouTube فکر کنید. و تعامل مجدد در YouTube به شما امکان می دهد با مخاطبان درگیر ارتباط برقرار کنید. بنابراین می توانید نظرات خود را ارسال کنید، می توانید نظرات را پین کنید، که می تواند به عملکرد بهتر ویدیوی شما در الگوریتم های YouTube کمک کند. همچنین می‌توانید به نظرات و بحث‌های ویدیوی خود پیوندهایی اضافه کنید. بنابراین، برای مثال، اگر کسی بگوید، “کیک شکلاتی به نظر عالی است، اما آیا آن را بدون گلوتن دارید؟” می توانید بگویید: “بله، این لینک دستور پخت کیک شکلاتی بدون گلوتن من است” و آن پیوند یک پیوند زنده خواهد بود که به افراد امکان می دهد با محتوای شما تعامل داشته باشند و به ویدیوی شما اجازه می دهد کار کند و ارزش بیشتری برای این کاربران بیافزاید. .

  استراتژی ساخت لینک موفق در 6 مرحله • Yoast

منبع: https://moz.com/blog/onpage-video-seo-whiteboard-friday