وبلاگ

چگونه یک استراتژی سئوی برند ایجاد کنیم – جمعه تخته سفید

نظرات نویسنده کاملاً متعلق به خودش است (به استثنای رویداد غیرمحتمل هیپنوتیزم) و ممکن است همیشه نظرات Moz را منعکس نکند.

Miracle بینش های ارزشمندی در مورد ایجاد هویت آنلاین برند شما و تسلط بر SERP ها در این تخته سفید آموزنده جمعه به اشتراک می گذارد.

وایت برد دیجیتالی نشان می دهد که چگونه یک استراتژی سئو مارک دار ایجاد کنید

برای باز ، یک نسخه با وضوح بالا در یک برگه جدید، روی تصویر تخته سفید بالا کلیک کنید!

رونویسی ویدیو

سلام به همه، اسم من میراکل اینامتی آرچیبونگ است. من رئیس SEO در John Lewis Finance هستم. به “جمعه تخته سفید” خوش آمدید. امروز قصد دارم در مورد نحوه ایجاد استراتژی سئوی برند خود با شما صحبت کنم.

چرا به یک استراتژی سئوی برند نیاز دارید؟

چرا به یک استراتژی سئوی برند نیاز دارید؟

حالا چرا در مورد استراتژی سئو برند صحبت می کنیم؟ منظورم این است که سال 2023 است. به طور سنتی، SEO ها همیشه به دنبال کلمات کلیدی عمومی بوده اند و این استراتژی بدی نیست. منظورم این است که حجم جستجو در آنجاست، درست است؟ با این حال، اگر همه ما در یک فضای به هم ریخته با هم رقابت کنیم، آنگاه به دست آوردن دید بسیار دشوار می شود. همه ما تکامل SERP ها را دیده ایم. منظورم این است که از سال 2000، 233 به روز رسانی الگوریتم اصلی وجود داشته است و به نظر می رسد گوگل و همه موتورهای جستجو دائماً به دنبال هدف هستند. و به جای تعقیب آنها، چرا مشتریانتان مستقیماً به سراغ شما نمی آیند؟ حالا من نمی گویم به فضای عمومی نپردازید. لطفا انجام دهید، اما ما باید مخاطبان خود را متنوع کنیم. اگر یک الگوریتم به‌روزرسانی وجود داشته باشد، اگر تغییری رخ دهد، چیزی برای عقب نشینی داریم. اکنون، به جز اینکه زیر یک سنگ زندگی می‌کردید، نام هوش مصنوعی را شنیده‌اید. و همه ما دیده ایم که چگونه موتورهای جستجو هوش مصنوعی را در SERP ها ادغام می کنند.

و این بدان معنی است که دید روز به روز دشوارتر می شود، زیرا با شخصی سازی، داده ها پاک می شوند و به احتمال زیاد تنها بزرگترین برندها در آن SERP گنجانده می شوند. بنابراین ما می خواهیم مطمئن شویم که مردم ما را جستجو می کنند و مستقیماً به محتوای ما می روند. نکته دیگر افزایش رقابت است. آیا قبلاً جستجو کرده اید؟ یعنی من جستجویی برای امید انجام دادم، مانند شعری در مورد امید، و بیش از چهار میلیون نتیجه گرفتم. و تمام عناوین صفحات بسیار شبیه به هم هستند. و تشخیص اینکه کدام یک را می‌خواهم واقعاً برایم سخت شد. و بنابراین در نهایت، من فقط با یک مارک رفتم، مارک روزنامه ای که می شناختم. و این شناسایی برند به من کمک کرد تا آنچه را که می‌خواستم ببینم شناسایی کنم. و به همین دلیل است که ما در مورد سئوی برند صحبت می کنیم، زیرا می خواهیم مطمئن شویم که نام تجاری شما در SERP برجسته است و مردم می توانند به شما مراجعه کنند.

