مقاله ای که از برتری در گوگل و ردیت شکایت دارد
وبلاگ

مقاله ای که از برتری در گوگل و ردیت شکایت دارد

چگونه گوگل سایت‌های مستقلی مانند ما را می‌کشد، HouseFresh، به شکایت دائمی ناشران کوچک‌تر و صاحبان سایت‌ها درباره اینکه چگونه دائماً از ناشران و صاحبان سایت‌های بزرگتر در جستجوی Google برتری دارند، صحبت می‌کند. طنز اینجاست که این داستان در حال حاضر توسط Reddit برتر است – شوخی نیست.

گوگل ردیت را بالاتر از HouseFresh قرار می دهد. در اینجا یک اسکرین شات از جستجو در (گوگل در حال کشتن سایت های مستقل است) است که در آن Reddit، یک انجمن بزرگ و محبوب، سایت اصلی را که محتوا را پست کرده بود، HouseFresh، برای مقاله خود شکست می دهد. و پست Reddit به داستان اصلی پیوند می دهد!

Housefresh توسط Reddit پیشی گرفته استHousefresh توسط Reddit پیشی گرفته است

مشکل. شکایت ها چیز جدیدی نیست، گوگل حدود بیست سال است که شکایت هایی در مورد عملکرد بهتر سایت های بزرگ از سایت های کوچک دریافت می کند. مت کاتس، کارمند سابق گوگل، حتی یک دهه پیش مقاله‌ای در این باره منتشر کرد و از صاحبان سایت‌ها خواست نمونه‌هایی از سایت‌های کوچک‌تر را که باید رتبه بالاتری داشته باشند، پست کنند.

اما اغلب ناشران کوچکتر درست می گویند و آنها باید بالاتر از آنها رتبه بندی شوند. در همه موارد اینطور نیست، اما در برخی موارد که محتوا بهتر است، از منبع اصلی و دارای همه آن محتوای مفید و موارد EEAT است، چرا Reddit باید از آن آیتم بالاتر باشد.

گوگل پاسخ می دهد. دنی سالیوان، رئیس رابط جستجو در گوگل، گفت، “فکر می کنم مایلم کارهای بیشتری انجام دهیم تا اطمینان حاصل کنیم که تنوع بهتری از نتایج را نشان می دهیم که شامل انتشارات کوچک و بزرگ می شود.” وی افزود: امیدوارم در آینده در این نوع مسائل بهتر عمل کنیم.

  آموزش سئو را حتی مادر شما هم متوجه خواهد شد

او بعداً نوشت:

در مورد موضوع گسترده تر “سایت بزرگ در مقابل سایت کوچک”، من نیز این نگرانی را در چند هفته گذشته مطرح کرده ام، زیرا نباید اینطور باشد (و همیشه هم اینطور نیست). اما بله، ما باید بدون توجه به اندازه سایت به بهترین محتوا پاداش دهیم. همانطور که گفتم، امیدوارم در اینجا پیشرفت کنیم.

کنایه. کنایه از اینکه Reddit این داستان را بیش از یک ناشر کوچکتر بفروشد، کمی بیش از حد است. به خصوص که این پست در Reddit مستقیماً به داستان اصلی ناشر کوچکتر پیوند می خورد.

این مقاله حتی نوشت: «پس از آخرین به‌روزرسانی محتوای مفید گوگل، Reddit و لینکدین شروع به رتبه بندی بالا در نتایج جستجوی گوگل کرد. اگر می خواهید به طور خاص در مورد Reddit بیشتر بدانید، باید این مقاله توسط Glen Allsopp را بخوانید.

چرا ما اهمیت می دهیم. آیا این بدان معناست که ناشران کوچک محکوم به فنا هستند و نمی توانند رتبه خوبی در جستجوی گوگل کسب کنند؟ خیر آیا این بدان معناست که رتبه بندی ناشران کوچکتر از ناشران بزرگتر دشوارتر خواهد بود؟ لازم نیست.

اما اگر در مورد آن فکر کنید، آنقدرها دور نیست که یک فروشگاه لوازم خانگی کوچک و مامان و پاپ سعی در رقابت با Home Depot در خیابان داشته باشد. ممکن است، شما می توانید جایگاه خود را به دست آورید و موفق شوید، اما آسان نیست.

همانطور که گفته شد، گوگل برای چندین دهه قول داده است که مجموعه ای متنوع از نتایج جستجو را به ناشران کوچکتر ارائه دهد، اما آیا به وعده های خود عمل کرده است؟ آیا گوگل هرگز می تواند به این وعده عمل کند؟ آیا این حتی قولی است که گوگل می خواهد به آن عمل کند؟ آیا جستجوگر به خواندن آن در Reddit یا سایت اصلی اهمیت می دهد؟ آیا گوگل اهمیت می دهد؟

  تست دانیال

برای بسیاری از ناشران کوچک، ما اینجا نشسته‌ایم و منتظریم تا Google یک به‌روزرسانی الگوریتم جستجوی جدید منتشر کند که امیدواریم برخی از شکایات ما را برطرف کند. وقتی گوگل این به روز رسانی را منتشر کرد، البته در اینجا در مورد آن صحبت خواهیم کرد.

منبع: https://searchengineland.com/article-complaining-about-being-outranked-on-google-being-outranked-by-reddit-437736