وبلاگ

چرا باید برای استفاده از هوش مصنوعی برای سئوی خود به شما پول بدهم؟

من از یادگیری آن خوشحال شدم 62 درصد از پاسخ دهندگان در حال حاضر یک چارچوب اخلاقی. قبل از پرداختن به جزئیات بیشتر، می‌خواهم منظورم از «چارچوب انطباق، حریم خصوصی و اخلاق» را تعریف کنم.

یک چارچوب اخلاقی تضمین می کند که مشتری ها و آژانس ها روی این رویکرد تراز شده اند و این به شما در خرید خرید کمک می کند. شما باید این چارچوب را با مشتریان به اشتراک بگذارید ، در حالت ایده آل در مرحله ورود.

یک چارچوب AI قانع کننده باید شامل موارد زیر باشد:

1. رویکرد شما

در صورت لزوم رویکرد خود را بین سئو داخلی و سئوی خارج از سایت تقسیم کنید. یک نمای کلی از نحوه استفاده از هوش مصنوعی برای پشتیبانی از این ستون های سئو ارائه دهید.

در این مرحله، ممکن است لازم نباشد هر کاری را که برای آن از هوش مصنوعی استفاده می‌کنید فهرست کنید، اما جزئیاتی در مورد نحوه برخورد با آن ارائه دهید. به عنوان مثال، رویکرد شما ممکن است بر روی سئوی سایت تمرکز کند تا به ارائه الهام کمک کند (شاید روی کلمات کلیدی اولیه، ابرداده و غیره). همچنین می توانید از هوش مصنوعی برای تجزیه و تحلیل کلی داده ها، سازماندهی و دسته بندی استفاده کنید.

گفتن به مشتریان که از هوش مصنوعی برای ایده پردازی استفاده می کنید نشان می دهد که برای تجزیه و تحلیل در محل کاملاً به هوش مصنوعی وابسته نیستید.

اگر ترجیح می دهید آن را کار به کار تقسیم کنید، این حق شماست. اما با استفاده از تکنیک‌های جدید هوش مصنوعی توسط SEOها هر روز، می‌تواند تلاش شما را برای به‌روزرسانی منظم آن کاهش دهد.

  12 Best SEO Reporting Tools to Consider in 2023

علاوه بر این، باید فهرست کاملی از ابزارهای مختلف هوش مصنوعی مولد را که به آنها تکیه می کنید، درج کنید. به عنوان مثال، این می تواند:

  • CatGPT-4

  • بارد

  • وسط سفر

  • جاسپر

این به مشتریان شفافیت بیشتری در مورد ابزارهایی که ممکن است با آنها مشکل داشته باشند یا متناسب با چارچوب آنها باشد، می دهد.

آنها حتی ممکن است به ابزارهای هوش مصنوعی که شما ندارید دسترسی داشته باشند، که یک گفتگو را باز می کند. مثلاً ممکن است داشته باشند ChatGPT Enterprise دسترسی، که می تواند نگرانی های مربوط به حریم خصوصی داده ها را که قبلا ذکر کردیم محدود کند. سپس می توانید رویکرد خود را بر این اساس تنظیم کنید.

همچنین جزئیاتی در مورد تأثیر هوش مصنوعی بر صورت‌حساب، چه از طریق یک استراتژی صورت‌حساب انعطاف‌پذیر یا تخصیص پروژه‌های از پیش تعریف‌شده بر اساس تجربه استفاده از هوش مصنوعی برای مشتریان مشابه، درج کنید.

2. تضمین محرمانه بودن

ضمانت‌های حفظ حریم خصوصی فهرستی از داده‌هایی هستند که هرگز وارد ابزارهای هوش مصنوعی نخواهید شد و بر اساس دانش شما از ابزارهای هوش مصنوعی است.

به عنوان مثال، اگر یک حساب ChatGPT Enterprise ندارید، حفظ حریم خصوصی داده ها یک نگرانی بزرگتر خواهد بود و باید در مورد داده هایی که به اشتراک نمی گذارید اطمینان خاطر بدهید. این می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • داده های ترافیک و درآمد حساس از GA، Adobe Analytics و غیره.

  • بودجه های مشتریان

  • سایت های آماده سازی

  • دستورالعمل های داخلی برند یا اطلاعات بازاریابی

  • مخاطبان و بخش ها را هدف قرار دهید

  اسلاگ چیست و چگونه آن را برای سئو بهینه کنیم؟ • Yoast

3. تضمین کیفیت

در جمله بندی خود در اینجا مشخص باشید، ممکن است نیازی به ارائه لیست کاملی از تضمین ها در مورد وظایف فردی نداشته باشید، اما به جای ذکر این نکته که “می توانید از هوش مصنوعی برای تولید محتوا استفاده کنید”، مشخص کنید که بیشتر در مورد کمک به شکل دادن به محتوا بر اساس لحن است. صدا، املا و دستور زبان، خلاصه مطالب و غیره. – چیزی که به طور گسترده در این مقاله پوشش داده شده است «هوش مصنوعی را همدم نوشتن خود کنید».

حتماً بر آموزش خود با هر گونه اعتبارسنجی هوش مصنوعی در سطح آژانس در صورت لزوم تأکید کنید. در غیر این صورت تاکید کنید که تمامی کارها چندین بار تکرار خواهد شد و توسط سئوکاران مجرب برای کنترل کیفیت بررسی می شود.

عاقلانه است که تعهد خود را مبنی بر به روز ماندن با تکنیک ها و بهترین شیوه های جدید هوش مصنوعی گوگل به اشتراک بگذارید.

4. بازخورد مشتری

جایی برای بازخورد باز یا یک پرسشنامه مبتنی بر چک لیست در مورد تجربه مشتری بگذارید.

در اینجا چند سوال وجود دارد که ارزش بررسی دارند:

  • آیا می توانیم از رویکرد ویژه خود برای استراتژی سئوی شما استفاده کنیم؟

  • آیا ابزارهای هوش مصنوعی داخلی دارید؟

  • آیا می توانید ابزارهای هوش مصنوعی را در طول تعامل ما به اشتراک بگذارید؟

  • آیا ابزارهای هوش مصنوعی وجود دارد که بخواهید به طور کلی از آن اجتناب کنیم؟

  • آیا کار مبتنی بر هوش مصنوعی وجود دارد که باید از آن آگاه باشیم؟

  • آیا ایده دیگری در مورد استفاده از هوش مصنوعی برای سئو دارید؟

منبع: https://moz.com/blog/ai-for-seo

  چرا برای هر پست یا صفحه فقط به یک عنوان H1 نیاز دارید • Yoast