وبلاگ

خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 10 نوامبر 2023

در اینجا خلاصه‌ای از آنچه در انجمن‌های جستجوی امروز اتفاق افتاد، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و سایر انجمن‌های جستجو در سرتاسر وب آمده است.

خلاصه ویدیویی هفتگی SEO را بررسی کنید، هفته شلوغی بود. گوگل همچنین تبلیغاتی برای عضویت آمازون پرایم و نایک ارائه می دهد. جستجوی Google پست های X را آزمایش می کند. Google روش جدیدی برای بررسی نتایج جستجو ارائه می دهد. بینگ در حال آزمایش فیلترهای خرید است. و یک داستان عجیب در مورد عدم استفاده گوگل از آنتی ویروس Sistrix. آخر هفته بخیر برای همه!

داستان های میزگرد موتور جستجو:

  • جستجوی اخبار Buzz Video Recap: Google Reviews Update، SGE Extension، Ranking Pillars، Shopping Updates، Bing Trustworthiness Scores و بیشتر
    گوگل بعدازظهر چهارشنبه آپدیت نظرات نوامبر 2023 را منتشر کرد، در حالی که به روز رسانی هسته ای نوامبر 2023 با نوسانات زیادی ادامه دارد. من گزارش گوگل وب مستر را برای نوامبر منتشر کردم. اسناد وزارت دادگستری منتشر شد…
  • Google Shopping تبلیغ عضویت Amazon Prime و Nike را اضافه می کند
    به نظر می رسد گوگل در حال آزمایش نمایش تبلیغات عضویت Amazon Prime به طور مستقیم در رابط نتایج جستجوی Google Shopping است. این خطی است که لوگوی کوچک آمازون دارد و می‌گوید: «مزایای اعضای پرایم آمازون: اعضای پرایم از تحویل سریع اقلام واجد شرایط، معاملات انحصاری و موارد دیگر لذت می‌برند».

  • جستجوی بینگ فیلترهای خرید را در پوشش‌های محصول آزمایش می‌کند
    ممکن است مایکروسافت در حال آزمایش فیلترهای جستجوی خرید در پوشش محصول در نتایج جستجو باشد. وقتی ماوس را روی یک محصول نگه می دارید و پنجره همپوشانی ظاهر می شود، Bing فیلترهای خرید را برای محدود ، محصولات نمایش می دهد.

  • پست‌های جستجوی Google از (X، اینستاگرام، یوتیوب و موارد دیگر)
    به نظر می رسد گوگل در حال آزمایش بخش “پست ها از” در نتایج جستجو است. این بخش بسیار شبیه به بخش محبوب توییتر (در حال حاضر X) است، اما نه تنها پست های X، بلکه اینستاگرام، یوتیوب و سایر شبکه های اجتماعی را نیز شامل می شود.

  • جستجوی گوگل از اسکنر ویروس Sistrix A استفاده نمی کند
    جان مولر، مدافع توسعه دهنده جستجوی گوگل، به X گفت که جستجوی گوگل از آنتی ویروس استفاده نمی کند. Googlebot در حین خزیدن در وب، اسناد را برای ویروس ها اسکن نمی کند.


  • نظرسنجی نتایج جستجوی گوگل: آیا این نتیجه مفید بود؟
    گوگل مدل دیگری را امتحان می کند تا از برخی از جستجوگران خود بپرسد که آیا نتایج جستجو را مفید می دانند یا خیر. این به طور مستقیم در زیر یک عصاره نمایش داده می شود و می گوید “این نتیجه مفید بود؟” سپس یک نماد سبز رنگ و یک نماد قرمز شست برای کلیک ، دارد.

  • ربات GooglePlex را سرقت کنید
    به نظر می رسد که رابی ربات هنوز در GooglePlex، مقر گوگل در Mountain View، کالیفرنیا است. ده سال پیش آنجا بود و اکنون با یک محفظه شیشه ای محافظت می شود.
  Ecommerce Website Development: The Ultimate Guide

سایر موضوعات تحقیقاتی جالب:

داستان های فیلد موتور جستجو:

سایر داستان های تحقیقاتی جالب:

تحلیلی

صنعت و تجارت

لینک ها و بازاریابی محتوا

محلی و نقشه ها

موبایل و صدا

سئو

PPC

ویژگی های جستجو

جستجوی دیگر

بازگشت:

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد دریافت کنید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtableبر موضوعات، ماستودون و آسمان آبی و شما می توانید ما را دنبال کنید فیس بوک و در اخبار گوگل و حتما مشترک شوید یوتیوب کانال، پادکست های اپل، Spotify، پادکست گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.

منبع: https://www.seroundtable.com/recap-11-10-2023-36366.html