وبلاگ

خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 5 اکتبر 2023

در اینجا خلاصه‌ای از آنچه در انجمن‌های جستجوی امروز اتفاق افتاد، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و سایر انجمن‌های جستجو در سرتاسر وب آمده است.

گوگل به‌روزرسانی ضد هرزنامه اکتبر 2023 را منتشر کرده است، و به نظر می‌رسد که این به بسیاری از شکایات مربوط به هرزنامه‌ها به زبان‌هایی غیر از انگلیسی رسیدگی می‌کند – من این موضوع را با جزئیات بیشتری در داستان خود توضیح می‌دهم. (توجه: گوگل نیز یک به‌روزرسانی اصلی منتشر کرد، فردا در مورد آن پست خواهم کرد – گیج شده‌ام؟) Google دستیار Google را با Bard کنایه زد، فکر نمی‌کنم کسی تعجب کند. گوگل اعلام کرد که پرس و جوها را حذف نمی کند یا آنها را با جستارهای پولی بهتر جایگزین نمی کند. هرزنامه درگذشت گوگل از کنترل خارج شده است. جستجوی Google در حال آزمایش طرح جدید چرخ فلک از هتل است.

داستان های میزگرد موتور جستجو:

  • به‌روزرسانی جدید ضد هرزنامه Google در اکتبر 2023، هرزنامه‌ها را به زبان‌های بیشتری هدف قرار می‌دهد
    Google یک به‌روزرسانی جدید ضد هرزنامه را منتشر کرده است، به‌روزرسانی ضد هرزنامه اکتبر 2023. این به‌روزرسانی با هرزنامه‌های مخفی، هک‌شده، تولید خودکار و حذف شده مقابله می‌کند. اما سایت‌هایی که به زبان‌های ترکی، ویتنامی، اندونزیایی، هندی، چینی و سایر زبان‌ها نوشته شده‌اند، باید بیشتر از آنهایی که به زبان انگلیسی هستند، آن را ببینند.
  • دستیار گوگل با بارد (همانطور که انتظار می رود)
    Google Assistant با کمک دوست خود Bard زنده خواهد ماند. Assistant With Bard در ماه‌های آینده پس از آزمایش Google با تعداد محدودی آزمایش‌کننده مورد اعتماد در این ماه‌ها وارد بازار خواهد شد.

  • Google: ما پرس و جوها را حذف نمی کنیم یا آنها را با جستارهای پولی بهتر جایگزین نمی کنیم
    Wired مقاله ای داشت با عنوان چگونه گوگل پرس و جوهای جستجو را برای دسترسی به کیف پول شما تغییر می دهد. این مقاله می‌نویسد: «گوگل به سادگی پرس‌و‌جوها را حذف می‌کند و آن‌ها را با جستارهایی جایگزین می‌کند که بهتر درآمدزایی می‌کنند. دنی سالیوان، رابط جستجوی گوگل، به این سوال در X پاسخ داد: “ما این کار را نمی کنیم.”

  • هرزنامه آگهی ترحیم گوگل خیلی سریع و خارج از کنترل است
    سال‌هاست که هرزنامه‌ها با استفاده از روش‌های خودکار، آگهی‌های فوت جعلی ایجاد می‌کنند. در واقع، دنی گودوین چند سال پیش، زمانی که بیل اسلاوسکی درگذشت، به مشکل جستجوی گوگل در مورد هرزنامه های ترحیم پرداخت. اما مشکل همچنان جاری است و وضعیت بدتر می شود.
  • جستجوی گوگل طراحی چرخ فلک جدید هتل را آزمایش می کند
    به نظر می رسد گوگل در حال آزمایش یک قطعه جدید از نتیجه جستجوی هتل است. قطعه نتیجه جستجو چرخ فلکی از کارت های هتل را در زیر قطعه اصلی نشان می دهد. این کارت‌ها را می‌توان برای دیدن گزینه‌های هتل‌های مختلف فهرست‌شده در وب‌سایت بکشید.
  • مجسمه اندروید 14 – کیک وارونه اندروید – در GooglePlex
    گوگل دیروز سیستم عامل اندروید 14 و دستگاه های پیکسل جدید خود را معرفی کرد و با سنت عرضه سیستم عامل اندروید، گوگل مجسمه اندروید جدیدی را در GooglePlex، مقر گوگل در Moun نصب می کند.
  برای کسب تاییدیه برای سرمایه گذاری سئو بین المللی برای سال 2024 یک مورد تجاری بسازید

سایر موضوعات تحقیقاتی جالب:

  آیا عامل رتبه بندی است

داستان های فیلد موتور جستجو:

سایر داستان های تحقیقاتی جالب:

تحلیلی

صنعت و تجارت

لینک ها و بازاریابی محتوا

محلی و نقشه ها

موبایل و صدا

سئو

PPC

ویژگی های جستجو

جستجوی دیگر

بازگشت:

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد دریافت کنید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtableبر موضوعات، ماستودون و آسمان آبی و شما می توانید ما را دنبال کنید فیس بوک و در اخبار گوگل و حتما مشترک شوید یوتیوب کانال، پادکست های اپل، Spotify، پادکست گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.

منبع: https://www.seroundtable.com/recap-10-05-2023-36166.html