وبلاگ

چگونه پیام خود را Yoast کنید • Yoast

آیا به دنبال آن موقعیت شماره 1 در نتایج جستجو هستید؟ و آیا دیوانه وار به دنبال ترافیک و کلیک ها هستید؟ رسیدن به همه این چیزها به تنهایی کار آسانی نیست. خوشبختانه Yoast اینجاست تا کمک کند. در این مقاله به شما خواهیم گفت که چگونه پست خود را به بهترین شکل ممکن بهینه کنید. ما پنج مرحله را توضیح خواهیم داد Yoast پیغام تو.

نوشتن اول است، Yoast دوم می شود

بهینه سازی پست شما مهم است، اما هرگز نباید در اولویت باشد. نوشتن سه مرحله دارد:

  1. محتوای خود را آماده کنید
  2. نوشتن!
  3. محتوای خود را ویرایش کنید (و Yoast!)

مهم نیست که در حال نوشتن یک پست وبلاگ، یک مقاله یا یک رمان هستید. مراحل همه یکسان است.

آماده سازی کلیدی است

قبل از شروع نوشتن مقاله، باید بتوانید به سوالات زیر پاسخ دهید:

  • پیام اصلی پیام من چه خواهد بود؟
  • چه چیزی می خواهم به مردم بگویم؟
  • خوانندگان من چه کسانی هستند؟
  • برای چه عباراتی باید جستجو کنم؟

به عبارت دیگر، باید زمان بگذارید و به این فکر کنید که می خواهید به مخاطبان خود چه بگویید و ساختار متن شما چگونه خواهد بود. شما باید بدانید که برای چه کسی می نویسید و هدف یا قصد تحقیق آنها چیست. و مخاطبان شما از چه کلمات کلیدی استفاده می کنند تا محتوای شما در موتورهای جستجو پیدا شود؟

اگر زیاد و سخت در مورد این سؤالات فکر نکنید، اشتباهاتی مانند صحبت ، با مخاطبان اشتباه، تمرکز بر کلمات کلیدی اشتباه یا نوشتن یک مقاله با ساختار ضعیف و نامشخص را مرتکب خواهید شد.

  12 Creative Lead Magnet Ideas For Law Firms

نوشتن!

پس از آماده سازی دقیق پست یا مقاله وبلاگ خود، می توانید شروع به نوشتن کنید. مطمئن شوید که با پر ، عبارات کلیدی و مترادف آنها شروع می کنید. برای چه اصطلاحاتی می خواهید پیدا شوید؟

از آنجایی که در مرحله آماده سازی به چیزی که قرار است بنویسید فکر کرده اید، باید در هنگام نوشتن با جریان پیش بروید. زیاد فکر نکن از اشتباه ، نترسید. شما مرحله سوم – و مهمترین – را برای تصحیح و Yoast پیام خود خواهید داشت.

ویرایش: برویم یواست!

در مرحله ویرایش نهایی، می توانید پست خود را Yoast کنید. پس بیایید نگاهی به پنج مرحله ای بیندازیم که می توانید برای بهینه سازی انتشارات خود تا حد امکان انجام دهید.

  1. مطمئن شوید که متن شما قابل خواندن است

    اولین قدم برای بهینه سازی پست خود بررسی تحلیل خوانایی است. اگر نمره کلی خوانایی شما سبز است، خوب هستید. اما همیشه اینطور نیست! شاید شما از جملات طولانی استفاده کرده اید. شاید شما اغلب از صدای غیرفعال استفاده کرده اید. این مشکلات خوانایی را برطرف کنید و متن خود را زیبا و خوانا کنید. برای نکات بیشتر، مقاله ما در مورد تجزیه و تحلیل خوانایی را بررسی کنید!