  نقش سئو در ادغام و ادغام

چگونه شروع به ایجاد یک استراتژی سئوی برند کنیم

حال چگونه با این استراتژی شروع کنیم؟

نکاتی برای ایجاد استراتژی سئوی برند

یک موجودیت شوید

اولین چیز این است که مطمئن شوید برند شما یک نهاد شناخته شده است. نام تجاری خود را در گوگل جستجو کنید. آیا این یک پانل دانش را راه‌اندازی می‌کند؟ چگونه برند خود را وادار به راه اندازی پانل دانش کنیم؟ چگونه به گوگل بفهمانیم که این نام یک برند است، این محصولی است که ما می فروشیم و این همان شخصی است که ما هدف آن هستیم؟ اولین کاری که باید انجام دهید این است که مطمئن شوید از یک قرارداد نامگذاری ثابت استفاده می کنید. در مورد تمام دارایی های برند خود، شبکه های اجتماعی، پلت فرم های شما، مطمئن شوید. تعداد دفعاتی دیده‌ام که وب‌سایت‌ها مهاجرت می‌کنند یا نام خود را تغییر می‌دهند، و اگرچه به جای تغییر نام پلتفرم رسانه اجتماعی خود، آن را به سادگی رها می‌کنند یا آن را تعطیل می‌کنند و یک پلتفرم جدید یا موجودیت جدید ایجاد می‌کنند. کاری که باید انجام دهید این است که اطمینان حاصل کنید که ثابت قدم هستید، مالکیت تمام دارایی‌های قدیمی را که می‌خواهید در اختیار دارید و آنها را در مسیر درست هدایت می‌کنید. آیا صفحه ویکی پدیا دارید؟

من می دانم که دریافت آنها بسیار سخت است، اما Google حداقل 70٪ از محتوای خود را برای پانل دانش از آنجا می گیرد، بنابراین شما می خواهید مطمئن شوید که یکی از آنها را دارید.

روابط بین نهادها برقرار کنید

کار بعدی ایجاد روابط بین همه این هویت ها است. حالا وقتی لباس‌ها را جستجو می‌کنید، مثلاً، چون من یک لباس زیبا می‌پوشم، وقتی لباس‌ها را جستجو می‌کنید، گوگل چه چیزی را توصیه می‌کند و شاید من لباس‌های زارا را جستجو می‌کنم، چه چیزی باعث می‌شود Google Forever 21 یا H&M را توصیه کند. ? چه چیزی باعث می‌شود گوگل بفهمد که همه این برندها نمایه مشابهی دارند؟ بنابراین آنچه شما می خواهید انجام دهید این است که این ارتباطات را ایجاد کنید. ابزاری به نام TextRazor وجود دارد که می توانید برخی از محتوای خود را بردارید، آن را در آن قرار دهید و گوگل برخی از پیوندها و ارتباط هایی را که با آن محتوا ایجاد می کند را به شما نشان می دهد.

بنابراین کاری که باید انجام دهید این است که به این فکر کنید که در کجا پیوند ایجاد می کنید، از کجا استناد دریافت می کنید و مطمئن شوید که مارک های مشابه را با رقابتی که می خواهید هدف قرار می دهید.

  متا ابزارهای هوش مصنوعی جدیدی را برای تبلیغ کنندگان معرفی می کند

از نشانه گذاری طرحواره استفاده کنید

کار دیگری که باید انجام دهید این است که علامت گذاری کنید. اکنون گوگل می تواند وب را بخزد، محتوا را درک کند، اما شما می خواهید مطمئن شوید که محتوای شما بسیار واضح است. شما می‌خواهید مطمئن شوید که شماتیک‌ها را برای سازمان، محصول خود، هر کاری که انجام می‌دهید برچسب‌گذاری می‌کنید، این کار باعث می‌شود موتورهای جستجو راحت‌تر بفهمند محتوای شما چیست.

با مخاطبان محلی خود درگیر شوید

آیا با مخاطبان محلی خود در ارتباط هستید؟

دوباره، اگر محتوای شما محلی است، مطمئن شوید که با مخاطبان محلی خود درگیر هستید. اکنون، این فقط این نیست که نمایه GMB خود را شروع کنید و بگویید: “نه، کارم تمام شد.” این در مورد ایجاد یک استراتژی تعامل است.

بنابراین با پاسخ دادن به نظرات، ایجاد یک استراتژی مجموعه نظرات، اطمینان از اینکه با مخاطبان خود چنان تعامل دارید که می خواهند پست های مربوط به شما را دوست داشته باشند، می خواهند عکس بگیرند و آنها را با موتورهای جستجو به اشتراک بگذارند. زیرا در این مرحله، موتورهای جستجو بیشتر به آنچه مشتریان شما در مورد شما می گویند اهمیت می دهند تا آنچه شما در مورد خودتان می گویید. بنابراین می‌خواهید مطمئن شوید که از همه ویژگی‌ها، ویژگی‌های انتشار، ویژگی‌های تبلیغاتی استفاده می‌کنید، همه چیز را به‌روز نگه می‌دارید، به سؤالات پاسخ می‌دهید، و واقعاً با آن مخاطبان درگیر هستید. . .

بر SERP برند خود تسلط داشته باشید

بر SERP برند خود تسلط داشته باشید

باز هم، آیا شما بر SERP برند خود تسلط دارید؟

الان یه سرچ کردم به طور سنتی، همه فقط فکر می کنند که اگر نام برند شما در آن جستجو باشد، در کلمه کلیدی زمانی که کسی جستجو می کند، شما رتبه اول را خواهید گرفت. اما این اشتباه است، زیرا بیشتر و بیشتر برندها برندهای خود را نادیده می گیرند و به دنبال کلمات کلیدی عمومی هستند. بنابراین من نحوه رزرو پرواز در Expedia را بررسی کردم. و شگفتی، شگفتی، Expedia، با وجود اینکه یک برند بزرگ است، در رتبه اول قرار نداشت.

