اسنپ ​​Fospha را به عنوان شریک اندازه گیری برای تجارت الکترونیک خرده فروشی انتخاب می کند
وبلاگ

اسنپ ​​Fospha را به عنوان شریک اندازه گیری برای تجارت الکترونیک خرده فروشی انتخاب می کند

Fospha و Snap شراکتی را اعلام کردند که به تبلیغ کنندگان تجارت الکترونیک اجازه می دهد تا کمپین های اسنپ چت خود را بیشتر اندازه گیری کنند.

این مشارکت چه مشکلی را حل می کند؟

اندازه‌گیری تأثیر واقعی تبلیغات مبتنی بر برداشت مدت‌هاست که یک کار دشوار بوده است، به‌ویژه با اقدامات جدید حفظ حریم خصوصی که دستیابی به داده‌های مناسب را دشوارتر می‌کند.

Fospha دریافت که روش‌های اصلی ردیابی کلیک (مانند آخرین کلیک و MTA) به طور کامل ارزش فعالیت قیف بالایی را تشخیص نمی‌دهند، با یک مطالعه در سال 2023 نشان داد که این روش‌ها حدود 74 درصد از فروش را از طریق چاپ از دست می‌دهند. رسانه های مبتنی بر Fospha در پایگاه مشتریان خود همچنین دریافته است که برندهایی که در فعالیت‌های پرمصرف مانند Snapchat سرمایه‌گذاری نمی‌کنند، هزینه‌های خرید به‌طور قابل‌توجهی بالاتر و بازده کمتری در هزینه تبلیغات دارند.

آخرین گزارش Fospha نشان می‌دهد که اسنپ‌چت یک کانال رشد کلیدی در بین برندهای آن‌ها است، با افزایش ROAS بین سال‌های 2022 تا 2023، 504 درصد، حتی اگر هزینه‌ها نسبت به سال گذشته 76 درصد افزایش داشته باشد. Fospha می‌گوید که این فرصتی را برای سرمایه‌گذاری بر عملکرد قوی در سطوح مخارج بالاتر نشان می‌دهد.

اوان اشپیگل، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت اسنپ در جریان تماس درآمد سه ماهه چهارم 2023 اسنپ، اهمیت ادامه بهبود عملکرد شریک تبلیغاتی را به عنوان اولویتی برای اسنپ در سال 2024 برجسته کرد. داده های Fospha از این موضوع حمایت می کند و نشان می دهد که ROAS اسنپ از زمانی که این شرکت شروع به به روز رسانی خود کرده است افزایش یافته است. محصولات عملکردی در اواخر سال 2022 و اوایل سال 2023. مشارکت Fospha بر اهمیت هر دو شرکت برای توانمندسازی برندها برای بهبود قابلیت‌های عملکردی، اسناد، شناسایی فرصت‌های رشد و به حداکثر رساندن بازده سرمایه‌گذاری در تبلیغات تاکید می‌کند.

  خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 21 دسامبر 2023

چرا فسفا؟

Fospha پیشگام یک رویکرد جدید تحول آفرین برای اندازه گیری بازاریابی دیجیتال متقابل است. پیاده‌سازی بدون کد به این معنی است که کلاینت‌ها در عرض 2 تا 3 هفته با یک سال عملکرد کامل قیف (نمایش‌ها، کلیک‌ها، داده‌های صفر) مدل‌سازی شده و کاملاً از حریم خصوصی ایمن هستند (اصلاً داده‌های شخصی ندارند) راه‌اندازی می‌شوند. سطح کاربر استفاده نمی‌شود. ).

سام کارتر، مدیر عامل Fospha، گفت:ما خوشحالیم که اسنپ Fospha را به عنوان یک شریک کلیدی تأیید می کند و مأموریت ما برای کمک به مارک های تجارت الکترونیک را با اطمینان انجام می دهد. محصول ما به ما این امکان را می‌دهد که به وضوح فرصت‌های بزرگی که برندها در رسانه‌های اجتماعی پولی دارند، ببینیم. ما همچنین بر اساس داده‌هایی که از تبلیغ‌کنندگان می‌بینیم، نسبت به Snap خوش‌بین هستیم. کار با تیم اسنپ برای کمک به خرده فروشان برای درک پتانسیل اینجا واقعاً هیجان انگیز است.

برای کسب اطلاعات بیشتر، با Fospha یا مدیر حساب Snapchat خود تماس بگیرید.

منبع: https://www.searchenginewatch.com/2024/02/16/snap-selects-fospha-as-measurement-partner-for-retail-ecommerce/