  2. پیش نمایش قطعه خود را مشاهده کنید

    شما می خواهید که افراد روی سایت شما در صفحات نتایج جستجو کلیک کنند. شما باید یک متا توضیحات عالی بنویسید تا نتیجه خود را برجسته کنید. زیرا یک توضیحات متا خوب به مردم این امکان را می دهد که بدانند آنچه را که به دنبال آن هستند در سایت شما پیدا خواهند کرد! به همین دلیل است که باید عنوان و توضیحات متا را انتخاب کنید که برجسته باشد. اگر نکات کاربردی بیشتری می خواهید، مقاله ما را در مورد نحوه استفاده از Yoast SEO برای نوشتن توضیحات متا عالی بخوانید.

    اگر به کمک بیشتری برای نوشتن توضیحات متا عالی نیاز دارید، Meta Description Generator را امتحان کنید. ژنراتور مجهز به هوش مصنوعی ما توضیحات منحصر به فردی ایجاد می کند و عناوین برای شما! اگر افزونه Yoast SEO ممتاز ما را دارید، این ویژگی در حال حاضر در دسترس است.

  3. امتیاز سئوی خود را بررسی کنید

    مرحله سوم بررسی تحلیل سئو است. چه جنبه هایی از سئوی شما نیاز به بهبود دارد؟ شاید باید بیشتر از کلمه کلیدی یا مترادف آن استفاده کنید. یا شاید زیاده روی کرده اید. و عناوین و تصاویر چطور؟

    مسائل و پیشرفت های نشان داده شده توسط تجزیه و تحلیل Yoast SEO را کشف کنید. معمولاً می توانید به راحتی چند تغییر ایجاد کنید که باعث می شود کپی شما برای موتورهای جستجو بهینه شود. اما زیاده روی نکنید! شما به همه چراغ سبز نیاز ندارید. اگر چراغ راهنمایی سئو کلی شما سبز باشد، خوب هستید که بروید!

  4. این پیوندهای داخلی را اضافه کنید

    یکی دیگر از مواردی که قبل از رتبه بندی محتوای خود به آن نیاز دارید، پیوندها است. Google پست‌ها و صفحات شما را زمانی به بهترین شکل پیدا می‌کند که از جایی در وب به آن‌ها پیوند داده شوند. لینک های داخلی همچنین محتوای شما را به هم متصل می کنند و به گوگل ایده ای از ساختار وب سایت شما می دهند. بنابراین، استفاده از استراتژی لینک داخلی مناسب می تواند سئوی شما را تقویت کند!

    آیا به مهمترین مقالات خود لینک می دهید؟ آیا به مقالاتی که نزدیک به مقاله ای که در حال نوشتن آن هستید لینک می دهید؟ مطمئن شوید که ساختار سایت شما بهینه است. درباره قدرت پیوندهای داخلی و اینکه چرا باید از پیوندهای داخلی Yoast استفاده کنید بیشتر بدانید.

  5. بخوانید و دوباره بخوانید!

    Yoast SEO ابزاری است که به شما کمک می کند تا محتوای خود را بهینه کنید. این توصیه های عملی در مورد آنچه که می توانید برای بهبود محتوای خود انجام دهید را ارائه می دهد. به آن به عنوان دستیار سئوی شخصی خود فکر کنید! اما همانطور که گفته شد، این فقط یک ابزار است. پس از بهینه سازی محتوای خود حتماً آن را تصحیح کنید تا مطمئن شوید از نتیجه نهایی راضی هستید!

  خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 3 ژانویه 2024

پیغام خود را امتحان کنید

نوشتن سخت است. بهینه سازی پست خود به تنهایی دشوار است. به همین دلیل است که Yoast SEO تلاش می کند کار شما را آسان تر کند! ما خوانایی پیام‌های شما، طول پاراگراف، پیچیدگی کلمات، استفاده شما از زبان فراگیر را بررسی می‌کنیم و پیشرفت‌هایی را پیشنهاد می‌کنیم. ما کمکت خواهیم کرد Yoast پیغام تو. اما در نهایت، باز هم از طرف شما کار خواهد کرد.

موفق باشید! بیایید آن را انجام دهیم!

به یک مجموعه حرفه ای Yoast SEO تبدیل شوید

منبع: https://yoast.com/how-to-yoast-your-post/