وبلاگ

خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 7 دسامبر 2023

در اینجا خلاصه ای از آنچه در تالارهای گفتمان جستجوی امروز اتفاق افتاد، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و سایر انجمن های جستجو در سراسر وب آمده است.

گوگل Gemini، هوش مصنوعی سطح بعدی خود را راه اندازی کرده است، و در حال حاضر در Bard است و در SGE در حال آزمایش است. ممکن است گوگل یک فاکتور رتبه بندی محلی جدید داشته باشد که ساعات کاری را در نظر می گیرد. جان مولر و دنی سالیوان تعدادی توییت را حذف کردند که یکی از آنها بسیار نگران کننده بود. Google در حال آزمایش صادرات به Gmail و Docs در SGE است. Google به طور موقت به برخی از تبلیغ‌کنندگان اجازه می‌دهد از شبکه شریک جستجو انصراف دهند. به نظر می رسد گوگل بسته های تصویری تمام عرض را با جزئیات بیشتر راه اندازی کرده است.

داستان های میزگرد موتور جستجو:

  • گوگل جمینی، هوش مصنوعی سطح بعدی، به Bard می رسد و به SGE می رسد
    گوگل دیروز آخرین پیشرفت های هوش مصنوعی خود را با نام Gemini اعلام کرد و آنها را موفق ترین مدل های هوش مصنوعی تا به امروز نامید. در حال حاضر در Bard ادغام شده است و در SGE، Search Generative Experience در حال آزمایش است.
  • گزارش: اکنون رتبه‌بندی محلی Google نشان می‌دهد که آیا یک کسب‌وکار باز است یا بسته (ساعات کاری)
    جوی هاوکین و تیمش مقاله‌ای درباره یک عامل رتبه‌بندی محلی جدید از Google منتشر کردند: عامل این است که آیا یک کسب‌وکار در حال حاضر به عنوان باز یا بسته بر اساس ساعات کار آن فهرست شده است. او گفت که کسب و کارهایی که در حال حاضر بسته شده اند اکنون در رتبه پایین تری نسبت به چند هفته پیش قرار دارند. بر اساس این گزارش، رتبه بندی محلی گوگل اکنون ساعات کاری دفاتر را در نظر می گیرد.

  • وقتی کارمندان Google پست‌ها را در X (توئیتر) حذف می‌کنند: آیا Google HCU را لغو کرد؟
    متوجه شدم که دنی سالیوان، رئیس رابط جستجو در گوگل، مرتباً پست‌ها را از حساب X (توئیتر سابق) خود حذف می‌کند. همچنین در برخی مقالات متوجه شدم که جان مولر گوگل نیز این کار را انجام داده است، اما خیلی کمتر.
  • Google به تبلیغ‌کنندگان اجازه می‌دهد تا به طور موقت از شبکه شریک جستجو، حتی برای کمپین‌های PMax انصراف دهند.
    AdWeek منتشر کرده است که Google Ads اکنون به تبلیغ‌کنندگان این امکان را می‌دهد که به طور موقت از شبکه شریک جستجو در کمپین‌های تبلیغاتی جستجو و خرید انصراف دهند، حتی اگر از حداکثر عملکرد (PMAX) و کمپین‌های برنامه جهانی استفاده کنند. قبلاً، کمپین های PMAX نمی توانستند انصراف دهند.
  • جستجوی Google بسته تصویر تمام عرض با جزئیات بیشتر اکنون در دسترس است
    به نظر می رسد گوگل رابط نتایج جستجوی بسته تصویری با عرض کامل و بزرگتر را راه اندازی کرده است. این نه تنها با بسته بزرگ تصویر تمام عرضی که در سال 2021 پوشش دادیم ارائه می شود، بلکه شامل توضیحات تصویر، نام سایت و همچنین فیلترهای بیشتری در بالا سمت راست است.
  • Google SGE صادرات به Gmail و Google Docs را آزمایش می کند
    Google SGE، Search Generative Experience، در حال آزمایش توانایی صادر ، پاسخ‌هایی است که به سؤالات شما ارائه می‌کند به Gmail و Google Docs. یک دکمه صادرات در سمت چپ جعبه پرس و جو وجود دارد که به شما امکان می دهد این کار را انجام دهید.
  • کارمند گوگل که از سئوها فرار می کند (کار با…)
    خوب، عنوان من شوخی بود. در اینجا شما دنی سالیوان، رابط جستجوی گوگل را دارید که با گروهی از سئوکارها قبل از رویداد SEO برایتون چند هفته پیش کار می کند. این مسابقه ای بود که در طول این رویداد برگزار شد
  متا ابزارهای هوش مصنوعی جدیدی را برای تبلیغ کنندگان معرفی می کند

سایر موضوعات تحقیقاتی جالب:

داستان های فیلد موتور جستجو:

سایر داستان های تحقیقاتی جالب:

صنعت و تجارت

لینک ها و بازاریابی محتوا

محلی و نقشه ها

موبایل و صدا

سئو

PPC

جستجوی دیگر

بازگشت:

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد دریافت کنید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtableبر موضوعات، ماستودون و آسمان آبی و شما می توانید ما را دنبال کنید فیس بوک و در اخبار گوگل و حتما مشترک شوید یوتیوب کانال، پادکست های اپل، Spotify، پادکست گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.

منبع: https://www.seroundtable.com/recap-12-07-2023-36521.html