اکنون سایتی که در جایگاه اول قرار داشت Techboomer نام دارد. آنها یک مقاله کامل، راهنمای گام به گام، تصاویری از وب سایت Expedia داشتند که نحوه رزرو پرواز را توضیح می داد. آنها همچنین یک ویدیو داشتند که با آن همراه شود، و آن چیزی بود که در موقعیت یک و دو بود. حالا به وب سایت Expedia رفتم و سعی کردم این مطالب را جستجو کنم. من آن را پیدا نکردم. و بدتر از آن، Expedia برای این کلمه کلیدی پیشنهاد می دهد. بنابراین آن‌ها برای ترافیک برند خود هزینه می‌کنند در حالی که می‌توانستند آن را مستقیماً با محتوا و با استفاده از محتوا هدف‌گیری کنند.

  SEO برای جستجوی هوش مصنوعی: درک کلیک های واجد شرایط

برنامه ای برای حفظ شهرت مثبت برند ایجاد کنید

برنامه ای برای حفظ موقعیت مثبت برند ایجاد کنید

دوباره، زمانی که شما بخشی از یک جستجوی محلی هستید، درباره نظرات صحبت کردیم. شما می خواهید مطمئن شوید که همان کار را انجام می دهید حتی اگر در فضای محلی نباشید. افراد در کجا با محتوای شما تعامل دارند؟ مردم از چه راه هایی درباره برند، محصولات و موفقیت شما بحث می کنند؟ شما می خواهید مطمئن شوید که در آنجا هستید، همه آن بازخوردها را دریافت می کنید، و آنها را با محتوایی هدف قرار می دهید که درک محصول شما را برای آنها آسان تر می کند.

می‌خواهید مطمئن شوید که اگر از Trustpilot یا هر ابزار بررسی دیگری استفاده می‌کنید، فعالانه به دنبال بررسی هستید و در سریع‌ترین زمان ممکن پاسخ می‌دهید.

ایجاد یک استراتژی محتوای ممتاز

ایجاد یک استراتژی محتوای بالای قیف

باز هم، شما می خواهید یک استراتژی محتوای ممتاز ایجاد کنید. در حال حاضر، بسیاری از سئوکاران در انجام این کار مردد هستند، زیرا اندازه گیری آن واقعاً سخت است، اما اگر واقعاً عمدی در مورد آن دارید و با کانال مناسب کار می کنید، پس این فقط یک استراتژی سئو نیست. شما باید با برند، رسانه های اجتماعی و تیم محصول کار کنید تا این موضوع را زنده کنید. و کلید انجام این کار، ایجاد هویت آنلاین برند شما است.

حالا می‌خواهید برندتان را بدهید، می‌خواهید برندتان را طوری قرار دهید که هویتی متمایز و منحصربه‌فرد داشته باشد. به عنوان مثال، چه چیزی باعث می‌شود کسی اپل شود؟ چه چیزی یک فرد را اندرویدی می کند؟ و این دو کاربر: “خب، من هرگز نمی توانم از محصول دیگر استفاده کنم.” و این همان چیزی است که شما سعی می کنید انجام دهید. مشخص کنید که برند شما برای چه کسی است و با استراتژی محتوای ممتاز خود چه کسی را هدف قرار می دهید. چیزی به نام تئوری هویت اجتماعی وجود دارد که بیان می کند اگر بتوانید این کار را برای برند خود انجام دهید، مردم وقتی با یک برند ارتباط برقرار می کنند اعتماد به نفس بیشتری پیدا می کنند زیرا احساس می کنند آن برند آنها را درک می کند. و آنها بازاریاب شما شده اند. آنها برند شما را به افراد دیگر توصیه می کنند. آنها از برند شما در برابر جهان دفاع می کنند. و این همان کاری است که می خواهید با استراتژی سئوی برند خود انجام دهید.

اکنون به این یادداشت پایان می دهم. اگر همه ما کلمات کلیدی مشابهی را هدف قرار دهیم، در فضای بسیار بسیار شلوغی با هم رقابت می کنیم. هویت آنلاین برند شما چراغ راهنمای شماست. پس کاری کن که به سراغت بیایند.

اگر همه ما یک کلمه کلیدی را جستجو کنیم، همه ما در یک فضای شلوغ رقابت خواهیم کرد.  مشتریان خود را نزد خود بیاورید.

با تشکر.

رونویسی ویدیو توسط Speechpad.com

منبع: https://moz.com/blog/brand-seo-strategy-whiteboard-friday